To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-29
Ogłoszenie nr 500308518-N-2018 z dnia 29-12-2018 r.
Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu: Roboty budowlane - Remont pomieszczeń archiwum zakładowego w piwnicy zabytkowego budynku Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu przy ul. Młyńskiej 1a.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617602-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617602-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 30070597800000,
ul. ul. Młyńska
,
61729
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
0-61 647 34 44, e-mail
przetargi@poznan-staremiasto.sr.gov.pl, faks
0-61 647 34 41.
Adres strony internetowej (url): www.poznan-staremiasto.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane - Remont pomieszczeń archiwum zakładowego w piwnicy zabytkowego budynku Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu przy ul. Młyńskiej 1a.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):59/SRSM/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz w dokumentacji projektowej, na którą składają się: a. Dokumentacja techniczna: ? branży budowlanej - załącznik nr 8a do SIWZ, ? instalacji elektrycznych - załącznik nr 8b do SIWZ, ? instalacji elektrycznych - rysunki - załącznik nr 8c do SIWZ; b. Przedmiar robót: ? branży budowlanej - załącznik nr 9a do SIWZ, ? branży elektrycznej - załącznik nr 9b do SIWZ, ? dostawy i montażu regałów jezdnych - załącznik nr 9c do SIWZ 3. Zakres przedmiotu Umowy: W ramach przedmiotu umowy zostaną wykonane następujące roboty budowlane: a. Branża budowlana: ? Rozbiórki elementów betonowych i żelbetowych , ? Odbicie tynków wewnętrznych, ? Gruntowanie, tynkowanie, pokrycie farbą silikatową, ? Postawienie ścianek działowych, ? Wykucie ościeżnic, wstawienie nowych, stolarka drzwiowa, ? Skucie posadzek, położenie izolacji przeciwwilgociowej, położenie posadzek, ? Układanie posadzek płytkowych, ? Remont kanałów podłogowych oraz pokrycie ich blachą. b. Branża elektryczna: ? Instalacja rozdzielni elektrycznych, ? Instalacja gniazdek elektrycznych, ? Instalacja oświetlenia sufitowego oraz oświetlenia awaryjnego, ? instalacja ochrony przeciwporażeniowej, ? instalacja ochrony przed przepięciami, ? pomiary elektryczne. c. Dostawa i montaż regałów jezdnych: ? Dostawa nowych regałów jezdnych, ? Montaż nowych regałów jezdnych na przygotowanym podłożu. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty budowlane, wskazane w dokumentach, o których mowa w punkcie powyższym (punkt III.2 SIWZ), niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy dokumenty te przewidują różny zakres robót, uznaje się, że zakres robót, do wykonania, których zobowiązany jest Wykonawca wskazuje projekt wykonawczy (Dokumentacja techniczna). 5. Roboty muszą być wykonane w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, a w szczególności z przepisami Prawa budowlanego oraz na warunkach ustalonych w SIWZ i załącznikach do niej. 6. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). 45000000-7 Roboty budowlane 45216112-2 Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45442100-8 Roboty malarskie 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne 45432130-4 - pokrywanie podłóg 45442100-8 - roboty malarskie 45410000-4 - tynkowanie 39131100-0 - regały archiwalne 45314350-1 - instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45315700-5 - instalowanie stacji rozdzielczych 45311000-0 - roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45311100-1 - roboty w zakresie okablowania elektrycznego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45216112-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
357013.05
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Demiurg spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
439126.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 94346.44 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.