Ogłoszenie z dnia 2017-11-15
Ogłoszenie nr 500058821-N-2017 z dnia 15-11-2017 r.
Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach: Zakup Materiałów eksploatacyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 29114910400000,
ul. ul. Oskara Kolberga
4,
25620
Kielce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
3457496, 041 3671611, e-mail
kiki@praca.gov.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.kielce.praca.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup Materiałów eksploatacyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KK.KOP.261.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup Materiałów eksploatacyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup materiałów eksploatacyjnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28459.35
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Market Leszek Kulina sp.j
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29569.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie o udzielenie zamówienia przeprowadzone w trybie zapytania o cenę, ponieważ przedmiotem zamówienia jest dostawa towarów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 pzp. Obie cechy przedmiotu zamówienia tj. powszechna dostępność i ustalone cechy jakościowe występują równocześnie. Towary będące przedmiotem zamówienia oferowane są przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do nich, praktycznie nieograniczonej grupie klientów. Są one dokładnie określone, znormalizowane, odpowiadające przeciętnym standardom, a nie specjalistycznym wymaganiom(normom). Art. 69 ustawy prawo zamówień publicznych
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Przebudowa ul. Bohaterów Warszawy w Kielcach" w ramach zadania pn.: "Program przebudowy nawierzchni ulic na terenie miasta Kielce na lata 2023 - 2024"
- Usługa przeprowadzania jednodniowych szkoleń w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej osobom starszym w związku z projektem pn.: "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA PAKIETU USŁUG OGÓLNOROZWOJOWYCH I ZDROWOTNYCH PN. "DZIEŃ ZDROWIA DLA SENIORA"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu tworzenia i wdrażania dokumentów strategicznych i programowych (w formie online)
- Przebudowa stropu nad kotłownią w budynku krytej pływalni Delfin w Kielcach przy ul. Krakowskiej 2
- Holowanie i parkowanie pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP w Sandomierzu, o masie całkowitej do 3,5 tony
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla jednostek Policji w Garnizonie Lubuskim
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukowania
- Dostawa sprzętu komputerowego do SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej
- TONERY, ATRAMENTY, KASETY I BĘBNY DO DRUKAREK II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.