eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa sprzętu komputerowego i fotograficznego dla jednostek organizacyjnych ASP im. Matejki w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-09

Ogłoszenie nr 500072660-N-2017 z dnia 09-12-2017 r.

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie: Dostawa sprzętu komputerowego i fotograficznego dla jednostek organizacyjnych ASP im. Matejki w Krakowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560468-N-2017 z dnia 01-08-2017 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 27578300000, ul. Plac Matejki 13, 31157 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 122 992 041, e-mail zp@asp.krakow.pl, faks 124 226 566.
Adres strony internetowej (url): https://www.asp.krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego i fotograficznego dla jednostek organizacyjnych ASP im. Matejki w Krakowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP-3942-18/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje sprzęt komputerowy oraz fotograficzny fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2017 r. oraz posiadający pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwudziestu trzech części zamówienia: 1.4.1. Część 1 - a) 2 szt. kabli HDMI 1,5 m, b) 1 szt. kabla HDMI 3 m, c) 1 szt. kabla HDMI 7 m 1.4.2. Część 2 - a) 1 szt. projektora multimedialnego, b) 2 szt. kabli HDMI 3 m kompatybilnych z projektorem multimedialnym 1.4.3. Część 3 - a) 1 szt. telefonu typu smartphone o przekątnej ekranu 5,1", b) 1 szt. tabletu o przekątnej ekranu 7,9", c) 1 szt. etui dedykowanego do tabletu, d) 1 szt. rysika dedykowanego do tabletu, e) 1 szt. licencji permanentnej na oprogramowanie MaxMSP 1.4.4. Część 4 - a) 1 szt. tabletu o przekątnej ekranu 7,9", b) 1 szt. etui dedykowanego do tabletu 1.4.5. Część 5 - 1 szt. dysku zewnętrznego o pojemności 1 TB 1.4.6. Część 6 - 1 szt. monochromatycznej drukarki laserowej 1.4.7. Część 7 - 1 szt. monochromatycznego urządzenia wielofunkcyjnego laserowego 1.4.8. Część 8 - a) 6 szt. pendrive´ów o pojemności 64 GB, b) 1 szt. zewnętrznej nagrywarki DVD, c) 1 szt. dysku zewnętrznego o pojemności 4 TB, d) 3 szt. optycznej myszy bezprzewodowej e) 3 zestawy składające się z klawiatur oraz optycznych myszy bezprzewodowych. f) 2 szt. pasty termoprzewodzącej, g) 2 szt. zaciskarki do RJ-45, RJ-11 h) 1 szt. kabla DisplayPort - DisplayPort 1 m i) 1 szt. kabla DisplayPort - DVI j) 1 szt. kabla DisplayPort - DisplayPort 1.4.9. 1 szt. monitora LED o przekątnej ekranu 24", 1.4.10. Część 10 - a) 1 szt. torby na laptopa o przekątnej ekranu 14,1", b) 1 szt. torby na laptopa o przekątnej ekranu 13", 1.4.11. Część 11 - a) 1 szt. cyfrowego aparatu fotograficznego, b) 1 szt. uchwytu do telewizora LED o przekątnej ekranu 40", c) 1 szt. telewizora LED o przekątnej ekranu 40", d) 1 szt. projektora multimedialnego, e) 1 zestaw bezprzewodowych głośników Bluetooth, f) 1 szt. kabla Mini Display Port - HDMI - D-Sub - DVI 0.16 m 1.4.12. Część 12 - a) 1 szt. cyfrowego aparatu fotograficznego, b) 4 zestawów minikomputera o przekątnej ekranu 10,1", c) 4 szt. wyświetlacza dotykowego o przekątnej ekranu 10,1" dedykowanego do minikomputera, 1.4.13. Część 13 - 1 szt. laptopa o przekątnej ekranu 13", 1.4.14. Część 14 - 1 szt. dysku zewnętrznego SSD o pojemności 1 TB USB (typ USB - C), 1.4.15. Część 15 - 1 szt. aparatu fotograficznego bezlusterkowego z celownikiem hybrydowym elektroniczno-optycznym i stałą optyką 21 https://bzp.uzp.gov.pl/IN/ZP400PodgladOpublikowanego.a... 5 z 16 2017-08-01 21:33 mm, 1.4.16. Część 16 - 1 szt. cyfrowego rejestratora dźwięku, 1.4.17. Część 17 - 1 szt. podręcznego cyfrowego rejestratora dźwięku, 1.4.18. Część 18 - a) 1 szt. serwera plików NAS, b) 2 szt. dysków twardych o pojemności 4 TB przeznaczonych do sieciowych magazynów danych NAS, c) 1 szt. zasilacza awaryjnego UPS, 1.4.19. Część 19 - a) 4 szt. monitora odsłuchowego aktywnego, b) 1 szt. interface´u audio USB, c) 4 szt. kabla XLR/Jack 5 m 1.4.20. Część 20 - a) 1 szt. aparatu fotograficznego pełnoklatkowego bezlusterkowego o rozdzielczości matrycy od 40-45 Mpixeli (40-45 milionów pikseli) z funkcją filmowania w rozdzielczości około 4K oraz stabilizacją matrycy, b) 1 szt. stałego obiektywu umiarkowanie "szerokokątny" o ogniskowej około 35mm i jasności około w zakresie f2.0 - f2.8 dedykowanego dla aparatu, c) 1 szt. obiektywu Zoom o zakresie od około 24mm do około 75mm ze stałą maksymalną przysłoną f4.0 dedykowanego dla aparatu, d) 1 szt. statywu fotograficznego dedykowanego dla aparatu, e) 1 szt. akumulatora dedykowanego dla aparatu, f) 1 szt. ładowarki o napięciu 200 V dedykowanego dla akumulatora 1.4.21. Część 21 - a) 2 szt. karty SD o prędkości odczytu min 95MB/s i pojemności 128 GB, b) 2 szt. karty microSD o prędkości odczytu min 95MB/s i pojemności 128 GB, 1.4.22. Część 22 - 1 zestaw komputerowy składający się z 1 szt. komputera stacjonarnego oraz 1 szt. monitora LED o przekątnej ekranu 24", 1.4.23. Część 23 - a) 1 szt. laserowego kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego, b) 1 szt. laserowego monochromatycznego urządzenia wielofunkcyjnego, c) 1 szt. skanera dokumentów, d) 1 szt. komputera stacjonarnego, e) 1 szt. klawiatury o niskim profilu klawiszy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30237200-1


Dodatkowe kody CPV: 38650000-6, 38651000-3, 38651100-4, 32324600-6, 32250000-0, 30213200-7, 30232100-5, 30234000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: część nr 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.Uzasadnienie: Przywołana wyżej regulacja zwalania zamawiających z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie. W przedmiotowym postępowaniu przez tuż przed otwarciem ofert została podana kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach (w tym: 246,00 zł w części nr 1). W zakresie części o numerze 1 została złożona jedna oferta MM Market Małgorzata Małecka, ul. Szałwiowa 51A, 03-167 Warszawa z ceną brutto wynoszącą 861, 00 zł. W tej części cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, w związku z czym zachodzi podstawa do unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: część nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 250
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: 13 p Grzegorz Kociumbas
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Turkusowa 11
Kod pocztowy: 52-215
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 295.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 295.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 307.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: część nr 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 686.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 861.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 861.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 922.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: część nr 11

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Uzasadnienie:Przywołana regulacja zwalania zamawiających z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie. W przedmiotowym postępowaniu przez tuż przed otwarciem ofert została podana kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach, w tym: 4 496,91 zł w części nr 11. W zakresie tej części złożone zostały 3 oferty. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w tym zadaniu złożonej przez Wykonawcę NKK System Nowak, Kukułka, Kornijasz sp.j. z siedzibą w Krakowie oraz odrzucił kolejną w rankingu ofertę Wykonawcy 13P Grzegorz Kociumbas z siedzibą we Wrocławiu (zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty/ wykonawcach, których oferty zostały odrzucone z dnia 26.10.2017 r.). Wyłoniony do udzielenia zamówienia Wykonawca NKK System Nowak, Kukułka, Kornijasz sp.j. z siedzibą w Krakowie uchylił się od zawarcia umowy w tym zakresie uzasadniając powyższe brakiem dostępności na rynku zamawianego asortymentu. W zaistniałych okolicznościach Zamawiający, zgodnie z art. 94 ust. 3 ustawy pzp może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1. Cena brutto oferty pozostającej w postępowaniu, która została złożona przez Wykonawcę MM Market Małgorzata Małecka z siedzibą w Warszawie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego (oferta ta opiewa na kwotę 5 227,50 zł brutto), w związku z czym zachodzi podstawa do unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: część nr 12

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.Uzasadnienie: Postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, wynikającą z dokonania przez zamawiającego czynności z naruszeniem art. 29 ust. 1 i 2 w zw. z art. 7 ust. 1 Pzp. Po otwarciu ofert, na etapie ich badania, Zamawiający powziął informację o dokonaniu nieprawidłowego opisu przedmiotu zamówienia w części nr 12 w zakresie poz. nr 3 (wyświetlacz dotykowy) - załącznik nr A poprzez niejednoznaczne wskazanie na wymaganą rozdzielczość tego wyświetlacza (w opisie jest 1280x800 pikseli, zaś wzorcowy model wskazuje na 1024x600 pikseli), pozostawiając wykonawcom dowolność interpretacji, co stanowi niejednoznaczny opis przedmiotu zamówienia uniemożliwiający złożenie prawidłowych ofert, a wada na obecnym etapie postępowania ma charakter nieusuwalny. Wady w rozumieniu art. 93 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp zostały wymienione w art. 146 ust. 1 ustawy Pzp. Podkreślić trzeba, że przepis art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp nie odwołuje się wyłącznie do art. 146 ust. 1 (za: J.E. Nowicki, komentarz do ustawy Pzp, LEX, zob. także wyrok KIO 741/13 z dnia 11 kwietnia 2013 r.), a tym samym przesłanki określone w art. 146 ust. 1 nie stanowią zamkniętego katalogu podstaw do zastosowania art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp. Przeciwne stanowisko prowadziłoby do obowiązku zawarcia umowy obarczonej wadą wynikającą wprost z ustawy Pzp, a niewymienioną w art. 146 ust. 1 tej ustawy, stąd Zamawiający winien brać pod uwagę okoliczności skutkujące unieważnieniem umowy na podstawie art. 146 ust. 6 ustawy Pzp (za wyrokiem KIO 199/12 z dnia 19 września 2012 r.). Stwierdzona przez zamawiającego wada postępowania musi być nie tylko niemożliwa do usunięcia, ale wskazywać na dokonanie czynności lub zaniechanie jej dokonania w tym postępowaniu z naruszeniem przepisu ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na jego wynik. Wskazany opis przedmiotu zamówienia jest elementem znaczącym i warunkującym złożenie prawidłowej, odpowiadającej rzeczywistym potrzebom Zamawiającego, niepodlagającej odrzuceniu oferty. Dokonana przez Zamawiającego czynność opisu przedmiotu zamówienia z naruszeniem przepisów ustawy ma wpływ na wynik postępowania, gdyż każdy z potencjalnych wykonawców mógł dowolnie interpretować opis przedmiotu zamówienia, podczas gdy powinien pozyskać ścisłe informacje o potrzebach Zamawiającego tj. informacje o istotnym znaczeniu dla przygotowania prawidłowej oferty. Powyższe zatem w pełni uzasadnia unieważnienie postępowania w niniejszej części nr 12 na podstawie przesłanki z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: część nr 15

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp Uzasadnienie: Postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, wynikającą z dokonania przez zamawiającego czynności z naruszeniem art. 29 ust. 1 i 2 w zw. z art. 7 ust. 1 Pzp. Po otwarciu ofert, na etapie ich badania, Zamawiający powziął informację o dokonaniu nieprawidłowego opisu przedmiotu zamówienia w części nr 15 - załącznik nr A (aparat fotograficzny bezlusterkowy z celownikiem hybrydowym elektroniczno-optycznym i stałą optyką) poprzez niejednoznaczne wskazanie na wymaganą optykę tego aparatu (w opisie jest 21 mm, zaś wzorcowy model wskazuje na 23 mm), pozostawiając wykonawcom dowolność interpretacji, co stanowi niejednoznaczny opis przedmiotu zamówienia uniemożliwiający złożenie prawidłowych ofert, a wada na obecnym etapie postępowania ma charakter nieusuwalny. Wady w rozumieniu art. 93 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp zostały wymienione w art. 146 ust. 1 ustawy Pzp. Podkreślić trzeba, że przepis art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp nie odwołuje się wyłącznie do art. 146 ust. 1 (za: J.E. Nowicki, komentarz do ustawy Pzp, LEX, zob. także wyrok KIO 741/13 z dnia 11 kwietnia 2013 r.), a tym samym przesłanki określone w art. 146 ust. 1 nie stanowią zamkniętego katalogu podstaw do zastosowania art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp. Przeciwne stanowisko prowadziłoby do obowiązku zawarcia umowy obarczonej wadą wynikającą wprost z ustawy Pzp, a niewymienioną w art. 146 ust. 1 tej ustawy, stąd Zamawiający winien brać pod uwagę okoliczności skutkujące unieważnieniem umowy na podstawie art. 146 ust. 6 ustawy Pzp (za wyrokiem KIO 199/12 z dnia 19 września 2012 r.). Stwierdzona przez zamawiającego wada postępowania musi być nie tylko niemożliwa do usunięcia, ale wskazywać na dokonanie czynności lub zaniechanie jej dokonania w tym postępowaniu z naruszeniem przepisu ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na jego wynik. Wskazany opis przedmiotu zamówienia jest elementem znaczącym i warunkującym złożenie prawidłowej, odpowiadającej rzeczywistym potrzebom Zamawiającego, niepodlagającej odrzuceniu oferty. Dokonana przez Zamawiającego czynność opisu przedmiotu zamówienia z naruszeniem przepisów ustawy ma wpływ na wynik postępowania, gdyż każdy z potencjalnych wykonawców mógł dowolnie interpretować opis przedmiotu zamówienia, podczas gdy powinien pozyskać ścisłe informacje o potrzebach Zamawiającego tj. informacje o istotnym znaczeniu dla przygotowania prawidłowej oferty. Powyższe zatem w pełni uzasadnia unieważnienie postępowania w niniejszej części nr 15 na podstawie przesłanki z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: część nr 19

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Uzasadnienie: Przywołana regulacja zwalania zamawiających z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie. W przedmiotowym postępowaniu przez tuż przed otwarciem ofert została podana kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach (w tym: 3 079, 00 zł w części nr 19). W zakresie części o numerze 19 zostały złożone dwie oferty Wykonawców: MM Market Małgorzata Małecka, ul. Szałwiowa 51A, 03-167 Warszawa z ceną brutto wynoszącą 3 567,00 zł i 13p Grzegorz Kociumbas, ul. Turkusowa 11, 52-215 Wrocław z ceną brutto wynoszącą 3 505,50 zł. W w/w części cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, w związku z czym zachodzi podstawa do unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 20

NAZWA: część nr 20

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20325.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21771.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21771.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24231.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 22

NAZWA: część nr 22

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Uzasadnienie: Przywołana wyżej regulacja zwalania zamawiających z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie. W przedmiotowym postępowaniu przez tuż przed otwarciem ofert została podana kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach, w tym: 9 471,00 zł w części nr 22. W zakresie tej części złożona została jedna oferta MM Market Małgorzata Małecka, ul. Szałwiowa 51A, 03-167 Warszawa z ceną brutto wynoszącą 12 300, 00 zł. Cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, w związku z czym zachodzi podstawa do unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 23

NAZWA: część nr 23

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie: Na część nr 23 niniejszego postępowania została założona jedna oferta - Wykonawcy MM Market Małgorzata Małecka, ul. Szałwiowa 51A, 03-167 Warszawa, która została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W sytuacji braku niepodlegających odrzuceniu ofert w części nr 23 zachodzi przesłanka z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp do unieważnienia postępowania w zakresie tej części postępowania.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: część nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3530.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3525.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3525.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4120.50
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: część nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7263.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7263.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9348.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: część nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2485.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2890.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2890.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3198.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: część nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1010.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 947.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 947.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1107.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: część nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROGRESS Systemy Komputerowe sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Mickiewicza 21
Kod pocztowy: 31-120
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4918.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4918.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8856.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: część nr 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1682.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2019.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2109.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3567.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: część nr 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 487.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 514.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 514.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 615.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: część nr 13

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8850
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10162.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9592.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12177.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: część nr 14

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1300.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1736.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1736.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2029.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: część nr 17

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1250.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1691.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1691.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1845.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: część nr 18

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1950.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2521.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2521.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3136.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 21

NAZWA: część nr 21

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1365.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1365.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1722.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: część nr 16

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W części nr 16 jako najkorzystniejsza została wybrana oferta Wykonawcy MM Market Małgorzata Małecka, ul. Szałwiowa 51A, 03-167 Warszawa z ceną brutto 2214,00 zł. Wykonawca ten uchylił się od podpisania umowy na część nr 16. Z uwagi na upływ terminu związania ofertą nie było możliwe podjęcie czynności zmierzających do dokonania wyboru kolejnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.