Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-08-18
Ogłoszenie nr 500197369-N-2018 z dnia 18-08-2018 r.
Gościcino: Zamówienie uzupełniające do zadania pn Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej im. mjr Henryka Sucharskiego w Gościcinie przy ulicy Wejherowskiej 22 OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe: nie`
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa im. mjr Henryka Sucharskiego w Gościcinie, Krajowy numer identyfikacyjny 19040338300000,
ul. ul. Wejherowska
22,
84-241
Gościcino, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
058 672 81 23, e-mail
sekretariat@sspgoscicino.pl, faks
058 738 66 31.
Adres strony internetowej (url): www.sspgoscicino.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie uzupełniające do zadania pn Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej im. mjr Henryka Sucharskiego w Gościcinie przy ulicy Wejherowskiej 22
Numer referencyjny
SP-G.271.03.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie uzupełniające do zadania pn Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej im. mjr Henryka Sucharskiego w Gościcinie przy ulicy Wejherowskiej 22
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45421100-5,
45431000-7,
45111300-1,
45442100-8,
45320000-6,
45212222-8,
45262321-7,
45421000-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67.1.6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Nieprzekraczający termin 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego,gdyż zamówienie podstawowe zostało udzielone w w dniu 28.06.2018 pod nr nr 500148800-N-2018 r.
Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego..Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe. ,oraz całkowita jego wartość została uwzgledniona przy obliczeniu wartości zamówienia podstawowego .Roboty budowlane wchodzące w zakres zamówienia uzupełniającego mają takie same nazwy i kody CPV jak określone w specyfikacjach technicznych dla zamówienia podstawowego i dotyczą tego samego obiektu otoczenia co zamówienie podstawowe.Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego Zamawiający przewidział udzielenie zamówień uzupełniających w ogłoszeniu o zamówieniu nr567867-N-2018.data zamieszczenia:05,06,208.oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdz. IV. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych. W związku z powyższym udzielenie przedmiotowego zamówienia spełnia wszystkie przesłanki określone w art 67 ust 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych Tekst jednolity Dz U z 2017 r poz 1579. z późniejszymi zmianami
Roboty przewidziane do udzielenia w ramach niniejszego zamówienia są zgodne z robotami określonymi w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie były objęte zakresem umowy nr 1/R/2018 z dnia 28.06.2018
W związku z powyższym uznaje się ,że przesłanku do udzielenia zamówienia na podstawie art. 67.1 pkt 6 PZP zostały spełnione
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zamówienie uzupełniające do zadania pn Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej im. mjr Henryka Sucharskiego w Gościcinie przy ul. Wejherowskiej 22
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Firma Budowlana BUDMAL,
,
Sopieszyno ul. Długa 14,84-200 Wejherowo,
84-200,
wejherowo, kraj/woj.
pomorskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.