Ogłoszenie z dnia 2018-03-17
Ogłoszenie nr 500058433-N-2018 z dnia 17-03-2018 r.
Olsztyn: Przeglądy okresowe ładowarek wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych oraz wykonywanie napraw bieżących
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 38121-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 44685-2017; 50356-2017; 52090-2017; 55418-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 77937-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 510734049,
ul. Lubelska
53,
10-410
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 555 20 10, e-mail
b.baginska@zgok.olsztyn.pl, a.sowinska@zgok.olsztyn.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.zgok.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeglądy okresowe ładowarek wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych oraz wykonywanie napraw bieżących
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZGOK/PN/6/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe ładowarek wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych oraz wykonywaniem napraw bieżących. Miejscem dokonywania przeglądów okresowych oraz napraw ładowarek będzie Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Olsztynie (10-410), ul. Lubelska 53. Przeglądy okresowe będą wykonywane zgodnie z harmonogramem serwisowania Dokumentacji Techniczno-Ruchowej oraz aktualnym stanem technicznym ładowarek. Przeglądy okresowe będą obejmować dojazd do miejsca użytkowania ładowarek, robociznę, części zamienne, eksploatacyjne itp. wyłącznie fabrycznie nowe. Naprawy bieżące będą dokonywane według potrzeb i na zgłoszenie Zamawiającego. Szacunkowa ilość roboczogodzin w zakresie napraw bieżących wynosi 650 roboczogodzin. Wszelkie części zamienne, zużywające się konieczne do wykonania napraw bieżących zapewni Zamawiający na podstawie odrębnych zamówień. Dodatkowo Wykonawca prowadzić będzie dziennik konserwacji czterech nośników teleskopowych oraz zapewni udział konserwatora podczas okresowego badania Urzędu Dozoru Technicznego. Wymagania narzucone art. 29 ust. 3a ustawy PZP: Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga aby wszystkie prace związane z wykonywaniem czynności przeglądów, wymiany materiałów eksploatacyjnych oraz napraw bieżących objętych zamówieniem, tj. prace mechaników, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
II.4) Główny kod CPV: 50.11.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
10 miesięcy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/02/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu realizacji umowy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zgodnie z zapisami §3 ust. 1 zawartej umowy: "Umowa zostaje zawarta na okres do 10 miesięcy licząc od daty jej podpisania, jednak nie krócej niż do czasu wykonania wszystkich 20 przeglądów okresowych". Na dzień zawarcia aneksu zostało wykonanych 10 przeglądów okresowych.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Umowę zmienia się poprzez wydłużenie okresu realizacji umowy do 20 miesięcy licząc od daty jej podpisania, jednak nie krócej niż do czasu wykonania wszystkich 20 przeglądów okresowych.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa produktów leczniczych
- Dostawa koszulek promocyjnych z personalizowanym nadrukiem fotoluminescencyjnym
- Przeprowadzenie procesu wznowienia certyfikatu gospodarki leśnej dla RDLP w Olsztynie według standardów FSC oraz 3 - letni nadzór nad certyfikatem w czasie trwania umowy II.
- Dostawa oprogramowania oraz udzielenie wsparcia technicznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
- Remont nawierzchni asfaltowej wraz z chodnikami z kostki polbruk przy budynku Centrum Biologii.
- Dostawa komputerów przenośnych i monitorów na potrzeby pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi związane z przeglądami okresowymi i naprawami ciągników rolniczych marki TYM
- Świadczenia usług w zakresie napraw i konserwacji samochodów, pojazdów, maszyn drogowych i urządzeń będących w dyspozycji Zamawiającego w roku 2025 z podziałem na części.
- Karosacja samochodu OSP Grabiszyce
- "Świadczenie usług w zakresie napraw, remontów, wulkanizacji, obsługi technicznej oraz okresowych przeglądów technicznych i dodatkowych badań technicznych pojazdów użytkowanych przez SP ZOZ w Brzesku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.