Ogłoszenie z dnia 2017-12-09
Ogłoszenie nr 500072658-N-2017 z dnia 09-12-2017 r.
Nowy Tomyśl: "Świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg i ulic w sezonie zimowym 2018 na terenie Gminy Nowy Tomyśl - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Rejonu nr 2 - Gmina" OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 52693700000,
ul. ul. Poznańska
33,
64300
Nowy Tomyśl, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 4426600, 4426641, e-mail
zamowienia@nowytomysl.pl, faks
614 422 754.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowytomysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg i ulic
w sezonie zimowym 2018 na terenie Gminy Nowy Tomyśl - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Rejonu nr 2 - Gmina"
Numer referencyjny
ZP.271.72.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym w 2017 r. na terenie Gminy Nowy Tomyśl.
4.2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i uszorstniających;
2) odpłużanie jezdni przy zastosowaniu pojazdów mechanicznych;
3) sprzątanie błota, śniegu, lodu z chodników;
4) uszorstnianie nawierzchni po odgarnięciu śniegu i lodu;
6) pełnienie nadzoru dyspozytorskiego w godz. od 22.00 do 7.00 pod kątem podejmowania odpowiednich działań w porozumieniu z Zamawiającym;
7) w przypadku intensywnych opadów śniegu lub zamieci powodujących powstawanie zasp Zamawiający może żądać od Wykonawcy użycia ciężkiego sprzętu;
8) usunięcie materiału uszorstniającego, zalegającego na jezdniach i poboczach dróg gminnych objętych zimowym utrzymaniem dróg na terenie Gminy Nowy Tomyśl w sezonie w 2017 r. w ciągu 14 dni od dnia zakończenia "akcji zima" .
4.3. Wykaz rejonów objętych zimowym utrzymaniem dróg gminnych określa załącznik nr 1 do Zaproszenia. Zimowe utrzymanie dróg gminnych należy wykonać wg standardów określonych w wykazie standardów zimowego utrzymania dróg gminnych stanowiącym załącznik nr 2 do Zaproszenia. Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy obejmuje: 34,56 km dróg - standard III, 266,17 km dróg - standard IV.
4.3.1.Zamawiający szacuje wykonanie usługi objętej przedmiotem zamówienia
łącznej maksymalnie: 414,72 km dróg - standard III posypywanie, 2661,70 km dróg - standard IV odśnieżanie;
4.3.2.Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji długości. Podanie faktycznej ilości kilometrów zimowego utrzymania w/w dróg w okresie umownym nie jest możliwe do określenia - związane jest to z warunkami meteorologicznymi, niezależnymi od Zamawiającego.
4.3.3.Wraz z zaproszeniem do negocjacji (zwanym dalej "Zaproszeniem") Zamawiający przekazuje informacje niezbędne do przeprowadzenia postępowania, w tym:
4.3.4.Wykaz Rejonów objętych zimowym utrzymaniem - załącznik nr 1,
4.3.5.Wykazie Standardów zimowego utrzymania dróg - załącznik nr 2,
4.3.6.Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 3,
4.3.7.Projektu Umowy - załącznik nr 4.
4.4. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502, ze zm.) Wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Wykonawcy.
4.4.1.Wymagania w zakresie zatrudnienia:
a)Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 4.4.1 c),
b)Okres wymaganego zatrudnienia: czas realizacji przedmiotu zamówienia,
c)Rodzaj czynności: obsługa sprzętu mechanicznego (kierowca).
4.4.2.Sposób dokumentowania zatrudnienia:
a)wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy
o pracę, który stanowił będzie załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu,
b)oświadczenie osób, o których mowa w pkt 4.1.1 ppkt a), że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
4.4.3.Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp:
Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia będzie uprawniony do kontroli oraz żądania od Wykonawcy lub podwykonawcy przedstawienia dowodów zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 4.1.1 ppkt a) na podstawie umów
o pracę, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 4.4.1. Wykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do przedstawienia w terminie przez niego wskazanym dowodów zatrudnienia ww. osób, w szczególności: odpowiednio zanonimizowanych kopii umów o pracę, potwierdzenia odprowadzenia składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub innych określonych przez Zamawiającego dokumentów.
4.4.4.Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. (Nieprzedstawienie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w ppkt 4.4.2 lub 4.4.3 będzie równoznaczne z niespełnieniem przez wykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia).
a)w przypadku nie przedstawienia w terminie dokumentów, o których mowa w ppkt 4.4.2 pkt b) lub ppkt 4.4.3 Wykonawca każdorazowo zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 1.000 zł,
b)w przypadku nie przedstawienia po wezwaniu przez Zamawiającego oświadczenia,
o którym mowa w ppkt 4.4.2 pkt b) lub po dwukrotnym wezwaniu Wykonawcy przez Zamawiającego do złożenia dowodów, o których mowa w ppkt 4.4.3, Zamawiający może od umowy odstąpić i naliczyć karę umowną w wysokości 10 % całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
4.4.5.W przypadku rozwiązania stosunku o pracę przed upływem okresu określonego w ppkt 4.4.1. pkt b) Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w pkt 4.4.
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2,
34927100-2,
14211000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiaja?cy opublikował w dniu 20.10.2017 r. ogłoszenie o zamo?wieniu dotycza?ce "Świadczenia usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg i ulic w 2018 r. na terenie Gminy Nowy Tomyśl", - ogłoszenie o zamo?wieniu nr 605361-N-2017. W prowadzonym poste?powaniu do upływu terminu składania ofert tj. 02.11.2017 r. godz. 15:00, na "Świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg i ulic w 2018 r. na terenie Gminy Nowy Tomyśl - część II Zimowe utrzymanie dróg na terenie Rejonu nr 2 - Gmina" nie wpłyne?ła z?adna oferta (brak ofert). W zwia?zku z powyz?szym Zamawiaja?cy na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamo?wien? publicznych uniewaz?nił przedmiotowe poste?powanie. Informacja o uniewaz?nieniu poste?powania została opublikowana w Biuletynie Zamówień Publicznych i na stronie internetowej Zamawiającego. Pierwotne warunki ww. zamo?wienia nie zostały w istotny sposo?b zmienione. W zwia?zku z powyz?szym Zamawiaja?cy na podstawie
art. 67 ust. 1 pkt 4) Ustawy Prawo zamo?wien? publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. wszcza?ł poste?powanie w sprawie udzielenia zamo?wienia z wolnej re?ki na"Świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg i ulic w sezonie zimowym 2018 na terenie Gminy Nowy Tomyśl - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Rejonu nr 2 - Gmina".
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Józef Kapelski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą DEN-AGRO FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA ,
,
Wytomyśl 28,
64-300,
Nowy Tomyśl, kraj/woj.
wielkopolskie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Usuwanie pojazdów z dróg i przechowywanie na parkingu strzeżonym na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka " Złoty Promyk" w Nowym Tomyślu
- "Usługi pocztowe"
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 5 "SŁONECZKO" w Nowym Tomyślu "
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.