eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Remont muru granicznego między posesjami przy ul. Kopernika 13 i Kopernika 15 w Toruniu - trzecie postępowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-25

Ogłoszenie nr 500230352-N-2018 z dnia 25-09-2018 r.

Muzeum Okręgowe w Toruniu: Remont muru granicznego między posesjami przy ul. Kopernika 13 i Kopernika 15 w Toruniu - trzecie postępowanie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 605816-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Okręgowe w Toruniu, Krajowy numer identyfikacyjny 87124367900000, ul. ul. Rynek Staromiejski 1, 87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 056 622-70-38, e-mail muzeum@muzeum.torun.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): bip.muzeum.torun.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont muru granicznego między posesjami przy ul. Kopernika 13 i Kopernika 15 w Toruniu - trzecie postępowanie

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont muru granicznego położonego między podwórkami kamienic staromiejskich przy ul. Kopernika 13 i15 (dz. Nr 120, 212/2 i 138/2). Teren, na którym znajduje się obiekt wpisany jest do rejestru zabytków: wpis obszarowy: dzielnica staromiejska, nr rej.: A/1372 z 29.12.1952 r. wpis indywidualny: mur graniczny z posesją przy ul. Kopernika 13, nr rej.: A/1664 z dnia 28.07.2014. Mur jest własnością Muzeum Okręgowego w Toruniu oraz Wspólnoty przy ul. Kopernika 13 w Toruniu. Muzeum jako Zamawiający posiada zgodę Wspólnoty na wykonanie robót budowlanych. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia dojścia do kamienicy przy ul. Kopernika 13 od strony Rabiańskiej w zakresie ustalonym z Zarządcą Wspólnoty przy ul. Kopernika 13 w Toruniu. Zakres robót budowlanych i innych niezbędnych do wykonania zamówienia prac został określony w projekcie budowlanym i projekcie budowlanym zamiennym (załącznik nr 1 i 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Należy uwzględnić rozwiązania z obu projektów, przy czym jeżeli odnoszą się do tego samego elementu, należy uwzględnić rozwiązanie z projektu zamiennego. Projekt zamienny uaktualnia projekt budowlany podstawowy po zawaleniu się muru. Informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia dojazdu do miejsca remontu od ul. Rabiańskiej w Toruniu (przejazd przez teren wspólnoty mieszkaniowej lub wspólnot mieszkaniowych dla budynków przy ul. Rabiańskiej 16 i 18 w Toruniu). Do transportu można wykorzystać teren zlokalizowany przy budynku będący częścią działki przy ul. Kopernika 15 w Toruniu, gdzie znajduje się brama wjazdowa. Zamawiający nie udostępnia części ekspozycyjnej w kompleksie kamienic przy ul. Kopernika 15 i 17 w Toruniu (Dom M. Kopernika). Zakazuje się składowania materiałów na drogach. Mogą być one składowane wyłącznie w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu. W związku z powstałym przechyłem muru istnieje możliwość powstania katastrofy budowlanej. Istnieje zatem zagrożenie dla zdrowia i życia. Zaleca się zachowanie bezpieczeństwa. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: a) Bezpieczeństwa konstrukcji i użytkowania, b) Bezpieczeństwa pożarowego, c) Odpowiednich warunków higienicznych, zdrowotnych oraz ochrony środowiska, d) Ochrony przed hałasem i drganiami, e) Racjonalizacji użytkowania energii, f) Odpowiednich warunków bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla wszystkich osób przebywających na terenie budowy. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest do wygrodzenia strefy bezpiecznej pracy sprzętu mechanicznego, a także do zamontowania odpowiednich tablic ostrzegawczych. Ma to zabezpieczyć teren przed wejściem osób nieupoważnionych. Rusztowania stosowane przez Wykonawcę powinny być zgodne z wymaganiami PN oraz zostać zamontowane stosownie do przepisów obowiązujących w tym zakresie. Powinny także posiadać pomosty robocze o powierzchni dostosowanej do ilości przebywających na nich osób, narzędzi i materiałów. Zabrania się przeciążania pomostów. Wszystkie narzędzia stosowane przez Wykonawcę powinny posiadać aktualne gwarancje lub badania, posiadać znak bezpieczeństwa. Niedopuszczalne do użytku są nażęcia ze śladami uszkodzeń. Wszystkie osoby obsługujące urządzenia i maszyny zbrojarskie powinny posiadać stosowne uprawnienia. Wykonawca zobowiązany jest do poszanowania występujących w obszarze oddziaływania obiektu uzasadnionych interesów osób trzecich, m.in. poprzez zapewnienie dostępu do drogi publicznej. Prace budowlane nie powinny utrudniać transportu i ruchu. Teren prowadzenia robót powinien być odpowiednio chroniony przed wejściem osób postronnych. Należy go odpowiednio zabezpieczyć poprzez ogrodzenie, wywieszenie tablic ostrzegawczych i zamontowanie oświetlenia związanego ze zmianą organizacji ruchu dostosowanego do warunków dziennych i nocnych. Na czas wykonywania robót, w miejscach zagrożonych spadaniem przedmiotów z wysokości, należy wyznaczyć strefę niebezpieczną, odpowiednio ją odgrodzić i oznakować. Wykonawca odpowiada za wyposażenie placu budowy w sprzęt przeciwpożarowy. Ponadto należy utworzyć skarpy o bezpiecznym nachyleniu dla wykopu szerokoprzestrzennego i rozparcia. Wykonawca winien niezwłocznie zabezpieczyć wszystkie usterki powstałe podczas wykonywania pracy. Na terenie budowy obowiązuje całkowity zakaz palenia. W trakcie realizowania inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do: a) Przestrzegania przepisów prawa, zasad wiedzy technicznej, sztuki budowlanej oraz warunków technicznych. b) Przestrzegania ogólnych, instrukcji branżowych i przepisów BHP c) Zastosowania środków zapobiegawczych podczas prowadzenia robót. d) Przestrzegania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6.02.2003 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401). e) Przestrzegania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 69 z późn. zmianami). f) Zapewnienia bezpieczeństwa konstrukcji i bezpieczeństwa użytkowania. g) Poszanowania interesów osób trzecich, występujących w obszarze oddziaływania obiektów m.in. poprzez zapewnienia dostępu do drogi publicznej, Zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla osób Zamawiający wymaga, aby w okresie od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót do dnia odbioru końcowego, osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych oraz montażu wyposażenia wynikających z dokumentacji projektowej u Wykonawcy lub Podwykonawcy, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn.zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2017 poz. 847). a. Rodzaj czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej. b. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już pracowników u Wykonawcy lub Podwykonawcy. Warunek nie dotyczy wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. c. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań, jak również określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zwarte są w niniejszym rozdziale oraz w projekcie umowy - załącznik nr 9 do SIWZ. d. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa w niniejszym punkcie poprzez: - złożenie Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia przekazania placu budowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie tych osób na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, wskazanie, że wynagrodzenie tych osób jest nie niższe niż minimalne wynagrodzenie przewidziane w powołanej wyżej ustawie oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, - potwierdzony za zgodność z oryginałem odpis ostatniej deklaracji ZUS DRA złożonej przed datą składania oświadczenia, o którym mowa w pkt 1) Deklaracja ZUS DRA - okres rozliczeniowy Deklaracja ZUS DRA, e. W przypadku, gdy oświadczenie, o którym mowa wyżej budzi wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie. f. Zamawiający w trakcie realizacji umowy ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których w niniejszym punkcie poprzez żądanie złożenia aktualnych dokumentów, o których mowa w lit. d. Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy celem weryfikacji zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot zamówienia. g. Niedopełnianie obowiązku zatrudniania pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, o którym mowa w ust. 8, a także nieprzedłożenie w terminie dokumentów wymaganych zgodnie z ust.9 i 11 będzie skutkowało naliczaniem kar umownych określonych we wzorze umowy, a także przewiduje się możliwość rozwiązania umowy z Wykonawcą. h) Jeżeli czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia na umowę o pracę wykonywane są przez osoby zatrudnione przez Podwykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić do umowy z Podwykonawcą zapisy odpowiadające zapisom niniejszego punktu, które umożliwią Wykonawcy skontrolowanie spełnienia przez Podwykonawcę obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę. Brak zapisów, o których mowa w zdaniu pierwszym jest podstawą do naliczenia Wykonawcy kar umownych zgodnie zapisami we wzorze umowy przebywających na terenie budowy. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia w ofercie zakresu robót budowlanych i innych prac które będzie wykonywał podwykonawca. W stosunku do podwykonawców obowiązują ponadto zapisy we wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45262500-6


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45262520-2, 45453000-7, 45111220-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 173418.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JAWOR SP. Z O.O.
Email wykonawcy: biuro@jaworspzoo.pl
Adres pocztowy: ul. Chrobrego 121
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 286000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 240209.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 286000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.