Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-12-16
Ogłoszenie nr 500076561-N-2017 z dnia 16-12-2017 r.
Poznań: Dodruk pocztówek do wystawy FRIDA KAHLO i DIEGO RIVERA. KONTEKST POLSKI w Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kultury Zamek, Krajowy numer identyfikacyjny 000278178,
ul. ul. Św. Marcin
80/82,
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 64 65 348, e-mail
zamowienia@ckzamek.pl, faks
61 64 65 308.
Adres strony internetowej (url): www.ckzamek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dodruk pocztówek do wystawy FRIDA KAHLO i DIEGO RIVERA. KONTEKST POLSKI w Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
Numer referencyjny
DA/XLIV/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Druk pocztówek do wystawy FRIDA KAHLO i DIEGO RIVERA. KONTEKST POLSKI w Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Ilość pocztówek 4x150 szt. (4 rodzaje w nakładzie łącznym 600 szt.)
II.5) Główny Kod CPV:
79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie faktyczne: Wykonawcą wyłonionym w przetargu nieograniczonym o numerze DA/XXI/2017 jest Zakład Poligraficzny SINDRUK ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-565 Opole, z którym została zawarta umowa w dniu 29 sierpnia 2017 roku, pod numerem 12/PPp/2017. Zamawiający zamierza zlecić wykonanie dodatkowo, tego samego rodzaju druku pocztówek, według tego samego projektu. W związku z tym, że zaistniała konieczność dodruku, to zasadne jest zlecenie tego zadania Wykonawcy zadania podstawowego.
Podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamówienie przewidziano w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym o numerze DA/XXI/2017, opublikowanym w BZP z dnia 26.07.2017 r. pod numerem 556427-N-2017- 2017 i wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości całkowitej zadania. Wartość zadania DA/XLIV/2017 nie przekracza kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zadanie 55304 TUREK pn. "Budowa infrastruktury telekomunikacyjnej i teleinformatycznej" Zadanie 55305 TUREK pn. "Budowa trafostacji" Zadanie 55306 TUREK pn. "Budowa drogi pożarowej"
- Dostawa naczyń i artykułów jednorazowych
- Dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej
- Rewaloryzacja skweru po klasztorze dominikanów u zbiegu ul. Garbary i ul. Stawnej - teren osady św. Gotarda - ETAP I
- zakup 2 egz. używanych samochodów osobowych
- Wykonanie robót budowalnych przy budynku pałacu, położonego na działce numer 168/4, wpisanego do rejestru zabytków pod nr rej. A-436, w miejscowości Żelice, gmina Wągrowiec.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i druk gazetek dzielnicowych w 2025 r.
- Usługa druku wydawnictw wraz z dostawą dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa
- "Druk metodą offsetową, oprawa i dostawa wydawnictw książkowych dla Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki."
- "Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego"
- Usługa druku reklamy wielkoformatowej wraz z elementem 3D oraz montaż na dwustronnym bilbordzie.
- Przygotowanie projektu układu graficznego publikacji 4 wydań wersji cyfrowej oraz usługę opracowania oraz wykonania druku 4 wydań biuletynu Lubelski Informator Unijny "Puls Regionu" w 2025 roku.
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.