Ogłoszenie z dnia 2017-08-23
Ogłoszenie nr 500016686-N-2017 z dnia 23-08-2017 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach: "Wyłonienie 14 wykładowców/trenerów do przygotowania i przeprowadzenia certyfikowanych szkoleń dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach w oparciu o program nauczania zgodny ze standardami BTEC w obszarze kompetencji społecznych". Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój w ramach III Osi priorytetowej Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, zgodnie z podpisaną 08.02.2017 roku umową o dofinansowanie projektu "BTEC WorkSkills - międzynarodowe kompetencje studentów PWSZ" nr. POWR.03.01.00-00-K181/16.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój w ramach III Osi priorytetowej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 501311-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach, Krajowy numer identyfikacyjny 20002650700000,
ul. ul. Teofila Noniewicza
10,
16400
Suwałki, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
875 628 456, e-mail
przetargi@pwsz.suwalki.pl, faks
875 628 455.
Adres strony internetowej (url): WWW.PWSZ.SUWALKI.PL
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wyłonienie 14 wykładowców/trenerów do przygotowania i przeprowadzenia certyfikowanych szkoleń dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach w oparciu o program nauczania zgodny ze standardami BTEC w obszarze kompetencji społecznych". Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój w ramach III Osi priorytetowej Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, zgodnie z podpisaną 08.02.2017 roku umową o dofinansowanie projektu "BTEC WorkSkills - międzynarodowe kompetencje studentów PWSZ" nr. POWR.03.01.00-00-K181/16.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2/P/BTEC/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH PODZIELONYCH NA 14 CZĘŚCI W ZAKRESIE "Wyłonienie 14 wykładowców/trenerów do przygotowania i przeprowadzenia certyfikowanych szkoleń dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach w oparciu o program nauczania zgodny ze standardami BTEC w obszarze kompetencji społecznych". Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój w ramach III Osi priorytetowej Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, zgodnie z podpisaną 08.02.2017 roku umową o dofinansowanie projektu "BTEC WorkSkills - międzynarodowe kompetencje studentów PWSZ" nr. POWR.03.01.00-00-K181/16.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV: 80500000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: szkolenie - Prezentacje w pracy 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W ZAKRESIE TEJ CZĘŚCI NIE WPŁYNĘŁA ŻADNA OFERTA, ZATEM ZAMAWIAJĄCY BYŁ ZOBOWIĄZANY uniewaznić w tej części postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: szkolenie - Prezentacje w pracy 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: w tej części zamówienia nie wpłynęła żadna oferta, zatem Zamawiający był obowiązany unieważnić postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: szkolenie - Przekazywanie i przyjmowanie informacji zwrotnych 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19320.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Katarzyna Budzińska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19320.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: oferta z najniższą wartością została początkowo uznana za najkorzystniejszą ,ale wykonawca uchylił się od zawarcia umowy. |
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: szkolenie - Przekazywanie i przyjmowanie informacji zwrotnych 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20475.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Szkoleniowo-Doradcze PROGRES Krzysztof Rembeliński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20475.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: początkowo została wybrana oferta z najniższą ceną jako najkorzystniejsza, ale wykonawca uchylił się od zawarcia umowy. |
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: szkolenie "Umiejętności zarządzania projektem 1" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12320.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mariusz Szmidt,
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12320.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: początkowo została za najkorzystniejszą wybrana oferta z najniższą ceną ale wykonawca uchylił się od zawarcia umowy |
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: szkolenie "Umiejętności zarządzania projektem2" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12320.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mariusz Szmidt
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12320.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: początkowo jako najkorzystniejsza została wybrana oferta z najniższą ceną, ale wykonawca uchylił się od zawarcia umowy |
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: szkolenie - "Krytyczne myślenie 1" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: nie wpłynęła żadna oferta zatem zamawiający był zobowiązany unieważnić postępowanie w tej części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: szkolenie - "Krytyczne myślenie 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: w tej części nie wpłynęła żadna oferta oferta zatem zamawiający był obowiązany unieważnić postępowanie w tej części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Suwałkach - dostawa ryb
- Zakup i dostawa warzyw i owoców oraz jaj na III kwartał 2024 dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 7 w budynku przy ul. Sejneńskiej 39 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy infrastruktury w budynku Zespołu Szkół nr 6 w Suwałkach
- Opracowanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej budowy ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż ulic wojewódzkich na terenie Miasta Suwałki - 2 części
- Zakup sprzętu do pielęgnacji ogrodu: ciągnika rolniczego.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- Przeprowadzenie w formie stacjonarnej pięciu 2-dniowych szkoleń z zakresu stosowania metody Dialogu Motywującego w pracy z klientem dla członków GKRPA oraz kuratorów sądowych.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu tworzenia i wdrażania dokumentów strategicznych i programowych (w formie online)
- Usługa przeprowadzania jednodniowych szkoleń w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej osobom starszym w związku z projektem pn.: "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń "Komunikacja interpersonalna i asertywność", "Mindfulness" oraz szkoleń językowych
- "Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.