To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-02
Fałków: Wybór Asystenta Koordynatora Projektu pn. Przeciwdziałanie
wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Fałków
Numer ogłoszenia: 496088 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 458252 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Fałków, ul. Zamkowa 1A, 26-260 Fałków, woj. świętokrzyskie, tel. 44 7873535, faks 44 7873535.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Asystenta Koordynatora Projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Fałków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji Asystenta Koordynatora Projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Fałków realizowanego w ramach działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Do zadań Asystenta Koordynatora Projektu , należeć będzie: 1. Asystowanie i pomoc Koordynatorowi Projektu we wszystkich czynnościach związanych z realizacją Projektu, 2. Świadczenie pracy na rzecz Projektu w biurze, zlokalizowanym w Urzędzie Gminy w Fałkowie, co najmniej przez 3 robocze dni w tygodniu, co najmniej przez 2 godziny zegarowe - przez cały okres realizacji Projektu; 3. Pozostawanie w dyspozycyjności, rozumianej jako gotowość do pracy w siedzibie Zamawiającego o każdej porze dnia, na telefoniczne wezwanie Zamawiającego lub Koordynatora Projektu w ciągu 2 godzin od wezwania, nie wyłączając późnych godzin popołudniowych oraz sobót i niedziel; 4.Przygotowywanie wniosków o płatność i składanie ich zgodnie z harmonogramem w Instytucji Pośredniczącej 5. Dbałość o prawidłową i terminową realizację projektu. 6. Przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie projektu. 7. Utrzymywanie stałych kontaktów z Koordynatorem Projektu oraz opiekunem Projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie projektu. 8. Bieżąca analiza i monitoring przebiegu realizacji Projektu zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym i sygnalizowanie Koordynatorowi Projektu z właściwym wyprzedzeniem o potrzebie dokonania w nim zmian. 9.Przedstawianie Koordynatorowi Projektu propozycji przesunięć środków pomiędzy zadaniami i zmian we wniosku, a następnie prowadzenie sprawy w tym zakresie w porozumieniu z Zamawiającym, niezwłoczne informowanie Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia o zamiarze dokonywania zmian w projekcie). 10. Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej oraz do Beneficjentów Projektu; 11. Współpraca z podmiotami upoważnionymi przez Instytucję Zarządzającą, Instytucję Pośredniczącą, Instytucję Wdrażającą, Instytucję Pośredniczącą II stopnia lub Komisję Europejską w zakresie: przekazywania tym podmiotom wszelkich informacji i dokumentów dotyczących Projektu we wskazanym przez nie zakresie i terminach; uczestnictwa w wywiadach i ankietach oraz badaniach ewaluacyjnych. 12. Poddania się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu. 13. Obowiązkowa obecność podczas kontroli projektu, nawet jeśli prowadzona będzie po wygaśnięciu umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. 14.Opracowania i wdrożenia systemu zasad archiwizacji dokumentacji projektowej. 15. Współpraca z osobą prowadzącą księgowość i finanse projektu. 16. Ścisła współpraca z Koordynatorem Projektu i Zamawiającym przy przygotowaniu i przeprowadzaniu procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych powyżej 14 tys euro. Opracowywanie SIWZ, w tym przedmiotu zamówienia oraz szacunkowej wartości zamówienia zgodnie z PZP. 17. Przygotowywanie i przeprowadzanie procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych poniżej 14 tys euro stosując zasady przejrzystości, jawności, ochrony uczciwej konkurencji oraz równości szans wykonawców. 18. Bieżący kontakt i konsultacje z Beneficjentami Ostatecznymi - z 150 gospodarstwami domowymi w gminie Fałków 19. Zastępowanie Koordynatora Projektu we wszystkich jego obowiązkach w Projekcie, na czas jego ewentualnej nieobecności.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Fałków, działanie 8.3. - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w ramach 8. Osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barbara Badelska, ul.Sadowa 31, 26-260 Fałków, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43735,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48000,00
Oferta z najniższą ceną: 48000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 110892,48
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.