To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-04
Warszawa: Zamówienie uzupełniające na dostawę mebli biurowych, socjalnych i recepcyjnych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy AEZ/S-055/2016
Numer ogłoszenia: 49509 - 2016; data zamieszczenia: 04.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36785 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające na dostawę mebli biurowych, socjalnych i recepcyjnych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy AEZ/S-055/2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające na dostawę mebli biurowych, socjalnych i recepcyjnych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, na warunkach określonych we Wzorze umowy (Załącznik nr 1), wyszczególnionych co do rodzaju i liczby w Załączniku nr 2 Zestawienie mebli..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.15.10.00 - Meble różne 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.14.13.00 - Szafy 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.14.12.00 - Blaty 39.15.60.00 - Meble recepcyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jard sp. z o.o., ul. Aleja na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 217959,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 268089,57
Oferta z najniższą ceną: 268089,57 / Oferta z najwyższą ceną: 268089,57
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zważywszy, że Szpital Pediatryczny WUM został oddany do eksploatacji w czerwcu 2015 r. i obecnie jest na etapie organizacji pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych przeniesionych do nowego obiektu a także nowych oddziałów szpitalnych, Zamawiający w warunkach prowadzonego postępowania, w treści ogłoszenia o zamówieniu oraz w SIWZ, któremu nadał numer sprawy AEZS-069/2015, przewidział możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, polegających na rozszerzeniu dostaw objętych zamówieniem podstawowym, a potrzeby takie zostały ujawnione, Zamawiający podjął decyzję o udzieleniu zamówienia Wykonawcy Jard Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (00-488) przy ulicy Aleja na Skarpie 21/11, w zakresie zwiększenia liczby biurek, stołów biurowych, szaf oraz regałów, biurek pielęgniarskich i lad recepcyjnych, których łączna wartość nie przekracza 20% zamówienia podstawowego. Ze względu na znacznie większą od dotychczasowej powierzchnię poszczególnych komórek organizacyjnych, w tym w szczególności powierzchnię klinik i oddziałów klinicznych w celu utrzymania minimalnie na dotychczasowym poziomie jakości świadczonych usług i jednocześnie zachowania warunków pracy istnieje konieczność zwiększenia ilości posiadanych przez Szpital mebli. W szczególności niezbędne jest dokupienie dodatkowej ilości biurek, stołów biurowych i szaf oraz regałów. Ze względu na istnienie w Szpitalu większej ilości miejsc z podłączeniami mediów wyprowadzonymi z podłogi, co determinuje konieczność zainstalowania w tych miejscach mebli umożliwiających bezpieczne schowanie przewodów i podłączenie mediów konieczny jest zakup dodatkowych biurek pielęgniarskich i lad. Potrzeba kompatybilności asortymentu wynika z faktu, że poszczególne meble pochodzące z nowego zamówienia będą stanowiły doposażenie już zagospodarowanych pomieszczeń
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz montaż nowych mebli biurowych oraz dostawa foteli biurowych na potrzeby PZPW Rzeszów, zamówienie z podziałem na 2 części
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.