To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-18
Ogłoszenie nr 500197368-N-2018 z dnia 18-08-2018 r.
Powiat Opatowski - Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku: Organizacja i przeprowadzenie dwóch 10-dniowych wyjazdów integracyjnych (10 pełnych dni pobytu), każdy dla 50 uczestników projektu plus 5 opiekunów w ramach projektu "My Samodzielni!" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszy Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020, Poddziałanie RPSW.09.02.01 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"My Samodzielni!" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie RPSW.09.02.01 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych "
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 573360-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Opatowski - Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku, Krajowy numer identyfikacyjny 000302528,
ul. Zochcinek 42
42,
27-500
Zochcinek, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
158682818, e-mail
admin@zochcinek.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): zochcinek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie dwóch 10-dniowych wyjazdów integracyjnych (10 pełnych dni pobytu), każdy dla 50 uczestników projektu plus 5 opiekunów w ramach projektu "My Samodzielni!" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszy Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020, Poddziałanie RPSW.09.02.01 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Organizacja i przeprowadzenie dwóch 10-dniowych wyjazdów integracyjnych (10 pełnych dni pobytu), każdy dla 50 uczestników projektu plus 5 opiekunów w ramach projektu "My Samodzielni!" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszy Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020, Poddziałanie RPSW.09.02.01 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych b) I. i II wyjazd należy zorganizować w ośrodku rehabilitacyjnym, w terminie nieprzekraczalnym do 31.10.2018 r. Oba wyjazdy muszą obejmować pełne 10 dni w terminach, które mogą na siebie nachodzić w następującym rozkładzie osób: I turnus - 25 osób niepełnosprawnych (uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Opatowie przy Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku) i 25 osób z rodzin lub najbliższego otoczenia osób z niepełnosprawnością (osoby dorosłe) + 5 opiekunów z Warsztatu Terapii Zajęciowej przy Domu Pomocy w Zochcinku. II turnus - 25 osób niepełnosprawnych (uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Opatowie przy Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku) i 25 osób z rodzin lub najbliższego otoczenia osób z niepełnosprawnością (osoby dorosłe) + 5 opiekunów z Warsztatu Terapii Zajęciowej przy Domu Pomocy w Zochcinku c) Uczestnikami projektu jest 50 osób niepełnosprawnych (uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Opatowie przy Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku) i 50 osób z rodzin lub najbliższego otoczenia osób z niepełnosprawnością (osoby dorosłe). W każdym wyjeździe weźmie udział 5 opiekunów ze strony Zamawiającego. d) Ośrodek musi posiadać wpis do rejestru ośrodków i organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, o którym mowa w art. 10d Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011r. Nr 127, poz. 721, z późn. zm.) i § 17 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z dnia 11 grudnia 2007r. Nr 230, poz. 1694). e) Nie dopuszcza się, aby ośrodek był położony na wzgórzu, w miejscu do którego dojazd jest bardzo stromy, uczestnicy turnusu to też osoby z dysfunkcją narządu ruchu. f) Uczestnicy wyjazdu integracyjnego winni być zakwaterowani w pokojach blisko siebie, w jednym budynku, w pokojach 2,3 - osobowych z pełnym węzłem sanitarnym. g) Ośrodek musi być wyposażony w salę warsztatową ze sprzętem multimedialnym, jadalnią, kompleksem basenowy, w skład którego wchodzi: m.in. kryty basen dostosowany do obsługi osób niepełnosprawnych, boisko do gry w siatkówkę, tenisa, jacuzzi wraz z szatniami, kabinami prysznicowymi oraz gabinet masażu, sala gimnastyczna/siłownia, i inne. h) Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania uczestników w domkach. i) Ośrodek zapewni bezpłatną całodobową opiekę medyczną (stała opieka lekarska i pielęgniarska). j) Wykonawca zapłaci taksę klimatyczną dla wszystkich uczestników wyjazdu integracyjnego. 3.1.1. Minimalny zakres przedmiotowy turnusu. a) Organizacja i przeprowadzenie dwóch 10-dniowych wyjazdów integracyjnych (10 pełnych dni pobytu), każdy dla 50 uczestników projektu plus 5 opiekunów w ramach projektu "My Samodzielni!" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszy Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020, Poddziałanie RPSW.09.02.01 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych. b) W ramach wyjazdu organizator zapewni minimum 8 spotkań integracyjnych (np. ogniska z pieczeniem kiełbasek, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki przy muzyce, zajęcia sportowe) wraz z poczęstunkiem. c) Organizacja i przeprowadzenie wszystkim uczestnikom wyjazdu integracyjnego korzystanie z lokalnych atrakcji poza ośrodkiem w formie zorganizowanych wycieczki po okolicach z licencjonowanym przewodnikiem i zapewnieniem wyżywienia w formie suchego prowiantu na czas ich trwania. d) Zapewnienie opiekuna/animatora czasu wolnego na czas trwania wyjazdu integracyjnego, który sprawowałby nadzór nad grupą osób niepełnosprawnych. e) W/w program poszczególnych zajęć jest programem ramowym. Szczegółowy rozszerzony program dzienny i godzinowy należy ująć w ofercie. Program powinien być tak skonstruowany, aby zapewnić jak najwyższą jakość zajęć i usług. f) Wszystkie proponowane formy wsparcia w tym zajęcia integracyjne, ogólnousprawniające i inne będą prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu zajęć i usług objętych przedmiotem zamówienia. 3.1.2. Wymagania minimalne dotyczące wyżywienia uczestników turnusu. a) Pełne wyżywienie (śniadanie, dwudaniowy obiad, podwieczorek, kolacja) w stołówce położonej na terenie ośrodka, z zachowaniem diet wynikających z posiadanych schorzeń, począwszy od śniadania pierwszego dnia pobytu a skończywszy na kolacji ostatniego dnia pobytu. b) Bez ograniczeń ma być zapewniony dostęp do wody mineralnej, kawy, herbaty. 3.1.3. Transport uczestników turnusu. a) Wykonawca zobowiązuje się do przewozu zorganizowanej grupy docelowej projektu z miejsca zbiórki wskazanym przez Zamawiającego do miejsca zakwaterowania w ośrodku oraz zapewnić drogę powrotną. Czas dojazdu i powrotu, nie wlicza się do okresu pobytu na wyjeździe integracyjnym i winien być wykonany z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym. b) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia aktualnego zaświadczenia o sprawności technicznej pojazdu w dniu wyjazdu oraz powrotu, z właściwej miejscowo siedziby policji. c) Koszty wynikające z realizacji powyższego zadania obciążają Wykonawcę. 3.1.4. Wymagania dotyczące ubezpieczenia uczestników turnusu: a) Wszyscy Uczestnicy Projektu oraz ich otoczenie muszą być objęci ubezpieczeniem grupowym NW dostosowanym do specyfiki zaproponowanego przez Wykonawcę sposobu i miejsca realizacji zamówienia. b) Koszty ubezpieczenia ponosi Wykonawca. 3.1.5. Pozostałe zobowiązania i postanowienia: a) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu wyjazdu integracyjnego stanowiącej dziennik zajęć zawierający listę obecności, datę i godzinę poszczególnych zajęć, tematy zajęć wraz z tematyką, ich przebieg oraz listy podpisy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia poszczególnych zajęć. Oryginały ww. dokumentów należy przekazać Zamawiającemu. b) Wykonawca zobowiązany jest do udzielanie na pisemne wezwanie Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia. c) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o każdym przypadku przerwania wyjazdu integracyjnego przez jego uczestnika. d) Zamawiający zastrzega sobie, iż Uczestnicy Projektu nie mogą ponosić żadnych kosztów wynikających z przebiegu i organizacji wyjazdu, oraz zajęć i wszelkich zabiegów objętych przedmiotem zamówienia. e) Zamawiający zastrzega sobie, iż liczba uczestników i ich opiekunów może się zmniejszyć o 20% w wyjeździe. Liczba opiekunów pozostanie niezmienna. f) Przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo wizji na terenie ośrodka zgłoszonego w dokumentach oferty celem określenia zgodności opisu z przedłożoną przez Wykonawcę ofertą. Niezgodność może skutkować nie podpisaniem umowy o organizację wyjazdu. g) i) Przed podpisaniem umowy wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu harmonogram pobytu, zawierający szczegółowy plan wyjazdów integracyjnych. Niezaakceptowanie harmonogramu może skutkować nie podpisaniem umowy z wykonawcą. W harmonogramie wykonawca musi w szczególności określić terminy obu turnusów oraz wszystkie inne elementy przewidziane w SIWZ raz wzorze umowy. Harmonogram będzie stanowić załącznik do umowy i wykonawca będzie zobowiązany do jego ścisłego przestrzegania. h) Wszelkie koszty oraz materiały wykorzystywane do realizacji usługi objętej zamówieniem zapewni Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w dobrej wierze, przy zachowaniu najwyższej zawodowej staranności, z uwzględnieniem standardów zwyczajowo przyjętych przy realizacji tego typu zamówieniach. i) Wszystkie podatki i opłaty wynikłe z wykonania zamówienia pokryje Wykonawca. j) Zamawiający zastrzega, iż zapłaci Wykonawcy tylko za tę ilość osób, która realnie pojedzie na wyjazd integracyjny w obu turnusach. Liczba uczestników może spaść maksymalnie o 20%. k) Zamawiający dopuszcza pobyt w dwóch różnych ośrodkach w dwóch różnych miejscowościach l) Zamawiający dopuszcza dostęp do basenu poza terenem ośrodka pod warunkiem zapewnienia transportu autokarowego uczestnikom m) Zamawiający dopuszcza nocną podróż autokarem. n) Osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich nie będą brać udziału w zajęciach na basenie. Pozostałe osoby wymagają jedynie basenu dla nieumiejących pływać bądź strefy do aquaaerobiku. o) W grupie będą osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich. Wymagają zakwaterowania w pokojach przystosowanych do poruszania się na wózkach inwalidzkich (szerokie drzwi, przystosowane łazienki).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 63511000-4
Dodatkowe kody CPV: 55100000-1, 55300000-3, 60172000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
125203.25
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Turystyczne "DARTUR" Dariusz Bińczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
125203.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
125203.25
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Turystyczne "DARTUR" Dariusz Bińczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
125203.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie obsługi w zakresie transportu osobowego krajowego i międzynarodowego na lata 2025-2026
- Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług gastronomicznych dla emerytów i rencistów AGH w 2025 roku na podstawie bloczków obiadowych - DE-dzp.272-634/24
- FERIE 2025 - warsztaty wyjazdowe dla młodzieży - uczestników projektu pn. "Gotowi na przyszłość"
- Świadczenie usług cateringowych w dniach 10-11 grudnia 2024 r.
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.