Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-04
Ożarów Mazowiecki: Rozbudowa drogi powiatowej nr 4121W ul. Rataja gm. Ożarów Mazowiecki, ul. Poprzeczna gm. Stare Babice, dł. 4476,15 mb wraz z wykonaniem ronda na skrzyżowaniu z ul. Nowowiejską w m. Pogroszew
Numer ogłoszenia: 49682 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim , ul. Poznańska 300, 05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7221380, faks 022 7221380.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.pwz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa drogi powiatowej nr 4121W ul. Rataja gm. Ożarów Mazowiecki, ul. Poprzeczna gm. Stare Babice, dł. 4476,15 mb wraz z wykonaniem ronda na skrzyżowaniu z ul. Nowowiejską w m. Pogroszew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rozbudowa drogi powiatowej nr 4121W ul. Rataja gm. Ożarów Mazowiecki, ul. Poprzeczna gm. Stare Babice, dł. 4476,15 mb wraz z wykonaniem ronda na skrzyżowaniu z ul. Nowowiejską w m. Pogroszew w zakresie: 1) Roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, wycinka drzew, karczowanie pni, odhumusowanie, roboty rozbiórkowe, utylizacja materiałów z rozbiórki, roboty ziemne, transport urobku). 2) Przebudowa sieci wodociągowej o dł. ok. 54,5 mb. oraz hydrantu. 3) Budowa odwodnienia drogi w tym: kanał z rur PVC O 200 mm o dł. ok. 861,8 mb, rur PVC O 315 mm o dł. ok. 402,5 mb, studzienki O 500 mm ok. 128 szt. 4) Przebudowa przepustu z rur żelbetowych O 1000 mm o dł. ok. 12,6 mb. 5) Przebudowa przepustu z rur żelbetowych O 800 mm o dł. ok. 57 mb. 6) Przebudowa przepustu z rur żelbetowych O 1400 mm o dł. ok. 13,3 mb. 7) Budowa przepustu z rur żelbetowych O 600 mm o dł. ok. 25,9 mb. 8) Budowa rowu krytego RK1 z rur żelbetowych O 500 mm o dł. ok. 41,5 mb. 9) Budowa rowu krytego RK2 i RK3 z rur PVC O 200 mm i O 400 mm o łącznej dł. ok. 122 mb. 10) Budowa rowu krytego RK4 z rur PVC O 200 mm i O 315 mm o łącznej dł. ok. 43,5 mb. 11) Wymiana rowu krytego z rur żelbetowych na rury PVC O 315 mm o dł. ok. 19,5 mb. 12) Przebudowa rurociągów drenarskich na rurociągi z rur PVC O 160 mm o dł ok. 45,5 mb. 13) Budowa gazociągu z rur HDPD O 90 mm dł. ok. 134 mb. 14) Przebudowa sieci telekomunikacyjnej w tym: linia napowietrzna z przebudową słupów żelbetowych i przełożeniem kabli nadziemnych dł. ok. 1 025 mb; przebudowa telekomunikacyjnych kabli ziemnych dł. ok. 1 715 mb. 15) Roboty elektryczne w tym: demontaż istniejącej sieci kablowej, demontaż słupów, budowa oświetlenia ulicznego, budowa sieci zasilania pylonów, montaż słupów, ułożenie nowych kabli dł. ok. 548 mb. 16) Warstwy odsączająca z pospółki gr. 10 cm o pow. ok. 12 061 m2 17) Warstwy odsączająca z pospółki gr. 15 cm o pow. ok. 2 244 m2 18) Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa gr. 15 cm o pow. ok. 1 192 m2 19) Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa gr. 20 cm o pow. ok. 23 820 m2 20) Podbudowy z KŁSM gr. 15 cm o pow. ok. 1 991m2. 21) Podbudowy z KŁSM gr. 20 cm o pow. ok. 24 073 m2. 22) Podbudowy betonowe z betonu C20/25 gr. 24 cm o pow. ok. 866 m2. 23) Obramowanie ulic krawężnikami betonowymi wystającymi i wtopionymi 15x30 oraz opornikami 15x30 i 12x25 na ławie betonowej o łącznej długości ok. 10 654 mb. 24) Obramowanie ulic krawężnikami i opornikami granitowymi 15x30 na ławie betonowej dł. ok. 404,5 mb. 25) Obramowania chodników obrzeżami betonowymi 8x30cm o dł. ok. 4 700 mb. 26) Ścieki przykrawężnikowe z prefabrykatów betonowych na ławie betonowej o dł. ok. 5 052 mb. 27) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową o pow. ok. 80 417 m2. 28) Podbudowy z betonu asfaltowego gr. 8 cm o pow. ok. 23 547 m2. 29) Podbudowy z betonu asfaltowego gr. 7 cm o pow. ok. 285 m2. 30) Warstwy wyrównawcze z betonu asfaltowego gr. 3-5 cm o pow. ok. 136 m2. 31) Wzmocnienie konstrukcji jezdni siatką z włókna szklanego o pow. ok. 4 375 m2. 32) Warstwy wiążące z betonu asfaltowego gr. 3-5 cm o pow. ok. 4 297 m2. 33) Warstwy wiążące z betonu asfaltowego gr. 3-4 cm o pow. ok. 170 m2. 34) Warstwy wiążące z betonu asfaltowego gr. 6 cm o pow. ok. 23 547 m2. 35) Warstwy ścieralne gr. 4 cm o pow. ok. 24 078 m2. 36) Warstwy ścieralne gr. 5 cm o pow. ok. 4 375 m2. 37) Chodniki z kostki betonowej gr. 6 cm o pow. ok. 9 959 m2. 38) Wykonanie rowów drogowych wraz z przepustami pod zjazdami. 39) Zjazdy z kostki betonowej gr. 8 cm o pow. ok. 2 244 m2. 40) Nawierzchnia z kostki kamiennej granitowej nieregularnej gr. 15-17 cm o pow. ok. 1 228 m2. 41) Rowy drogowe wraz z przepustami z rur PEHD O 400 mm o dł. ok. 238 mb. 42) Pobocza z kruszywa łamanego gr. 10 cm o pow. ok. 5 224 m2. 43) Humusowanie o pow. ok. 500 m2. 44) Obsianie skarp ziemi urodzajnej ok. 20 610 m2. 45) Roboty pozostałe: regulacja włazów kanałowych, zasuw wodociągowych i gazowych, odtworzenie ogrodzeń, przestawienie kapliczki. 46) Oznakowanie poziome i pionowe, bariery, barieroporęcze. 47) Obsługa geodezyjna w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy, do 2 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.31.20 - 45.32.31.20 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: § 1 Wysokość wadium i formy jego wniesienia 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wykluczony Wykonawca, który nie wniesie wadium. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Getin Bank 76 1560 0013 2619 7045 3000 0002 z podaniem numeru przetargu. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu - za zgodność z oryginałem 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr z podaniem numeru przetargu (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji) 7. Wadium wniesione przelewem na konto uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. § 2 Zwrot, ponowne wniesienie i zatrzymanie wadium 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi w umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana (art. 46 ust. 5 Ustawy): 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Przez roboty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia zamawiający rozumie wykonanie łącznie: a) minimum 3 robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi z tym, że każda z wykazanych robót musi zawierać swym zakresie minimum: - wymianę lub ułożenie nawierzchni bitumicznej o długości minimum 5000 mb lub powierzchni minimum 30 000 m2 każda, - wykonanie podbudowy drogi, - budowę lub przebudowę oświetlenia ulicznego, - budowę lub przebudowę odwodnienia ulicznego o długości minimum 500 mb, b) minimum 2 robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie chodnika lub ścieżki rowerowej z koski brukowej o długości minimum 4000 mb lub powierzchni minimum 10 000 m2 , Dopuszcza się możliwość wykazania w jednym zrealizowanych zadaniu robót wymienionych w lit. a i lit. b.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. b) Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. c) Wykonawca, zobowiązany jest wykazać co najmniej: - minimum 1 osobę, posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z dnia 24 września 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów , - minimum 1 osobę, posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z dnia 24 września 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - minimum 1 osobę, posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania bez ograniczeń robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z dnia 24 września 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - minimum 1 osobę, posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z dnia 24 września 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w Umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia Umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji powodujących konieczność: 1) zmiany terminu realizacji niniejszej Umowy wywołaną: a) wstrzymaniem realizacji Robót przez przedstawiciela Zamawiającego lub Nadzór Budowlany, b) niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, c) przerwami w realizacji Robót wprowadzonymi przez Zamawiającego, niezależnymi od Wykonawcy, 2) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy na warunkach określonych ustawą - Prawo zamówień publicznych, 3) ograniczenia zakresu Robót i zmniejszenia wynagrodzenia ryczałtowego o wartość robót zaniechanych, 4) zmiany kierownika budowy i kierowników robót z zachowaniem wymaganych kwalifikacji, 5) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy), zgodnie ze zmianami zarejestrowanymi w KRS, 6) zmiany podwykonawcy na podwykonawcę, któremu zlecono ten sam zakres robót, 7) zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji niniejszej Umowy, 8) wykonanie robót zamiennych zgodnie z § 10 Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.pwz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim ul. Poznańska 300 05 - 850 Ożarów Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2016 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim ul. Poznańska 300 05 - 850 Ożarów Mazowiecki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI OŻARÓW MAZOWIECKI
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii Powiatu Zachodniego Warszawskiego w Ożarowie Mazowieckim.
- Modernizacja ulicy Bez nazwy nr 95 tj. adresy Partyzantów 11 i 13 w Ożarowie Mazowieckim
więcej: przetargi OŻARÓW MAZOWIECKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Jałowcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.