To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-09
Ogłoszenie nr 500072662-N-2017 z dnia 09-12-2017 r.
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach: Dostawa sprzętu komputerowego i
oprogramowania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596148-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500040457-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach, Krajowy numer identyfikacyjny 434935000000,
ul. Nowości
32,
95-011
Bratoszewice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 719 89 28, e-mail
centrala@lodr-bratoszewice.pl, faks
42 719 89 13.
Adres strony internetowej (url): www.lodr-bratoszewice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):553/DT/PN/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w podziale na następujące części: Cześć I - dostawa 21 sztuk komputerów przenośnych wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym oraz 14 szt. projektorów multimedialnych. Cześć II - dostawa 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego, laserowego, kolorowego oraz 14 szt. urządzenia wielofunkcyjnego laserowego monochromatycznego. Część III - dostawa 1 szt. serwera NAS. Część IV - dostawa akcesoriów komputerowych tj.: bezprzewodowy punkt dostępu do sieci Wi-Fi - 10 sztuk, UPS - 2 sztuki, Pamięci USB typu Pendrive - 70 sztuk, Mysz bezprzewodowa - 21 sztuk, - Torba do laptopa - 45 sztuk, Podkładka żelowa pod myszkę - 20 sztuk. Część V - dostawa licencji na oprogramowanie szyfrujące dyski twarde na min. 250 stanowisk komputerowych. 2. Szczegółowy opis poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV: 38652100-1, 30232110-8, 48820000-2, 30232000-4, 30237000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: część I |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowej części wpłynęła tylko oferta, która z uwagi na niedostarczenie w wyznaczonych terminach dokumentów dotyczących oferowanych laptopów została odrzucona. Należy zaznaczyć, że Wykonawca został wezwany zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy pzp do uzupełnienia oferty o wydruki z testów wydajnościowych oferowanych notebooków przeprowadzonych na automatycznych ustawieniach konfiguratora BAPCO i przy natywnej rozdzielczości wyświetlacza oraz włączonych wszystkich urządzeniach zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania zamawiającego zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2), w wyznaczonym terminie Wykonawca nie przedłożył wymaganych dokumentów. Następnie Wykonawca został wezwany do uzupełnienia ww. dokumentu zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy pzp, wykonawca w wyznaczonym terminie nie przedłożył żądanych dokumentów. W związku z powyższym treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z art. 89 ust 1 pkt 2) ustawy pzp. W związku z faktem, że w niniejszej części została złożona tylko jedna oferta zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania wyrażona w art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15882.12
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "EDDOM" Dariusz Pigłowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18499.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1038.22
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1366.53
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część IV |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11556.10
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10455.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część V |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40650.41
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
49200
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- Cyberbezpieczny samorząd.
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Barciany w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.