To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-21
Ogłoszenie nr 500015632-N-2018 z dnia 21-01-2018 r.
Zakład Karny: Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Medyce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 622373-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Karny, Krajowy numer identyfikacyjny 32037700000,
ul. N/N
,
37732
Medyka, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
0-16 671 57 44, e-mail
dkw_medy@s2.gov.pl, faks
0-16 671 53 80.
Adres strony internetowej (url): www.zp.sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Medyce
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):D/Kw.2232.13.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy na koszt i ryzyko wykonawcy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Medyce wg zestawienia: CZĘŚĆ I - cukry i dodatki: 1. Cukier biały - 300kg, 2. Kawa zbożowa - 250kg, 3. Ocet 10% - 40 litrów, 4. Sól - 700 kg, 5. Musztarda - 40 kg, 6. Koncentrat pomidorowy 30% - 250kg, 7. Chrzan tarty - 40kg, 8. Herbata - 50kg, 9. Miód - 50kg, 10. Woda mineralna - 50 litrów, 11. Kukurydza konserwowa - 100kg, 12. Groszek konserwowy - 100kg, 13. Kotlety sojowe - 100kg, 14. Majonez - 50kg, 15. Dżem - 800kg, 16. Marmolada - 600kg, CZĘŚĆ II - tłuszcze roślinne: 1. Margaryna śniadaniowa - 3 300kg 2. Olej roślinny - 700 litrów CZĘŚĆ III - zupy, sosy, przyprawy: 1. Rosół wołowy - 90kg 2. Majeranek - 5kg 3. Liść laurowy - 5kg 4. Ziele angielskie - 5kg 5. Papryka łagodna - 10kg 6. Pieprz - 10kg 7. Przyprawa do zup - 370 litrów 8. Przyprawa uniwersalna - 100kg 9. Sos boloński - 60kg 10. Sos grzybowy - 50kg 11. Sos pieczeniowy - 60kg 12. Sos neapolitański - 40kg 13. Sos myśliwski - 40kg 14. Zupa ogonowa - 60kg 15. Zupa cebulowa - 50kg 16. Zupa szparagowa - 60kg 17. Zupa pieczarkowa - 50kg 18. Zupa kalafiorowa - 60kg 19. Zupa brokułowa - 60kg 20. Barszcz biały - 50kg Przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, lub parametrom odnoszącym się do tych norm. W przypadkach odniesienia się do norm w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego , jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Pod względem organoleptycznym dostarczane produkty powinny mieć odpowiednią barwę, smak, zapach oraz muszą być pozbawione zanieczyszczeń fizycznych, mechanicznych i chemicznych. Produkty muszą być oznakowane zgodnie z normą i obowiązującym prawem sanitarnym. Każde opakowanie transportowe musi zawierać etykietę zawierającą co najmniej następujące dane: nazwę produktu, masę netto lub ilość sztuk w opakowaniu, nazwę i adres dostawcy-producenta, kraj pochodzenia, warunki przechowywania, datę pakowania, termin przydatności do spożycia oraz pozostałe informacje zgodne z obowiązującym prawem. Podane wielkości produktów spożywczych mają charakter szacunkowy. Służyć one będą do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania na w/w produkty w perspektywie 12 miesięcy. Minimalna gwarantowana ilość zamówienia wynosić będzie 30% wielkości zamówienia szacunkowego podanego w rozdziale III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podany jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15330000-0
Dodatkowe kody CPV: 15400000-2, 15610000-7, 15800000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: cukry i dodatki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11383.20
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dorota Doberstajn Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "Doro"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9882.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: tłuszcze roślinne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16768.81
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa SAD Zofia Drągowska-Gąsior
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17930.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: zupy, sosy, przyprawy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6854.40
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dorota Doberstajn Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "Doro"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4657.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Placówek Specjalnych w Szerzawach w 2025 roku
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 14 WE WROCŁAWIU
- Organizacja strefy funduszy europejskich dla MJWPU podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 roku
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
- Dostawa produktów mrożonych i artykułów rybnych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 25 w Chorzowie, ul. Kilińskiego 3 - I/2025
więcej: Przetworzone owoce i warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.