To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-01
Ogłoszenie nr 500000003-N-2018 z dnia 01-01-2018 r.
Gmina Miejska Świeradów-Zdrój: PEŁNIENIE PEŁNOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY ZADANIACH INWESTYCYJNYCH PN.:
A. ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W ŚWIERADOWIE- ZDROJU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM
B. ROZBUDOWA MIEJSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W ŚWIERADOWIE-ZDROJU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 2 "FABRYKA MŁODYCH INŻYNIERÓW"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, oś 7. Infrastruktura edukacyjna, działanie 7.1 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 635138-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 23082139700000,
ul. ul. 11-go Listopada
35,
59850
Świeradów-Zdrój, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
757 816 471, e-mail
zp@swieradowzdroj.pl, faks
757 816 585.
Adres strony internetowej (url): www.swieradowzdroj.nv.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE PEŁNOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY ZADANIACH INWESTYCYJNYCH PN.: A. ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W ŚWIERADOWIE- ZDROJU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM B. ROZBUDOWA MIEJSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W ŚWIERADOWIE-ZDROJU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 2 "FABRYKA MŁODYCH INŻYNIERÓW"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OR.ZP1.271.31.2017 - POWTÓRKA
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego w branżach budowlano-konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej przy realizacji dwóch zadań inwestycyjnych: A. ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W ŚWIERADOWIE-ZDROJU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM _ Dane powierzchniowe: Powierzchnia zabudowy budynku istniejącego 451,00 m2; Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku 313,10 m²;Powierzchnia użytkowa projektowanego budynku 592,74 m²;Powierzchnia użytkowa budynku istniejącego 712,00 m2; Kubatura projektowanego budynku 2 379,00 m³;Wysokość projektowanego budynku (do attyki) 8,96 m; Liczba kondygnacji 2; Długość elewacji frontowej 23,98 m i B. ROZBUDOWA MIEJSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W ŚWIERADOWIE-ZDROJU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 2 "FABRYKA MŁODYCH INŻYNIERÓW". Dane powierzchniowe: Powierzchnia zabudowy łącznika przewidzianego do rozbiórki 80,00 m²;Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku 357,29 m²; Powierzchnia użytkowa projektowanego budynku 616,85 m²; Kubatura projektowanego budynku 3 071,40 m³;Wysokość projektowanego budynku (do attyki) 8,60 m; Liczba kondygnacji 2. Zakres pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności: 1- kompleksowe zapoznanie się z : a) umowami o dofinansowanie Projektów, b) dokumentacją projektową dotyczącą inwestycji wraz ze wszystkim uzgodnieniami, decyzjami, postanowieniami, warunkami technicznymi, kosztorysami inwestorskimi, c) umowami o roboty budowlane/dostawy/usługi, SIWZ, STWiORB, co zostanie potwierdzone pisemnym oświadczeniem Wykonawcy złożonym Zamawiającemu najpóźniej w terminie 7kolejnych dni, licząc wraz z datą podpisania Umowy. 2- weryfikacja i zatwierdzenie "Preliminarza rzeczowego zaawansowania procentowego dla potrzeb naliczania wynagrodzenia częściowego za wykonanie robót odpowiednio do nadzorowanej Części zadania i kosztorysu ofertowego, który sporządzony został na potrzeby rozliczania się z Dotującym - w ciągu 5kolejnych dni nie będących dniami ustawowo wolnymi od pracy, licząc wraz z datą przedłożenia ww. dokumentów przez wykonawcę robót budowlanych, co zostanie potwierdzone pisemnym oświadczeniem Wykonawcy o zgodności z dokumentacją projektową i SIWZ, 3- zapoznanie się z Planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) na budowie, co zostanie potwierdzone pisemnym oświadczeniem Wykonawcy złożonym Zamawiającemu w ciągu 5kolejnych dni, nie będących dniami ustawowo wolnymi od pracy, licząc wraz z datą przedłożenia Wykonawcy ww. opracowania przez Kierownika budowy , 4- przeprowadzenie inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia zgodności stanu istniejącego z dokumentacją projektową i przedłożenie Zamawiającemu oświadczenia o zgodności lub niezgodności z dokumentacją projektową, 5- nadzorowanie właściwego gospodarowania odpadami wytwarzanymi w czasie budowy przez wykonawcę robót budowlanych, a w szczególności wydawanie zaleceń do minimalizowania ich ilości, gromadzenia ich w sposób selektywny w wydzielonych i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawnego odbioru lub ponownego wykorzystania. 6- przedłożenie Zamawiającemu oświadczenie o uzyskaniu lub nie uzyskaniu od wykonawcy robót budowlanych pisemnych oświadczeń właścicieli/ użytkowników urządzeń podziemnych na terenie inwestycji o przyjęciu nadzoru nad realizowanymi robotami w terminach wynikających z umów o roboty budowlane, w ciągu 5kolejnych dni nie będących dniami ustawowo wolnymi od pracy, licząc od przedłożenia lub nie przedłożenia ww. dokumentów przez wykonawcę robót budowlanych, 7- ustalenie z wykonawcą rodzajów i wzorów dokumentów dotyczących realizacji umowy oraz sposób ich obiegu, z uwzględnieniem wzorów dokumentów obowiązujących dla Projektu współfinansowanego z RPO WD na lata 2014-2020.i zgodnych z ustaleniami jak dla robót budowlanych, 8- wykonanie pełnego zakresu czynności, jakich na inspektora nadzoru inwestorskiego nakłada ustawa z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290 z późn. zm.), Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim oraz uszczegółowienie czynności przypisanych inspektorom nadzoru budowlanego zawarty jest w SIWZ-Opis przedmiotu zamówienia. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach budowlano-konstrukcyjnej , sanitarnej , elektrycznej i teletechnicznej dotyczy łącznie Zadania A i Zadania B. co oznacza jeden inspektor nadzoru w każdej z wymaganych branż
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71248000-8, 71244000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlano-konstrukcyjnej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
54000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Arkadiusz Marcinkowski prowadzący działalność gospodarczą pn - F.B.H.U. " AMB" Marcinkowski Arkadiusz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Arkadiusz Marcinkowski prowadzący działalność gospodarczą pn - F.B.H.U. " AMB" Marcinkowski Arkadiusz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej i teletechnicznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Arkadiusz Marcinkowski prowadzący działalność gospodarczą pn - F.B.H.U. " AMB" Marcinkowski Arkadiusz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŚWIERADÓW-ZDRÓJ
więcej: przetargi ŚWIERADÓW-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: "Rozbudowa wraz z modernizacją Oddziału Geriatrycznego" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Budowa kompleksu edukacyjno-opiekuńczego wraz z towarzyszącą infrastrukturą sportową"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku mieszkalnego z zewn. infrastrukturą techn. i zagospodarowaniem terenu w Ciechanowie przy ul. Ceramicznej z uzyskaniem prawomocnych decyzji.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi gminnej na ul. Makowej w Kobierzycach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID
- Modernizacja oddziałów szpitalnych w budynku "C" zgodnie z obowiązującymi przepisami - Oddz. Chorób Wew. i Gastroenterologii w SPZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.