Og³oszenie z dnia 2018-01-02
Og³oszenie nr 500232-N-2018 z dnia 2018-01-02 r.
Gmina Iwanowice: Modernizacja dachu budynku Szko³y Podstawowej w Iwanowicach W³o¶ciañskich
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe: Do kontaktowania siê z Wykonawcami ze strony Zamawiaj±cego upowa¿nieni s±: Monika Kurkiewicz, tel. (12) 388-40-03 w. 18, e-mail: mkurkiewicz@iwanowice.pl Jan Czy¿ewski tel. (12) 388-40-03 w. 19, email: jczyzewski@iwanowice.pl Informacja udziela siê w poniedzia³ek 8.00 - 17.00 od wtorku do czwartku 7.30 - 15.30 pi±tek 7.30 - 14.30
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Iwanowice, krajowy numer identyfikacyjny
35155583200000, ul.
Iwanowice W³o¶ciañskie
99
,
32095
Iwanowice, woj.
ma³opolskie, pañstwo
Polska, tel.
123 884 003, e-mail
gmina@iwanowice.malopolska.pl, faks
123 884 030.
Adres strony internetowej (URL): iwanowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
iwanowice.pl (biuletyn zamówieñ publicznych)
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczt±, kurierem, osobi¶cie
Adres:
Urz±d Gminy Iwanowice, Iwanowice W³o¶ciañskie 99, 32-095 Iwanowice dziennik podawczy (pok. 4)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Modernizacja dachu budynku Szko³y Podstawowej w Iwanowicach W³o¶ciañskich
Numer referencyjny:
IGKR.271.2.19.2017.MK
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest modernizacj± dachu w budynku Szko³y Podstawowej w Iwanowicach, Iwanowice W³o¶ciañskie 98, 32-095 Iwanowice. Zamówienie realizowane bêdzie w ca³o¶ci ze ¶rodków bud¿etu gminy. W zakres zamówienia wchodz± nastêpuj±ce czynno¶ci: Modernizacja dachu nad budynkiem Szko³y Podstawowej w Iwanowicach W³o¶ciañskich Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w oparciu o projekt budowlany zatwierdzony w pozwoleniu na budowê nr AB.V.1.1000.2017 z dnia 11 sierpnia 2017 r. znak: AB.V.6740.1.361.2017.AD Starosty Krakowskiego, oraz zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami szczegó³owymi i sztuk± budowlan±. Podstaw± sporz±dzenia oferty s± nw. dokumenty: - projekt budowlany - za³±cznik nr 8a do SIWZ - decyzja pozwolenie na budowê - za³±cznik nr 8b do SIWZ - ekspertyza budowlana - za³±cznik nr 8c do SIWZ - przedmiar robót stanowi±cy jedynie materia³ pogl±dowy, pomocniczy i informacyjny do zobrazowania zakresu inwestycji - za³±cznik nr 8d do SIWZ Powy¿szy zakres obejmuje nastêpuj±ce roboty: a) Wymiana desek na drewnianym stropie na p³ytê OSB (189 m2) b) Wymiana wiê¼by dachowej nad czê¶ci± ¶rodkow± i zachodni±, c) Wymiana pokrycia nad ca³o¶ci± budynku (Pokrycie nale¿y wykonaæ z blachy trapezowej, Grubo¶æ blachy 0.5 - 0.55 mm), d) Monta¿ ³aw kominiarskich, zabezpieczeñ przeciw¶niegowych oraz kratek przeciw ptactwu na wentylacjach, e) Wykonanie obróbek blacharskich ¶cian bocznych wszystkich jaskó³ek, kominów i wentylacji. f) Wykonanie instalacji odgromowej wg za³±czonych rysunków bran¿y elektrycznej, g) Wykonanie podbicia okapów, wykonanie 4 wy³azów na dach. h) Wymiana czê¶ci starej stolarki okiennej na now± drewnian± trójszybow± dotyczy okien w jaskó³kach w czê¶ci zach. i ¶rodkowej i okien po³aciowych w pracowni komputerowej ) - zestaw szyb termoizolacyjnych U=0,9W/m skrzyd³a uszczelniane, nawiewniki higrosterowane, powierzchnia okien przewidzianych do wymiany ok 7,5 m w jaskó³kach i 8,64 w pracowni komputerowej.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45210000-2 |
45214200-2 |
45453000-7 |
45312310-3 |
45261000-4 |
45261320-3 |
45262100-2 |
45262110-5 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2018-06-29 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ minimalnego poziomu zdolno¶ci w tym zakresie. Zamawiaj±cy
uzna warunek za spe³niony na podstawie stosownego o¶wiadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ minimalnego poziomu zdolno¶ci w tym zakresie. Zamawiaj±cy
uzna warunek za spe³niony na podstawie stosownego o¶wiadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Okre¶lenie warunków: a) Nale¿y przedstawiæ wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie piêciu lat przed
up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca
wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te
zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cy, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawid³owo ukoñczone. Wykonawcy winni udokumentowaæ posiadanie wiedzy i do¶wiadczenia
poprzez wykazanie, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ minimum jednego zamówienia obejmuj±ce roboty
budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie, odbudowie lub remoncie budynków o warto¶ci pojedynczego
zamówienia, co najmniej 300 tysiêcy z³otych brutto; Za³±cznik nr 3 do SIWZ), b) Wykonawcy spe³nia warunek,
je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje osob±/osobami na stanowisko KIEROWNIKA BUDOWY i ROBÓT posiadaj±c±:
Uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, (kierownik Budowy) lub
uprawnienia budowlane udzielone w zakresie odpowiadaj±cym zakresowi specjalno¶ci, o których mowa wy¿ej,
uzyskane przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub te¿ kwalifikacje
zawodowe uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbny
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
4) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organ organu; 5) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie ³ub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 6) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) pe³nomocnictwo osób podpisuj±cych ofertê do podejmowania zobowi±zañ w imieniu Wykonawcy sk³adaj±cego
ofertê, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów za³±czonych do oferty; pe³nomocnictwo
wymagane jest równie¿ w przypadku, gdy ofertê sk³ada kilka podmiotów dzia³aj±cych wspólnie; pe³nomocnictwo
powinno zawieraæ umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu lub do reprezentowania w
postêpowaniu i zawarcia umowy; wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem. 2)
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu
sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci
jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na
rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane
zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z
przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje
b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów -
inne dokumenty (za³±cznik nr 3 do SIWZ); Wykonawcy winni udokumentowaæ posiadanie wiedzy i do¶wiadczenia
poprzez wykazanie, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ minimum jednego zamówienia obejmuj±ce roboty
budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie, odbudowie lub remoncie budynków o warto¶ci pojedynczego
zamówienia, co najmniej 300 tysiêcy z³otych brutto; 3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ,
do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca w
przedmiotowym wykazie wska¿e osoby w zakresie okre¶lonym w warunku wskazanym w pkt 5.1.2. tj: -
Wykonawca spe³nia warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje osob±/osobami na stanowisko KIEROWNIKA
BUDOWY i ROBÓT posiadaj±c±: a) Uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez
ograniczeñ, (kierownik Budowy), lub uprawnienia budowlane udzielone w zakresie odpowiadaj±cym zakresowi
specjalno¶ci, o których mowa wy¿ej, uzyskane przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane lub te¿ kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych (za³±cznik nr
4 do SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Do oferty Wykonawca do³±cza: a) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 2 do SIWZ, W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 2 do SIWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia; Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada tak¿e o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 2 do SIWZ, dotycz±ce tych podmiotów. b) wype³niony Formularz oferty - za³±cznik nr 1 do SIWZ, c) zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w §9 ust. 1 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) - za³±cznik nr 7 do SIWZ, tylko w przypadku, je¶li Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (protoko³u z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) co pozostali Wykonawcy, którzy z³o¿yli w postêpowaniu oferty (za³±cznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przetargowe w wysoko¶ci: - 9 000,00
z³otych (s³ownie: dziewiêæ tysiêcy z³otych 00/100)
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany tre¶ci zawartej umowy w nastêpuj±cym zakresie: 1) zmiany terminu wykonania zamówienia, je¿eli konieczno¶æ zmiany terminu nie wynika z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy takich jak: nastêpstwa dzia³añ administracyjnych (konieczno¶æ uzyskania wyroku s±dowego, innego orzeczenia s±du lub organu, którego konieczno¶æ nie przewidziano na etapie zawarcia umowy; istnienie podziemnych budowli lub infrastruktury; wyd³u¿enie okresu gwarancji lub rêkojmi o dowolny okres) 2) zmian osób wystêpuj±cych po stronie Zamawiaj±cego i Wykonawcy, 3) zmiany adresu, lub siedziby Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, 4) przed³u¿enia terminu realizacji umowy o czas opó¼nienia, je¿eli opó¼nienie to wynika z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego (w zakresie przekazania terenu budowy itp.) i bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy, przed³u¿enie to mo¿e nast±piæ wy³±cznie o faktyczny czas opó¼nienia, 5) przed³u¿enia terminu realizacji umowy w przypadku wyst±pienia opó¼nieñ spowodowanych przez niesprzyjaj±ce warunki atmosferycznych lub inne si³y natury uniemo¿liwiaj±ce czasow± realizacjê inwestycji, przed³u¿enie to mo¿e nast±piæ wy³±cznie o faktyczny czas opó¼nienia, 6) przed³u¿enia terminu realizacji umowy z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron, przed³u¿enie to mo¿e nast±piæ wy³±cznie o faktyczny czas opó¼nienia, 7) Zaniechanie wykonania czê¶ci robót - zmiana taka spowoduje zmniejszenie zakresu rzeczowego w stosunku do przewidzianych w kontrakcie i zwi±zanych z tym robót towarzysz±cych w przypadku: - konieczno¶æ zaniechania robót budowlanych z uwagi na wyst±pienie obiektywnych przyczyn technicznych lub innych nieprzewidzianych zdarzeñ, - wyst±pienia innych prawnych lub technicznych okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych w sposób obiektywny wykonanie robót budowlanych bêd±cych przedmiotem umowy. 8) Zmiany warto¶ci wynagrodzenia rycza³towego w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 7, tj. nie zrealizowania pe³nego zakresu robót okre¶lonych w SIWZ. bêdzie nastêpowa³a proporcjonalnie do zmiany zakresu. 9) Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-01-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wie¿y Ariañskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastruktur± techniczn± dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Zespole Szkó³ w D±browie"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTE¦ sam!" - III
- Konserwacja i rekonstrukcja kamiennej figury Matki Boskiej wieñcz±cej ¶rodkow± kapliczkê z 1711 r., przy wje¼dzie do dawnego dworu w miejscowo¶ci Ho³oby, w Ukrainie
- "Rozbudowa oraz zakup niezbêdnego wyposa¿enia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w ¦rodzie Wielkopolskiej
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.