Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-03-22
Ogłoszenie nr 49513 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.
Rzeszów: Przeprowadzenie szkoleń przygotowujących do egzaminów TOEIC, dostarczenie cateringu, dostarczenie materiałów dla uczestników szkolenia, ubezpieczenie uczestników w trakcie szkolenia, przeprowadzenie egzaminów certyfikujących TOEIC z j. angielskiego w ramach Projektu "reAKTYWIZATOR" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, realizowanego w ramach RPO WP na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII Regionalny rynek pracy, Działanie 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "reAKTYWIZATOR" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach RPO WP na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII Regionalny rynek pracy, Działanie 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., krajowy numer identyfikacyjny
69026033085969, ul.
ul. Szopena
51,
35959
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
017 8520600, 8520610, e-mail
zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl, faks
178 520 611.
Adres strony internetowej (URL): www.rarr.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.rarr.rzeszow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
tak pisemnie
Adres:
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń przygotowujących do egzaminów TOEIC, dostarczenie cateringu, dostarczenie materiałów dla uczestników szkolenia, ubezpieczenie uczestników w trakcie szkolenia, przeprowadzenie egzaminów certyfikujących TOEIC z j. angielskiego w ramach Projektu "reAKTYWIZATOR" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, realizowanego w ramach RPO WP na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII Regionalny rynek pracy, Działanie 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy.
Numer referencyjny: ZP19/2017CSW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przeprowadzenie szkoleń przygotowujących do egzaminów TOEIC, dostarczenie cateringu, dostarczenie materiałów dla uczestników szkolenia, ubezpieczenie uczestników w trakcie szkolenia, przeprowadzenie egzaminów certyfikujących TOEIC z j. angielskiego w ramach Projektu "reAKTYWIZATOR" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, realizowanego w ramach RPO WP na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII Regionalny rynek pracy, Działanie 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: CZĘŚĆ I Wyłonienie trenerów w celu przeprowadzenia szkoleń przygotowujących do egzaminów TOEIC, dla Uczestników Projektu "Reaktywizator". CZĘŚĆ II Kompleksowa usługa cateringowa obejmująca przygotowanie, dostawę i zaserwowanie cateringu w postaci wyżywienia dla uczestników szkoleń z j. angielskiego w ramach Projektu "Reaktywizator". CZĘŚĆ III Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) Uczestników Projektu "Reaktywizator" uczestniczących w szkoleniach z j. angielskiego. CZĘŚĆ IV Przeprowadzenie zewnętrznego egzaminu językowego wraz z wydaniem certyfikatu zewnętrznego potwierdzającego zdobycie przez uczestnika/uczestniczkę projektu określonego poziomu biegłości językowej (język angielski, certyfikat TOEIC), zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego, dla Uczestników Projektu "Reaktywizator". Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do siwz - Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 2 do siwz - wzór umowy dla części 1 załącznik nr 3 do siwz - wzór umowy dla części 2 załącznik nr 4 do siwz - wzór umowy dla części 3 załącznik nr 5 do siwz - wzór umowy dla części 4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Ofertę można złożyć na dowolną ilość części. Dla każdej części osobno zostanie wybrany wykonawca
II.5) Główny kod CPV: 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych
Dodatkowe kody CPV:55520000-1, 55320000-9, 55510000-8, 80533100-0, 80000000-4, 80500000-9, 66512100-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp przy zachowaniu następujących przesłanek: 1) zostaną zlecone w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego, 2) zostaną zlecone dotychczasowemu wykonawcy usług, 3) zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych usług, 4) zamówienia te będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, 5) zamówienia te nie mogą łącznie przekroczyć 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 07/04/2017
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: Część I Wykonanie przedmiotu zamówienia zaplanowano na kwiecień/maj 2017r. (I edycja) i czerwiec/lipiec (II edycja) 2017r. Część II Wykonanie przedmiotu zamówienia zaplanowano na kwiecień /maj (I edycja) i czerwiec/lipiec (II edycja) 2017r. Część III Wykonanie przedmiotu zamówienia zaplanowano na kwiecień /maj/ czerwiec (I edycja) i czerwiec/lipiec/ sierpień (II edycja) 2017r. Część IV Wykonanie przedmiotu zamówienia zaplanowano na maj (I edycja 40 osób) i sierpień (II edycja 40 osób) 2017r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
W części III
Wykonawca musi posiadać zezwolenie stosownie do treści ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U.2015. poz. 1844 z dnia 2015.11.10) lub wpis do rejestru agentów ubezpieczeniowych stosownie do treści ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o pośrednictwie ubezpieczeniowym (Dz.U.2016. poz. 2077 z dnia 2016.12.20).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca musi wykazać, że:
a)
W części II
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie (słownie: dwie) usługi cateringu polegające na dostarczeniu obiadu równocześnie dla grupy liczącej minimum 40 osób.
b)
W części I
dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 4 (słownie: czterema) osobami o poniższych kwalifikacjach:
o wykształcenie wyższe,
o minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń,
o ukończony minimum 60 godzinny kurs dydaktyczny lub przygotowujący do kształcenia dorosłych
lub doświadczenie w kształceniu dorosłych - minimum 300 godzin,
o doświadczenie w zakresie przeprowadzenia szkoleń z języka angielskiego minimum 300 godzin.
W części IV
dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 4 (słownie: czterema) osobami o poniższych kwalifikacjach:
o wykształcenie wyższe,
o minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w przeprowadzaniu egzaminów,
o kompetencje społeczne i metodyczne związane z egzaminowaniem osób dorosłych (rozumiane jako wykazanie doświadczenia w egzaminowaniu osób dorosłych - minimum 100 godzin).
o doświadczenie w przeprowadzeniu egzaminów certyfikowanych TOEIC badających poziom zaawansowania w mówieniu i pisaniu oraz słuchaniu i czytaniu na poziomach zaawansowania od A1
do C1 - język angielski, dla co najmniej 10 osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych przez zamawiającego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia: 1) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 7 do siwz; UWAGA! Wykonawca składa powyższy dokument wraz z ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - załącznik nr 8 do siwz; W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA! Oświadczenie lub dowody Wykonawca przekazuje zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zamawiający żąda:
W części III
Ważnego zezwolenie stosownie do treści ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej
i reasekuracyjnej (Dz.U.2015. poz. 1844 z dnia 2015.11.10) lub aktualnego wpisu do rejestru agentów ubezpieczeniowych stosownie do treści ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o pośrednictwie ubezpieczeniowym (Dz.U.2016. poz. 2077 t.j. z dnia 2016.12.20).
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 9 do siwz;
UWAGA! Wykonawca składa powyższy dokument wraz z ofertą.
b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 10 do siwz.
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 11 do siwz.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta musi zawierać następujące elementy: 1) Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy, załącznik nr 6 do siwz 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 9 do siwz; 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu - załącznik nr 7 do siwz; 4) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu (załącznik nr 7 do siwz) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 6) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w pkt 3 (załącznik nr 7 do siwz); 7) zobowiązania podmiotu trzeciego - jeśli dotyczy; 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców - odpowiedni dokument ustanawiający pełnomocnika (art. 23 Pzp); 9) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Doświadczenie Trenerów w zakresie przeprowadzenia szkoleń z języka angielskiego | 40 |
cena | 60 |
Dodatki do posiłków | 40 |
cena | 60 |
Wysokość ubezpieczenia | 40 |
cena | 60 |
. Doświadczenie egzaminatorów | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy jak w zakresie określonym jak w § 13 umowy załącznik nr 2 do siwz - wzór umowy dla części 1 jak w § 6 umowy załącznik nr 3 do siwz - wzór umowy dla części 2 jak w § 12 umowy załącznik nr 4 do siwz - wzór umowy dla części 3 jak w § 13 umowy załącznik nr 5 do siwz - wzór umowy dla części 4 Załącznik nr 2 do Siwz ZP19/2017/CSW - wzór umowy dla części I § 13 Zmiany umowy 1. Zmiany treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). 2. Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie dotyczącym: 1) zmiany osoby/osób wskazanych do realizacji zamówienia: a) W trakcie trwania umowy będzie istniała możliwość zmiany Trenera/Trenerów, uzasadniona przyczynami losowymi, tylko w przypadku zaproponowania osoby/osób posiadających doświadczenie i kwalifikacje zawodowe co najmniej takie same jak Trener/Trenerzy wskazany/wskazani w ofercie, na podstawie której wybrano Wykonawcę. Trener wstępujący w miejsce Trenera ocenianego w ofercie, musi wykazać doświadczenie w zakresie przeprowadzenia szkoleń z języka angielskiego w ilości godzin nie mniejszej niż Trener zastępowany. b) Zmiana Trenera może nastąpić najwcześniej po przystąpieniu do realizowania usługi. 2) stawki podatku od towarów i usług. 3) terminu realizacji usługi, jeśli będzie tego wymagała prawidłowa realizacja projektu. 4) Zamawiający zastrzega, że może ulec zmianie liczba uczestników Projektu, a w związku z tym faktyczna liczba wyświadczonych usług. Załącznik nr 3 do Siwz ZP 19/2017/CSW - wzór umowy dla części II § 6 Zmiany umowy 1. Zmiany treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). 2. Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie dotyczącym: a) stawki podatku od towarów i usług. b) terminu realizacji usługi, jeśli będzie tego wymagała prawidłowa realizacja projektu. c) Zamawiający zastrzega, że może ulec zmianie liczba uczestników Projektu, a w związku z tym faktyczna liczba wyświadczonego cateringu. Załącznik nr 4 do Siwz ZP19/2017/CSW - wzór umowy dla części III § 12 Zmiany umowy 1. Zmiany treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). 2. Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie dotyczącym: 1) stawki podatku od towarów i usług. 2) terminu realizacji usługi, jeśli będzie tego wymagała prawidłowa realizacja projektu. 3) Ilości Uczestników Projektu "Reaktywizator". Załącznik nr 5 do Siwz ZP19/2017/CSW - wzór umowy dla części 4 § 13 Zmiany umowy 1. Zmiany treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). 2. Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie dotyczącym: 1) stawki podatku od towarów i usług. 2) terminu realizacji usługi, jeśli będzie tego wymagała prawidłowa realizacja projektu. 3) ilości uczestników Projektu "reAKTYWIZATOR" przystępujących do egzaminu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 31/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane tak
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I
Nazwa: Wyłonienie trenerów w celu przeprowadzenia szkoleń przygotowujących do egzaminów TOEIC, dla Uczestników Projektu "Reaktywizator".
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyłonienie trenerów w celu przeprowadzenia szkoleń przygotowujących do egzaminów TOEIC, dla Uczestników Projektu "Reaktywizator".
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80580000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 07/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Doświadczenie Trenerów w zakresie przeprowadzenia szkoleń z języka angielskiego | 40 |
Część nr: II
Nazwa: Kompleksowa usługa cateringowa obejmująca przygotowanie, dostawę i zaserwowanie cateringu w postaci wyżywienia dla uczestników szkoleń z j. angielskiego w ramach Projektu "Reaktywizator".
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompleksowa usługa cateringowa obejmująca przygotowanie, dostawę i zaserwowanie cateringu w postaci wyżywienia dla uczestników szkoleń z j. angielskiego w ramach Projektu "Reaktywizator".
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55520000-1, 55511000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 07/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Dodatki do posiłków | 40 |
Część nr: III
Nazwa: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) Uczestników Projektu "Reaktywizator" uczestniczących w szkoleniach z j. angielskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) Uczestników Projektu "Reaktywizator" uczestniczących w szkoleniach z j. angielskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66512100-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 07/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Wysokość ubezpieczenia | 40 |
Część nr: IV
Nazwa: Przeprowadzenie zewnętrznego egzaminu językowego wraz z wydaniem certyfikatu zewnętrznego potwierdzającego zdobycie przez uczestnika/uczestniczkę projektu określonego poziomu biegłości językowej (język angielski, certyfikat TOEIC), zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego, dla Uczestników Projektu "Reaktywizator".
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie zewnętrznego egzaminu językowego wraz z wydaniem certyfikatu zewnętrznego potwierdzającego zdobycie przez uczestnika/uczestniczkę projektu określonego poziomu biegłości językowej (język angielski, certyfikat TOEIC), zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego, dla Uczestników Projektu "Reaktywizator".
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9, 80000000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 07/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Doświadczenie egzaminatorów | 40 |
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy wybranych pomieszczeń w budynku Centrum Studenckiego PRz.
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.