To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-28
Ogłoszenie nr 500178756-N-2018 z dnia 28-07-2018 r.
Zarząd Dróg Miejskich: Przebudowa dróg gminnych w Pabianicach będących w zarządzie zamawiającego - zamówienie uzupełniające do części I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500100616-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 365914881,
ul. Warzywna
1,
95-200
Pabianice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 215-97-72, e-mail
sekretariat@zdizm.pabianice.pl, faks
42 215-95-22.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zdm.pabianice.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych w Pabianicach będących w zarządzie zamawiającego - zamówienie uzupełniające do części I
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):9/ZDM/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem nawierzchni ulicy wraz z robotami towarzyszącymi: a) ul. BRZOSKWINIOWA o powierzchni jezdni ok. 570 m2 b) ul. CYPRYSOWA o powierzchni jezdni ok. 1 400 m2 c) ul. OLIWKOWA o powierzchni jezdni ok. 615 m2 d) ul. CZEREŚNIOWA o powierzchni jezdni ok. 1 050 m2 e) ul. ŚLIWKOWA o powierzchni jezdni ok. 550 m2 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) ulica Brzoskwiniowa - roboty pomiarowe - 0,140 km - koryta wykonywane mechanicznie gł. 15 cm z wywozem urobku na odl. 5 km - 570 m2 - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 570 m2 - profilowanie i zagęszczanie istniejącej podbudowy - 570 m2 - wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 3 cm (AC/11/W)- 570 m2 - skropienie nawierzchni emulsją - 570 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni gr. 4 cm (AC/11/S) - 570 m2 - regulacja pionowa włazy kanałowe - 2 szt. studzienki wodociągowe - 8 szt. - projekt tymczasowej organizacji ruchu b) ulica Cyprysowa - roboty pomiarowe - 0,280 km - koryta wykonywane mechanicznie gł. 15 cm z wywozem urobku na odl. 5 km - 1400 m2 - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 1400 m2 - profilowanie i zagęszczanie istniejącej podbudowy - 1400 m2 - wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 3 cm (AC/11/W)- 1400 m2 - skropienie nawierzchni emulsją - 1400 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni gr. 4 cm (AC/11/S) - 1400 m2 - regulacja pionowa włazy kanałowe - 5 szt. studzienki wodociągowe - 20 szt. - projekt tymczasowej organizacji ruchu c) ulica Oliwkowa - roboty pomiarowe - 0,120 km - koryta wykonywane mechanicznie gł. 15 cm z wywozem urobku na odl. 5 km - 615 m2 - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 615 m2 - profilowanie i zagęszczanie istniejącej podbudowy - 615 m2 - wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 3 cm (AC/11/W) - 615 m2 - skropienie nawierzchni emulsją - 615 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni gr. 4 cm (AC/11/S) - 615 m2 - regulacja pionowa włazy kanałowe - 2 szt. studzienki wodociągowe - 8 szt. - projekt tymczasowej organizacji ruchu d) ulica Czereśniowa - roboty pomiarowe - 0,210 km - koryta wykonywane mechanicznie gł. 15 cm z wywozem urobku na odl. 5 km - 210 m2 - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 210 m2 - profilowanie i zagęszczanie istniejącej podbudowy - 840 m2 - wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 3 cm (AC/11/W) - 1050 m2 - skropienie nawierzchni emulsją - 1050 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni gr. 4 cm (AC/11/S) - 1050 m2 - regulacja pionowa włazy kanałowe i wpusty uliczne - 5 szt. studzienki wodociągowe - 13 szt. - projekt tymczasowej organizacji ruchu e) ulica Śliwkowa - roboty pomiarowe - 0,110 km - koryta wykonywane mechanicznie gł. 15 cm z wywozem urobku na odl. 5 km - 550 m2 - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 550 m2 - profilowanie i zagęszczanie istniejącej podbudowy - 550 m2 - wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 3 cm (AC/11/W) - 550 m2 - skropienie nawierzchni emulsją - 550 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni gr. 4 cm (AC/11/S) - 550 m2 - regulacja pionowa włazy kanałowe - 5 szt. studzienki wodociągowe - 6 szt. - projekt tymczasowej organizacji ruchu 3. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na którą składają się: a) Materiały zgłoszeniowe niezbędne do realizacji robót budowlanych, a wynikające z przepisów ustawy Prawo Budowlane - załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zmówienia, b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zmówienia, c) Kosztorysy nakładcze (przedmiary robót) - załącznik nr 3 do opisu przedmiotu zmówienia.. Przy czym należy zaznaczyć iż załączony przedmiar stanowi jedynie element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nim ilości nie mają charakteru wiążącego, wymagany zakres robót został zdefiniowany w projekcie. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacjami technicznymi. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 5. Termin realizacji zamówienia: do 31.05.2018 roku 6. Uwagi realizacyjne: a) Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w terenie, b) Wykonawca będzie zwolniony z ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego w trakcie realizacji zamówienia w okresie narzuconym przez Zamawiającego, w przypadku niedotrzymania określonego przez Zamawiającego czasookresu realizacji, oprócz naliczenia kar umownych, Wykonawca będzie ponosił opłaty za zajęcie pasa drogowego według obowiązujących stawek, c) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia i wdrożenia na swój koszt projektów tymczasowej organizacji ruchu oraz po zakończeniu prac do przywrócenia stanu pierwotnego, d) Od daty protokolarnego przekazania terenu robót do chwili protokolarnego odbioru robót Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich oraz Zamawiającego za wszelkie szkody powstałe na tym terenie i w przedmiocie umowy. e) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia punktów osnowy geodezyjnej znajdujących się w miejscach prowadzonych robót Wykonawca odtworzy te punkty na własny koszt. f) Uzyskany w toku prowadzonych prac materiał w postaci destruktu Zamawiający zagospodarowuje we własnym zakresie jako utwardzenie innych dróg gminnych, do Wykonawcy należy tylko jego transport we wskazane przez Zamawiającego miejsce. g) Zamawiający dokona wprowadzenia na plac budowy protokołem przekazania w terminie 2 dni od momentu podpisania umowy a Wykonawca jest zobowiązany przejąć teren budowy w tym terminie. 7. Warunki finansowe rozliczeń: a). Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą nastąpi na podstawie jednej faktury, podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót. Obowiązkiem Wykonawcy jest udokumentowanie w sposób określony obowiązującymi przepisami prawa prawidłowe pod względem jakościowym i rzeczowym wykonanie robót. Do odbioru końcowego należy załączyć: obmiar wykonywanych robót potwierdzony przez kierownika budowy, inspektora nadzoru, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty na wbudowane materiały, protokoły prób i regulacji oraz inne dokumenty niezbędne do oceny prawidłowości wykonanych robót. b). Przebieg czynności odbiorowych: Zakończenie wykonania robót Wykonawca zgłasza na piśmie Zamawiającemu. Odbiór dokonywany będzie w oparciu o obowiązujące przepisy prawa budowlanego i Polskie Normy Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru końcowego wykonanych robót w ciągu 7 dni od dnia ich zakończenia i zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do obioru końcowego. Zamawiający dokonuje odbioru z udziałem Wykonawcy i po powiadomieniu właściwych organów. Wykonawca dostarczy dokumenty i zezwolenia niezbędne do odbioru robót i użytkowania obiektów. Obowiązkiem Wykonawcy jest udokumentowanie w sposób określony obowiązującymi przepisami prawa prawidłowe pod względem jakościowym i rzeczowym wykonanie robót. Do odbioru końcowego należy załączyć: obmiar wykonywanych robót potwierdzony przez kierownika budowy, inspektora nadzoru, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty na wbudowane materiały, protokoły prób i regulacji oraz inne dokumenty niezbędne do oceny prawidłowości wykonanych robót. c). Wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie min. 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury. d). Sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę na etapie ofertowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
339486.26
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WŁODAN Andrzej Włodarczyk Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
417568.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 z późniejszymi zmianami), dalej ustawą, zgodnie z którym: Zamawiający może udzielić
zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu
wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie
zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita
wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie przetargu
nieograniczonego pn. Przebudowa dróg gminnych w Pabianicach będących w zarządzie zamawiającego. Jego przedmiotem było wykonanie
robót budowlanych związanych z remontem nawierzchni ulicy wraz z robotami towarzyszącymi. Zamawiający dopuścił składanie ofert
częściowych. W dniu 13.02.2018 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 517297-N-2018 zostało opublikowane ogłoszenie o
zamówieniu. W ogłoszeniu o zamówieniu (pkt. II.7), przewidziano udzielenie zamówienia uzupełniającego: Zamówienie uzupełniające
zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67
ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia
zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnieniu warunków określonych we wcześniej
przywołanych postanowieniach ustawy. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 50 % wartości zamówienia
podstawowego. Podobny zapis zawarty został również w SIWZ. Zamówienia podstawowego (w części I przedmiotu zamówienia) udzielono w
dniu 05.04.2018 r. Wykonawcy: WŁODAN Andrzej Włodarczyk Spółka Jawna z Pabianic. Niniejsze zamówienie uzupełniające polega na
powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia objętego zamówieniem podstawowym. Tym samym należy stwierdzić, że wszystkie wymogi
ustawowe zostały dochowane.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Pabianice w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - Dostawa serwerów i macierzy dyskowej
- ZAPEWNIENIE W 2025 ROKU GORĄCEGO POSIŁKU ŚWIADCZENIOBIORCOM OBJĘTYCH POMOCĄ SPOŁECZNĄ PRZEZ MIEJSKIE CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ W PABIANICACH
- Remonty bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- ZAPEWNIENIE W 2025 ROKU GORĄCEGO POSIŁKU ŚWIADCZENIOBIORCOM OBJĘTYCH POMOCĄ SPOŁECZNĄ PRZEZ MIEJSKIE CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ W PABIANICACH
- Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu "Inwestycja w przyszłość"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 4911E - ul. Wspólna w Pabianicach"
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Budowa ulicy Osiedlowej od ul. Srebrna Polana do ul. Warzywniczej w Konstantynowie Łódzkim
- Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w gm. Ujsoły
- Przebudowa drogi dojazdowej do cmentarza w Nowych Załubicach
- Remont ulicy Brzozowej w miejscowości Szpęgawa
- Remonty bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.