To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-20
Ogłoszenie nr 500015626-N-2018 z dnia 20-01-2018 r.
Instytut Adama Mickiewicza: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE
REALIZACJI DZIAŁAŃ, W RAMACH PROJEKTU I, CULTURE ORCHESTRA,W INSTYTUCIE
ADAMA MICKIEWICZA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 636110-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Adama Mickiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 14047007100000,
ul. ul. Mokotowska
25,
00560
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
224 476 100, e-mail
iam@iam.pl, faks
224 476 152.
Adres strony internetowej (url): www.iam.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE REALIZACJI DZIAŁAŃ, W RAMACH PROJEKTU I, CULTURE ORCHESTRA,W INSTYTUCIE ADAMA MICKIEWICZA
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):13/IAM/2017/12
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług w zakresie realizacji działań, w ramach projektu I, CULTURE Orchestra w Instytucie Adama Mickiewicza. Szczegółowy opis usług: 1. Bieżąca komunikacja z wykładowcami I, CULTURE Orchestra w zakresie: a. Koordynacji, realizacji i oceny przesłuchań I i II etapu do ICO. b. Koordynacji i realizacji klas mistrzowskich przygotowujących do przesłuchań? oraz rezydencji I, CULTURE Orchestra 2018. c. Koordynacji i realizacji rezydencji w 2018 r. 2. Współpraca z wykładowcami przy merytorycznym opracowywaniu przebiegu klas mistrzowskich, przesłuchań oraz rezydencji. 3. Przygotowywanie i rozliczenia umów dla wykładowców ICO dotyczących klas mistrzowskich, przesłuchań i ich oceny oraz rezydencji. 4. Współpraca z partnerami Orkiestry - logistyczne przygotowanie rezydencji w 2018 roku. 5. Współpraca z partnerami Orkiestry w ramach realizacji prób, koncertu oraz sesji nagraniowych odbywających się w 2018 roku. 6. Współpraca z wykładowcami oraz Dyrektorem Artystycznym orkiestry przy merytorycznym opracowywaniu przebiegu rezydencji oraz trasy koncertowej (próby sekcyjne, próby tutti, zajęcia dodatkowe, wykłady, instrumentarium etc.). 7. Współpraca z ICO team w logistycznym przygotowaniu rezydencji orkiestry (rezerwacje hotelowe, zapewnienie wyżywienia, rezerwacje lotnicze). 8. Bieżąca współpraca i komunikacja z Agencją w zakresie logistyki projektu tras koncertowych I, CULTURE Orchestra w 2018. 9. Komunikacja bieżąca z salami koncertowymi oraz festiwalami w ramach przygotowań? orkiestry do występów podczas tras koncertowych 2018. 10. Dbanie o zapewnienie niezbędnego zaplecza muzyczno-logistycznego dla członków orkiestry przez partnerów lokalnych dla I, CULTURE Orchestra 11. Koordynacja zaplecza technicznego i muzycznego podczas rezydencji oraz trasy koncertowej I, CULTURE Orchestra w 2018 roku. 12. Koordynacja wynajmu zewnętrznego instrumentów niezbędnych do realizacji rezydencji i koncertów I, CULTURE Orchestra 13. Koordynacja i logistyka transportu instrumentów, niezbędnych umów i ich rozliczenia oraz dokumentacji (karnety AA, ubezpieczenie, itd.) I, CULTURE Orchestra w 2018 roku. 14. Znalezienie pracowników technicznych orkiestry oraz koordynacja ich pracy w trakcie rezydencji i trasy koncertowej I, CULTURE Orchestra w 2018 roku. 15. Koordynacja zakupu akcesoriów muzycznych i wyposażenia (struny, stroiki, krążki pulpity, itd.) I, CULTURE Orchestra w 2018 roku. 16. Opieka bibliotekarska nad wszystkimi materiałami nutowymi niezbędnymi do realizacji prób oraz koncertów orkiestry. 17. Przygotowanie i rozliczenie umów dotyczących wypożyczenia instrumentów, realizacji sesji nagraniowych, wypożyczenia materiałów nutowych w 2018 roku. 18. Organizacja spotkań wyjazdowych w ramach realizacji klas mistrzowskich, rezydencji oraz trasy koncertowej orkiestry (festiwale, sale koncertowe) w 2018 roku. 19. Organizacja spotkań wyjazdowych w ramach pozyskiwania nowych partnerów dla ICO w związku z realizacją strategii na lata 2018-2021.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
67000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GQ Music & Media Małgorzata Kuczmowska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
81110.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.