eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Prowadzenie bankowej obsługi Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, w zakresie środków Funduszu Pracy, programów oraz funduszy związanych z realizacją projektów unijnych, łącznie z obsługą elektroniczną i innymi rodzajami usług.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-13

Ogłoszenie nr 500298721-N-2018 z dnia 13-12-2018 r.

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie: Prowadzenie bankowej obsługi Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, w zakresie środków Funduszu Pracy, programów oraz funduszy związanych z realizacją projektów unijnych, łącznie z obsługą elektroniczną i innymi rodzajami usług.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 619709-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500236036-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, Krajowy numer identyfikacyjny 15152765800000, ul. ul. Szymanowskiego 15, 42200 Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 034 3706100 w. 186, e-mail kacz@praca.gov.pl, faks 343 243 130.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prowadzenie bankowej obsługi Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, w zakresie środków Funduszu Pracy, programów oraz funduszy związanych z realizacją projektów unijnych, łącznie z obsługą elektroniczną i innymi rodzajami usług.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DPZ.271.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi w zakresie środków Funduszu Pracy, programów oraz funduszy związanych z realizacją projektów unijnych, łącznie z obsługą elektroniczną i innymi rodzajami usług wymienionymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Obsługa bankowa obejmuje: 1. Prowadzenie pomocniczego rachunku bankowego Funduszu Pracy (główny rachunek prowadzony jest w NBP) w zakresie bezgotówkowych wypłat świadczeń dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób i podmiotów. 2. Prowadzenie subkont do w/w rachunku, lub odrębnych rachunków obsługujących programy oraz fundusze związane z realizacją projektów unijnych. 3. Otwarcie rachunków bankowych ma nastąpić w terminie umożliwiającym sprawne przekazanie środków z dotychczasowych rachunków Zamawiającego na nowe rachunki przy zachowaniu płynności obsługi bankowej nie później niż od dnia 1 stycznia 2019 r. 4. Otwieranie kolejnych rachunków bankowych będzie następowało w terminie nie dłuższym niż do 2 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego. 5. Zapewnienie możliwości dokonywania operacji bankowych w postaci elektronicznej. Bank-Wykonawca u Zamawiającego wdroży system bankowości elektronicznej oraz zapewni serwis jego obsługi, a także zapewni wszelką pomoc użytkownikowi w zakresie obsługi systemu. 6. System elektronicznej obsługi rachunków bankowych musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz umożliwiać w szczególności: a) uzyskiwanie na bieżąco informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunku Zamawiającego; b) składanie poleceń przelewu, w tym poleceń przelewu zagranicznego ze wszystkich ww. rachunków w ramach dostępnych środków, w godzinach pracy Zamawiającego (tj. 7.00 - 15.00); c) import przelewów przygotowanych w systemie finansowo-księgowym Zamawiającego do systemu bankowości elektronicznej, wg formatu wynikającego z systemu finansowo-księgowego Zamawiającego; d) informowanie użytkowników Zamawiającego o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem (np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone); e) zapewnienie w instalowanym systemie bankowości elektronicznej wymogów związanych z bezpieczeństwem pracy, tj.: jednoznacznej identyfikacji użytkowników Zamawiającego w procesie logowania się do systemu, dodatkowego uwierzytelnienia użytkownika Zamawiającego i sprawdzenia jego uprawnień przy korzystaniu z usług aktywnych, szyfrowania transmisji danych, automatycznej blokady konta użytkownika Zamawiającego po trzykrotnej próbie dostępu z błędnie podanym hasłem z możliwością odblokowania konta poprzez autoryzowany kontakt telefoniczny zablokowanego użytkownika ze specjalistą wsparcia systemu bankowości internetowej (Zamawiający nie wyraża zgody na odblokowanie konta użytkownika poprzez wysyłanie nowego hasła dostępu wiadomością sms), tworzenia rejestru czynności użytkowników Zamawiającego. Ponadto: Wykonawca zobowiązany jest na czas trwania umowy bezpłatnie: udzielić Zamawiającemu licencji na system; dostarczyć i zainstalować u Zamawiającego oprogramowanie umożliwiające korzystanie z systemu oraz bezpłatnie aktualizować wersję oprogramowania; wdrożyć u Zamawiającego oprogramowanie i akcesoria oraz urządzenia systemu elektronicznej obsługi i zapewnić jego aktualizowanie w okresie trwania umowy jeżeli będzie konieczne; przeszkolić wskazanych pracowników Zamawiającego; zapewnić pomoc telefoniczną użytkownikowi w zakresie obsługi systemu. w przypadku planowania jakiejkolwiek zmiany systemu lub formatu wymiany danych niezbędnej dla prawidłowego funkcjonowania banku, Wykonawca musi zawiadomić Zamawiającego o takiej zmianie z wyprzedzeniem nie krótszym niż trzy miesiące, pozwalającym na terminową modyfikację systemu informatycznego Zamawiającego. po zakończeniu realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu w terminie 14 dni bazę danych z archiwum operacji na rachunkach oraz słowniki z danymi wprowadzonymi przez Zamawiającego w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 7. Dokonywanie przelewów poza bank Wykonawcy. 8. Dokonywanie przelewów wewnątrz banku Wykonawcy umowy z wymogiem realizacji zlecenia płatności w dniu złożenia zlecenia. 9. Uruchomienie i prowadzenie rachunków osobistych dla klientów Zamawiającego wyrażających wolę posiadania i korzystania z rachunku w banku Wykonawcy na niżej podanych zasadach: a) bezpłatne uruchomienie rachunków ROR dla indywidualnych klientów Zamawiającego; b) bezpłatne prowadzenie rachunków bankowych dla indywidualnych klientów Zamawiającego w okresie przekazywania świadczeń przez Zamawiającego i dodatkowo 3 miesiące po upływie miesiąca, w którym nastąpiła ostatnia wpłata na rachunek bankowy przez Zamawiającego; c) umożliwienie poboru środków z rachunku ROR za pomocą wydanej przez Wykonawcę karty bankomatowej bez ponoszenia kosztów jej wydania i korzystania z niej w okresie wymienionym w pkt. b); d) stosowne umowy do rachunków bankowych, o których mowa w pkt. a i b będą zawierane przez Wykonawcę (bank) z uwzględnieniem zasad określonych w opisie przedmiotu zamówienia; e) Zamawiający wymaga, aby w Mieście Częstochowa oraz w każdej gminie znajdującej się we właściwości miejscowej Zamawiającego istniała możliwość dostępu do środków zgromadzonych na rachunkach ROR przynajmniej poprzez jeden z wymienionych sposobów. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wykazu z danymi adresowymi bankomatów, terminali płatniczych, stanowisk kasowych, w których możliwe będzie bezpłatne pobieranie środków płatniczych. Zamawiający obsługuje mieszkańców Miasta Częstochowy, Miasta i Gminy Blachownia, Miasta i Gminy Koniecpol oraz gmin: Dąbrowa Zielona, Janów, Kamienica Polska, Kłomnice, Konopiska, Kruszyna, Lelów, Mstów, Mykanów, Olsztyn, Poczesna, Przyrów, Rędziny, Starcza. 10. Nieodpłatne wydawanie na wniosek Zamawiającego opinii o wywiązywaniu się Zamawiającego z obowiązków wobec Wykonawcy, oraz innych zaświadczeń, związanych z prowadzoną obsługą bankową. 11. Przyjmowanie wpłat gotówkowych na rachunek bankowy Zamawiającego we wszystkich kasach banku - Wykonawcy bez prowizji i opłat. 12. Bezpłatne dokonywanie wypłat gotówkowych na zlecenie Zamawiającego. 13. Udostępnienie Zamawiającemu środków do dyspozycji w dniu, w którym wpłynęły na jego rachunek bez stosowania prowizji. 14. Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach Zamawiającego nie może być niższe od oprocentowania wynikającego ze standardowego oprocentowania stosowanego przez bank dla prowadzonych rachunków.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 359058.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Krakowski Bank Spółdzielczy z siedzibą w Krakowie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rynek Kleparski 8
Kod pocztowy: 31-150
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 254700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 254700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 254700.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.