Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-02
Koło: SUKCESYWNE PRZYGOTOWANIE, DOSTARCZANIE I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZIECI I MŁODZIEŻY UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PRZEDSZKOLI, SZKÓŁ PODSTAWOWYCH ORAZ GIMNAZJALNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY KOŁO W RAMACH NASTĘPUJĄCYCH ODDZIELNYCH PAKIETÓW:
1) PAKIET NR 1- PRZEDSZKOLE W POWIERCIU
2) PAKIET NR 2 PRZEDSZKOLE WE WRZĄCY WIELKIEJ
3) PAKIET NR 3 - SZKOŁY PODSTAWOWE W DZIERAWACH, WRZĄCEJ WIELKIEJ, KIEŁCZEWIE, KOLE, ZESPÓŁ SZKÓŁ W POWIERCIU I GIMNAZJUM W SOKOŁOWIE
Numer ogłoszenia: 496092 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych Gminy Koło , ul. Toruńska 83, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2616051, faks 0-63 2720166.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE PRZYGOTOWANIE, DOSTARCZANIE I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZIECI I MŁODZIEŻY UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PRZEDSZKOLI, SZKÓŁ PODSTAWOWYCH ORAZ GIMNAZJALNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY KOŁO W RAMACH NASTĘPUJĄCYCH ODDZIELNYCH PAKIETÓW: 1) PAKIET NR 1- PRZEDSZKOLE W POWIERCIU 2) PAKIET NR 2 PRZEDSZKOLE WE WRZĄCY WIELKIEJ 3) PAKIET NR 3 - SZKOŁY PODSTAWOWE W DZIERAWACH, WRZĄCEJ WIELKIEJ, KIEŁCZEWIE, KOLE, ZESPÓŁ SZKÓŁ W POWIERCIU I GIMNAZJUM W SOKOŁOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa cateringowa polegająca na sukcesywnym przygotowaniu, dostarczaniu i wydawaniu gorących posiłków dla dzieci i młodzieży uczęszczających do przedszkoli, szkół podstawowych oraz gimnazjalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Koło w ramach następujących oddzielnych pakietów: 1) Pakiet Nr 1 - Przedszkole w Powierciu, 2) Pakiet Nr 2 - Przedszkole we Wrzącej Wielkiej, 3) Pakiet Nr 3 - Szkoły podstawowe w Dzierawach, Wrzącej Wielkiej, Kiełczewie, Kole, Zespół Szkół w Powierciu i Gimnazjum w Sokołowie 2. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany został wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) następująco: 1) CPV: 55.30.00.00-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków, 2) CPV: 55.32.20.00-3 - Usługi gotowania posiłków, 3) CPV: 55.32.10.00-6 - Usługi przygotowywania posiłków, 4) CPV: 55.52.11.00-9 - Usługi rozwożenia posiłków, 5) CPV: 55.52.40.00-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół, 6) CPV: 55.32.00.00-9 - Usługi podawania posiłków. 3. Zamawiający przyjmuje że w ramach poszczególnych pakietów składających się na przedmiot zamówienia należy przygotować łącznie około: 1) Pakiet Nr 1 - 21.296 posiłków, 2) Pakiet Nr 2 - 14.082 posiłków, 3) Pakiet Nr 3 - 10.800 posiłków. 4. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych rodzajów posiłków w ramach oddzielnych pakietów objętych przedmiotem umowy są wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie (zmniejszeniu) w zależności od bieżących rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 5. Wykonawca odpowiada za zgodność jakość dostarczonych gorących posiłków z obowiązującymi w kraju normami Instytut Matki i Dziecka oraz Instytutu Żywności i Żywienia. 6. Posiłki muszą być sporządzone i wydane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego oraz wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Wyklucza się mięso i przetwory z puszek konserwowych. 7. Posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia; muszą być zróżnicowane, sporządzone z pełnowartościowych produktów, z zachowaniem właściwej proporcji składników odżywczych (sodu, fosforu, magnezu, węglowodanów, żelaza, wapnia i witamin). 8. Posiłek każdego dnia powinien być inny i nie może się powtarzać w skali tygodnia. 9. Posiłki, sposób ich przygotowania oraz transport powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych oraz spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych. 10. Szczegółowa charakterystyka usług cateringowych w ramach poszczególnych pakietów objętych przedmiotem zamówienia publicznego została zawarta w druku OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 11. Zestawienie ilościowe oraz rodzaj posiłków w ramach poszczególnych pakietów objętych przedmiotem zamówienia publicznego określone zostały w druku FORMULARZ CENOWY. 12. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.32.20.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.11.00-9, 55.52.40.00-9, 55.32.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy zobowiązani są udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia uzyskanego samodzielnie, w ramach konsorcjum lub spółki cywilnej, albo na podstawie pisemnego zobowiązania innego podmiotu, o którym mowa jest w Załączniku Nr 7 do SIWZ, które obejmuje wykonanie (zakończenie) lub aktualne wykonywanie usług żywienia zbiorowego typu zamkniętego świadczonych przez co najmniej 6 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat licząc od terminu składania ofert o wartości minimum: a) Pakiet Nr 1 - 40.000 zł brutto, b) Pakiet Nr 2 - 25.000 zł brutto, c) Pakiet Nr 3 - 30.000 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy zobowiązani są udokumentować dysponowanie jako właściciele, na podstawie umowy cywilnoprawnej lub pisemnego zobowiązania innego podmiot, o którym mowa jest w Załączniku Nr 7 do SIWZ obiektem kuchennym, który jest dopuszczony przez Państwową Inspekcję Sanitarną do produkcji posiłków oraz ich wywozu do odbiorców zewnętrznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy zobowiązani są udokumentować dysponowanie na podstawie umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej lub pisemnego zobowiązania innego podmiot, o którym mowa jest w Załączniku Nr 7 do SIWZ osobami, które będą odpowiedzialne za świadczenie usług, kontrolę, jakość wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. dietetyka lub technika żywienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy zobowiązani są udokumentować, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty minimum: a) Pakiet Nr 1 - 40.000 zł brutto, b) Pakiet Nr 2 - 25.000 zł brutto, c) Pakiet Nr 3 - 30.000 zł brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany druk FORMULARZ OFERTOWY dla poszczególnych pakietów składających się na przedmiot zamówienia publicznego, 2) oświadczenie, co do zakresu rzeczowego usług, które zostaną wykonane przy udziale podwykonawców - na Załączniku Nr 6, 3) zobowiązanie do udostępnienia zasobów przez inne podmioty, zgodnie z Załącznikiem Nr 7, 4) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane, 5) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - doświadczenie - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zaistnienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa, 2) Zmiana urzędowej stawki podatku VAT wymaga sporządzenia stosownego aneksu, 3) Zmiana podwykonawcy wymaga sporządzenia stosownego aneksu na zasadach określonych w druku PROJEKT UMOWY
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminakolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych Gminy Koło, ul. Toruńska 83, 62-600 Koło.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych Gminy Koło ul. Toruńska 83 62-600 Koło,pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Przedszkole w Powierciu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa cateringowa polegająca na sukcesywnym przygotowaniu, dostarczaniu i wydawaniu gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do przedszkola w Powierciu, zlokalizowanego na terenie Gminy Koło w ilości 21296 posiłków. Szczegółowa charakterystyka usług cateringowych w ramach poszczególnych pakietów objętych przedmiotem zamówienia publicznego została zawarta w druku OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Zestawienie ilościowe oraz rodzaj posiłków w ramach poszczególnych pakietów objętych przedmiotem zamówienia publicznego określone zostały w druku FORMULARZ CENOWY. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.32.20.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.11.00-9, 55.52.40.00-9, 55.32.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Przedszkole we Wrzący Wielkiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa cateringowa polegająca na sukcesywnym przygotowaniu, dostarczaniu i wydawaniu gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do przedszkola we Wrzący Wielkiej, zlokalizowanego na terenie Gminy Koło w ilości 14082 posiłków. Szczegółowa charakterystyka usług cateringowych w ramach poszczególnych pakietów objętych przedmiotem zamówienia publicznego została zawarta w druku OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Zestawienie ilościowe oraz rodzaj posiłków w ramach poszczególnych pakietów objętych przedmiotem zamówienia publicznego określone zostały w druku FORMULARZ CENOWY. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.32.20.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.11.00-9, 55.52.40.00-9, 55.32.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Szkoły podstawowe w Dzierawach, Wrzącej Wielkiej, Kiełczewie, Kole, Zespół Szkół w Powierciu i Gimnazjum w Sokołowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa cateringowa polegająca na sukcesywnym przygotowaniu, dostarczaniu i wydawaniu gorących posiłków dla dzieci i młodzieży uczęszczających do szkół podstawowych w Dzierawach, Wrzącej Wielkiej, Kiełczewie, Kole, Zespółu Szkół w Powierciu i Gimnazjum w Sokołowie, zlokalizowanych na terenie Gminy Koło w ilości 10800 posiłków. Szczegółowa charakterystyka usług cateringowych w ramach poszczególnych pakietów objętych przedmiotem zamówienia publicznego została zawarta w druku OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Zestawienie ilościowe oraz rodzaj posiłków w ramach poszczególnych pakietów objętych przedmiotem zamówienia publicznego określone zostały w druku FORMULARZ CENOWY. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.32.20.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.11.00-9, 55.52.40.00-9, 55.32.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. doświadczenie - 20
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- BUDOWA PARKINGU PRZY DWORCU PKP W KOLE.
- Zakup mikrobusa dostosowanego do przewodu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
- Dostawy artykułów spożywczych
- Dostawa oleju napędowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie zapewnienia posiłków dla placówek oświatowych na terenie Gminy Zbuczyn
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie zapewnienia posiłków dla placówek oświatowych oraz Dziennego Domu Senior+ w Zbuczynie
- Kompleksowa organizacja i obsługa czterech 2-dniowych spotkań stacjonarnych w ramach projektu "Sieć dostępności cyfrowej wsparcie systemowego wdrażania dostępności cyfrowej w podmiotach publicznych"
- Catering dla pacjentów WOTUiW w Toruniu
- "Obóz zimowy dla dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego"
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.