To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-01
Ogłoszenie nr 500052117-N-2017 z dnia 01-11-2017 r.
Starostwo Powiatowe w Brzesku: Dostawy sprzętu w ramach realizacji projektu: "Rozwój i podniesienie jakości kształcenia zawodowego w powiecie brzeskim poprzez wsparcie szkół - utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Rozwój i podniesienie jakości kształcenia zawodowego w powiecie brzeskim poprzez wsparcie szkół - utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 583638-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Dawid Studencki - pełnomocnik zamawiającego
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Brzesku, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Głowackiego
51,
32800
Brzesko, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
starosta.kbr@powiatypolskie.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/spbrzesko,m,296132,2017.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy sprzętu w ramach realizacji projektu: "Rozwój i podniesienie jakości kształcenia zawodowego w powiecie brzeskim poprzez wsparcie szkół - utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/2/PZP/CKZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych w podziale na 12 części wg poniższego zestawienia: Część 1 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego, CPV: 39710000-2; Część 2 - Wyposażenie domowe i cateringowe, CPV: 39200000-4; Część 3 - Sprzęt komputerowy, CPV: 30213300-8, 30213100-6, 30231300-0; Część 4 - Aparat fotograficzny, CPV: 38651000-3; Część 5 - Pozostały sprzęt drukujący, komputerowy i multimedialny, CPV: 30232100-5, CPV: 38652100-1, CPV: 38520000-6, CPV: 32342100-3, CPV: 30237450-8, CPV: 32342412-3, CPV: 32322000-6; Część 6 - Pomoce dydaktyczne, CPV: 39162100-6; Część 7 - Program komputerowy z zakresu doradztwa zawodowego do ZS w Szczurowej, CPV: 48931000-3; Część 8 - Akcesoria biurowe, CPV: 30190000-7; Część 9 - Meble szkolne, CPV:39100000-3; Część 10 - Urządzenia techniczne, CPV: 42123400-1, 44512000-2, 42661000-7, 42662000-4, 42661000-7; Część 11 - Różny sprzęt elektryczny, CPV: 31680000-6; Część 12 - Tachimetr geodezyjny, CPV: 38300000-8. 3.2. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany w opakowaniu producenta. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV: 39710000-2, 39200000-2, 30213300-8, 30213100-6, 30231300-0, 38651000-3, 30232100-5, 38652100-1, 38520000-6, 32342100-3, 30237450-8, 32342412-3, 32322000-6, 39162100-6, 48931000-3, 48931000-3, 42123400-1, 44512000-2, 42661000-7, 42661000-7, 42662000-4, 31680000-6, 38300000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego, CPV: 39710000-2; |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP, albowiem w ch nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 - Wyposażenie domowe i cateringowe, CPV: 39200000-4; |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP, albowiem w nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część 4 - Aparat fotograficzny, CPV: 38651000-3; |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP, albowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część 5 - Pozostały sprzęt drukujący, komputerowy i multimedialny, CPV: 30232100-5, CPV: 38652100-1, CPV: 38520000-6, CPV: 32342100-3, CPV: 30237450-8, CPV: 32342412-3, CPV: 32322000-6; |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP, albowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część 6 - Pomoce dydaktyczne, CPV: 39162100-6; |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP, albowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część 7 - Program komputerowy z zakresu doradztwa zawodowego do ZS w Szczurowej, CPV: 48931000-3; |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP, albowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część 8 - Akcesoria biurowe, CPV: 30190000-7; |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2871.82
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wektor Artykuły Biurowe Sp. z o.o.,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4779.63
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Część 9 - Meble szkolne, CPV:39100000-3; |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP, albowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Część 10 - Urządzenia techniczne, CPV: 42123400-1, 44512000-2, 42661000-7, 42662000-4, 42661000-7; |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19161.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Marcin Puźniak prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25811.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Część 11 - Różny sprzęt elektryczny, CPV: 31680000-6; |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP, albowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Część 12 - Tachimetr geodezyjny, CPV: 38300000-8. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) PZP, albowiem cena oferty najwyżej ocenionej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Zakup aparatury medycznej dla Oddziałów Szpitalnych w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Brzesku
- Rękawice chirurgiczne
- Dostawa paliw do pojazdów i maszyn dla potrzeb SP ZOZ w Brzesku
- "Sukcesywna dostawa trumien i krzyży w 2025 roku na potrzeby Brzeskich Zakładów Komunalnych Sp. z o.o. "
- Różne produkty spożywcze
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1430K Brzesko - Szczepanów - Borzęcin w msc. Borzęcin
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa drukarek oraz kserokopiarki dla ZSZ w Dynowie"
- "Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dodatkowych i specjalistycznych w ramach projektu "Nauka i zabawa - wsparcie edukacyjne przedszkolaków z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kobyli"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.