To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-25
Ogłoszenie nr 500064740-N-2017 z dnia 25-11-2017 r.
Gmina Miejska Świeradów-Zdrój: Zimowe utrzymanie dróg oraz ciągów pieszych będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w sezonie zimowym. 2017/2018 i 2018/2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 603536-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 23082139700000,
ul. ul. 11-go Listopada
35,
59850
Świeradów-Zdrój, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
757 816 471, e-mail
zp@swieradowzdroj.pl, faks
757 816 585.
Adres strony internetowej (url): www.swieradowzdroj.nv.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg oraz ciągów pieszych będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w sezonie zimowym. 2017/2018 i 2018/2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OR.ZP1.271.26.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg oraz ciągów pieszych będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w sezonie zimowym. 2017/2018 i 2018/2019, kiedy występują warunki zimowe, tj. temperatura otoczenia jest poniżej +20 C i występują: opady śniegu, gołoledź lub lodowica. Przystąpienie do wykonywania usługi nie może być dłuższe niż 0,5 godziny od czasu zgłoszenia konieczności wyjazdu, z zastrzeżeniem pierwszego wyjazdu, który nie może być dłuższy niż 1godzina. Do zimowego utrzymania dróg zalicza się ,w szczególności: - działania organizacyjno- technicznej; - pobieranie z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) materiałów do usuwania śliskości zimowej, dostarczonych przez Zamawiającego; - odśnieżanie tj. usuwanie śniegu z dróg poprzez odpłużanie lub interwencyjnie wirnikowanie; - usuwanie śliskości zimowej, tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości przez stosowanie środków chemicznych oraz materiałów uszorstniających i zwiększających przyczepność poprzez poprawę tarcia; Do zimowego utrzymania chodników zalicza się,w szczególności: - działania organizacyjno-techniczne; - pobieranie z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) materiałów do usuwania śliskości zimowej, dostarczonych przez Zamawiającego; - odśnieżanie tj. usuwanie śniegu z chodników/ciągów pieszych poprzez odpłużanie mechaniczne /ręczne lub interwencyjnie wirnikowanie; - usuwanie śliskości zimowej, tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości przez stosowanie środków chemicznych oraz materiałów uszorstniających zwiększających przyczepność poprzez poprawę tarcia; Do realizacji usługi utrzymania zimowego Wykonawca jest zobowiązany dysponować co najmniej sprzętem zgodnie ze Specyfikacja techniczną, przy czym tą samą jednostką sprzętu można obsługiwać maksymalnie jedno zadanie. dla zadania 1. Posypywarka o pojemności min. 3 m3 i pług odśnieżny wraz z nakładką z tworzywa sztucznego (gumową) o szerokości min. 2,3 m na nośniku z napędem min. 4x4, min. 90 KM - 1 szt. dla zadania 2. Posypywarka o pojemności min. 3 m3 i pług odśnieżny wraz z nakładką z tworzywa sztucznego (gumową) o szerokości min. 2,3 m na nośniku z napędem min. 4x4, min. 90KM - 1 szt. dla zadania 3. Posypywarka o pojemności min. 3 m3 i pług odśnieżny wraz z nakładką z tworzywa sztucznego (gumową) o szerokości min. 2,3 m na nośniku z napędem min. 4x4, min. 90 KM - 1 szt. dla zadania 4. Posypywarka o pojemności min. 3 m3 i pług odśnieżny wraz z nakładką z tworzywa sztucznego (gumową) o szerokości min. 2,3 m na nośniku z napędem min. 4x4, min. 90 KM - 1 szt. dla zadania 5. - do odśnieżania chodnika o szerokości maksymalnie 1,3m: a) nośnik z napędem 4x4 o szerokości do 1 m, min. 13 KM, masie własnej pojazdu do 1,6 t b) wyposażony w rozrzutnik/posypywarkę o pojemności min. 0,2 m3 i pług odśnieżny wraz z nakładką z tworzywa sztucznego (gumową) o szerokości 1,25 m - 1 szt. - do odśnieżania chodnika o szerokości powyżej 1,3m: a) nośnik z napędem 4x4, masie własnej pojazdu do 2,6 t b) wyposażony: b1) w rozrzutnik/posypywarkę o pojemności min. 0,5 m3, b2) pług odśnieżny wraz z nakładką z tworzywa sztucznego (gumową) o szerokości min. 1,5m lub pług wirnikowy typu lekkiego przystosowany do odśnieżania chodników z kominem wyrzutowym sterowanym hydraulicznie - 1 szt. dla zadania 6. Posypywarka o pojemności min.8 m3 i pług odśnieżny wraz z nakładką z tworzywa sztucznego (gumową) o szerokości min. 2,7 m na nośniku z napędem min. 4x4, min. 350 KM - 1 szt. Pług wirnikowy na nośniku z napędem min. 4x4 - 1 szt. - do odśnieżania chodnika o szerokości powyżej 1,3m: a) nośnik z napędem 4x4, masie własnej pojazdu do 2,6 t b) wyposażony: b1) w rozrzutnik/posypywarkę o pojemności min. 0,5 m3, b2) pług odśnieżny wraz z nakładką z tworzywa sztucznego (gumową) o szerokości min. 1,5m lub pług wirnikowy typu lekkiego przystosowany do odśnieżania chodników z kominem wyrzutowym sterowanym hydraulicznie - 1 szt. dla zadania 7. Posypywarka o pojemności min. 8 m3 i pług odśnieżny wraz z nakładką z tworzywa sztucznego (gumową) o szerokości min. 2,7 m na nośniku z napędem min. 4x4, min. 350 KM - 1 szt. - do odśnieżania chodnika o szerokości maksymalnie 1,3m: a) nośnik z napędem 4x4 o szerokości do 1 m, min. 13 KM, masie własnej pojazdu do 1,6 t b) wyposażony w rozrzutnik/posypywarkę o pojemności min. 0,2 m3 i pług odśnieżny wraz z nakładką z tworzywa sztuczngo (gumową) o szerokości 1,25 m - 1 szt. Pojazd wykonujący na drodze prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powinien zgodnie z art. 54 Ustawy Prawo o ruchu drogowym / Dz. U z 2017 roku, poz. 128 z późn. zm./ być wyposażony w telefon komórkowy i ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, odpowiadający warunkom określonym w § 38 Rozporządzenia Ministra Infra- struktury z 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia / t. j. Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.). Części urządzeń zamontowanych na pojeździe wystające poza obrys pojazdu powinny odpowiadać warunkom określonym w § 39 wyżej wymienionego Rozporządzenia. Powyższy obowiązek obciąża Wykonawcę i jest montowany przez Wykonawcę i na jego koszt. Jednostka sprzętowa wskazana przez Wykonawcę po podpisaniu umowy, będzie wyposażona w GPS, który dostarczy i zamontuje we własnym zakresie Zamawiający. Szczegółowy wykaz zakresu poszczególnych Zadań zawarty jest w SIWZ -plikach oznaczonych jako od [3] do [9]. 3. Środki chemiczne oraz materiały uszorstniające do usuwania śliskości zimowej (pojęcie określone w Specyfikacji technicznej - plik nr [10] ) dostarcza Zamawiający. Środki te będą załadowywane przez Zamawiającego na sprzęt wykonawcy, który będzie zobowiązany podstawiać na Punkt Selektywnej Zbiorki Odpadów Komunalnych (w skrócie: PSZOK) znajdujący się w Świeradowie- Zdroju przy ul. Grunwaldzkiej. Stosownie do treści art. 29 ust.3a upzp, Zamawiający żąda zatrudnienia, przez wykonawcę lub podwykonawcę zamówienia, na podstawie umowy o pracę osób, których praca polega na : a) czynnościach odśnieżania, likwidowania gołoledzi i oblodzenia wykonywanych ręcznie oraz wykonywanych przez operatorów/kierowców pracujących na sprzęcie własnym wykonawcy, Czynności, o których mowa wyżej, wykonywane będą w sposób określony w art.22 §1 ustawy z 26.06.1974 r.- Kodeks Pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502, z późn.zm.) Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres rzeczowy prac ujęty w Specyfikacji technicznej dla każdorazowego uzyskania efektu określonego przez przedmiot zamówienia tj. usunięcia śliskości, bez względu na trudności i nie przewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. Definicja śliskości zimowej określona jest w punkcie IV. Specyfikacji technicznej -plik oznacz, jako [10]
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1: Zimowe utrzymanie w jednym sezonie -8 ,600km dróg |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
111252.66
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pan Paweł Pasierb prowadzący działalność pn. ROBOTY ZIEMNE I BUDOWLANE
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
126000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ? ceny jednostkowe za 1 rg bez VAT na potrzeby rozliczania się za usługę w sezonie 2017/2018 - 160,00zł bez VAT w sezonie 2018/2019 - 160,00zł bez VAT ? opłata ryczałtowa- postojowa łącznie z 8% VAT stała na czas trwania umowy - 130,00zł łącznie z 8% VAT Orientacyjna wartość zamówienia, urealniona w oparciu o sezon zimowy 2016/2017 i przyjętą Cenę netto za jedną roboczo-godzinę odśnieżania i usuwania śliskości zimowej w złożonej Ofercie z dnia 26.10.2017 r. , należny podatek od towarów i usług VAT wg aktualnie obowiązującej stawki oraz opłatę postojową -ryczałtową za dobę niejezdną wynosi: (a) w sezonie 2017/2018 - 63 000,00 zł. (b) w sezonie 2018/2019 - 63 000,00 zł. Łącznie: 126 000zł Umowna cena podana w Ofercie WYŁĄCZNIE na potrzeby oceny ofert, przy podanej, dla wszystkich wykonawców identycznej liczbie godzin (1600h w każdym sezonie) określona została na kwotę 552 960zł. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie2_Zimowe utrzymanie w jednym sezonie 11,153 km dróg |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty Zgodnie z dyspozycją art.93 ust.1 pkt 1): "1. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął... |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie3_ Zimowe utrzymanie w jednym sezonie 18,034km dróg |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty Zgodnie z dyspozycją art.93 ust.1 pkt 1): "1. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął... |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie4_Zimowe utrzymanie w jednym sezonie 11,862 km dróg |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty Zgodnie z dyspozycją art.93 ust.1 pkt 1): "1. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął... |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie5_ Zimowe utrzymanie w jednym sezonie łącznie 28 151 m2 powierzchni chodników |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
139948.30
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pan Mariusz Stachurski prowadzący działalność pn. ZAKŁAD BUDOWLANY-UTRZYMANIE ZIELENI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52153.83
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ? ceny jednostkowe za 1 rg bez VAT na potrzeby rozliczania się za usługę w sezonie 2017/2018 - 500,00zł bez VAT w sezonie 2018/2019 - 525,00zł bez VAT ? opłata ryczałtowa- postojowa łącznie z 8% VAT stała na czas trwania umowy - 250,56zł łącznie z 8% VAT Orientacyjna wartość zamówienia, urealniona w oparciu o sezon zimowy 2016/2017 i przyjętą Cenę netto za jedną roboczo-godzinę odśnieżania i usuwania śliskości zimowej w złożonej Ofercie z dnia 26.10.2017 r. , należny podatek od towarów i usług VAT wg aktualnie obowiązującej stawki oraz opłatę postojową -ryczałtową za dobę niejezdną wynosi: (a) w sezonie 2017/2018 - 25 398,14 zł. (b) w sezonie 2018/2019 - 26 755,69 zł. Umowna cena podana w Ofercie WYŁĄCZNIE na potrzeby oceny ofert, przy podanej, dla wszystkich wykonawców identycznej liczbie godzin (1600h w każdym sezonie) określona została na kwotę 1771200zł. |
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie6_ Zimowe utrzymanie w jednym sezonie 22,179 km dróg i 2 730 m2 powierzchni chodników |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
160845.77
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pan Paweł Pilawski prowadzący działaność pn. . Firma Handlowo-Usługowo-Transportowa ` PAWEŁ'
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
400000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ? ceny jednostkowe za 1 rg bez VAT na potrzeby rozliczania się za usługę w sezonie 2017/2018 pług szer. min. 2,7m - 200,00zł bez VAT i pług szer. min.1,5m - 120,00zł bez VAT w sezonie 2018/2019 pług szer. min. 2,7m - 210,00zł bez VAT i pług szer. min.1,5m - 125,00zł bez VAT ? opłata ryczałtowa- postojowa łącznie z 8% VAT stała na czas trwania umowy - 324,00zł łącznie z 8% VAT Orientacyjna wartość zamówienia, urealniona w oparciu o sezon zimowy 2016/2017 i przyjętą Cenę netto za jedną roboczo-godzinę odśnieżania i usuwania śliskości zimowej w złożonej Ofercie z dnia 27.10.2017 r. , należny podatek od towarów i usług VAT wg aktualnie obowiązującej stawki oraz opłatę postojową -ryczałtową za dobę niejezdną wynosi: (a) w sezonie 2017/2018 - 196 000,00zł (b) w sezonie 2018/2019 - 204 000,00zł Umowna cena podana w Ofercie WYŁĄCZNIE na potrzeby oceny ofert, przy podanej, dla wszystkich wykonawców identycznej liczbie godzin (1600h w każdym sezonie) określona została na kwotę 1131840.00zł. |
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie7_ Zimowe utrzymanie w jednym sezonie18,80 km dróg i 1 327 m2 powierzchni chodników |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
90727.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pan Paweł Pilawski prowadzący działaność pn. . Firma Handlowo-Usługowo-Transportowa ` PAWEŁ'
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
271000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ? ceny jednostkowe za 1 rg bez VAT na potrzeby rozliczania się za usługę w sezonie 2017/2018 pług szer. min. 2,7m - 200,00zł bez VAT i pług szer. 1,25m - 120,00zł bez VAT w sezonie 2018/2019 pług szer. min. 2,7m - 210,00zł bez VAT i pług szer. 1,25m - 125,00zł bez VAT ? opłata ryczałtowa- postojowa łącznie z 8% VAT stała na czas trwania umowy - 324,00zł łącznie z 8% VAT Orientacyjna wartość zamówienia, urealniona w oparciu o sezon zimowy 2016/2017 i przyjętą Cenę netto za jedną roboczo-godzinę odśnieżania i usuwania śliskości zimowej w złożonej Ofercie z dnia 27.10.2017 r. , należny podatek od towarów i usług VAT wg aktualnie obowiązującej stawki oraz opłatę postojową -ryczałtową za dobę niejezdną wynosi: (a) w sezonie 2017/2018 - 133 000,00zł. (b) w sezonie 2018/2019 - 138 000,00zł. Umowna cena podana w Ofercie WYŁĄCZNIE na potrzeby oceny ofert, przy podanej, dla wszystkich wykonawców identycznej liczbie godzin (1600h w każdym sezonie) określona została na kwotę 1131840.00zł |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Świadczenie usługi odśnieżania obiektów MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.,
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Polska Cerekiew w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.