eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRoboty budowlane - Remont pomieszczeń archiwum zakładowego w piwnicy zabytkowego budynku Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu przy ul. Młyńskiej 1a.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-29

Ogłoszenie nr 500308518-N-2018 z dnia 29-12-2018 r.

Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu: Roboty budowlane - Remont pomieszczeń archiwum zakładowego w piwnicy zabytkowego budynku Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu przy ul. Młyńskiej 1a.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617602-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617602-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 30070597800000, ul. ul. Młyńska , 61729 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-61 647 34 44, e-mail przetargi@poznan-staremiasto.sr.gov.pl, faks 0-61 647 34 41.
Adres strony internetowej (url): www.poznan-staremiasto.sr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane - Remont pomieszczeń archiwum zakładowego w piwnicy zabytkowego budynku Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu przy ul. Młyńskiej 1a.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

59/SRSM/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz w dokumentacji projektowej, na którą składają się: a. Dokumentacja techniczna: ? branży budowlanej - załącznik nr 8a do SIWZ, ? instalacji elektrycznych - załącznik nr 8b do SIWZ, ? instalacji elektrycznych - rysunki - załącznik nr 8c do SIWZ; b. Przedmiar robót: ? branży budowlanej - załącznik nr 9a do SIWZ, ? branży elektrycznej - załącznik nr 9b do SIWZ, ? dostawy i montażu regałów jezdnych - załącznik nr 9c do SIWZ 3. Zakres przedmiotu Umowy: W ramach przedmiotu umowy zostaną wykonane następujące roboty budowlane: a. Branża budowlana: ? Rozbiórki elementów betonowych i żelbetowych , ? Odbicie tynków wewnętrznych, ? Gruntowanie, tynkowanie, pokrycie farbą silikatową, ? Postawienie ścianek działowych, ? Wykucie ościeżnic, wstawienie nowych, stolarka drzwiowa, ? Skucie posadzek, położenie izolacji przeciwwilgociowej, położenie posadzek, ? Układanie posadzek płytkowych, ? Remont kanałów podłogowych oraz pokrycie ich blachą. b. Branża elektryczna: ? Instalacja rozdzielni elektrycznych, ? Instalacja gniazdek elektrycznych, ? Instalacja oświetlenia sufitowego oraz oświetlenia awaryjnego, ? instalacja ochrony przeciwporażeniowej, ? instalacja ochrony przed przepięciami, ? pomiary elektryczne. c. Dostawa i montaż regałów jezdnych: ? Dostawa nowych regałów jezdnych, ? Montaż nowych regałów jezdnych na przygotowanym podłożu. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty budowlane, wskazane w dokumentach, o których mowa w punkcie powyższym (punkt III.2 SIWZ), niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy dokumenty te przewidują różny zakres robót, uznaje się, że zakres robót, do wykonania, których zobowiązany jest Wykonawca wskazuje projekt wykonawczy (Dokumentacja techniczna). 5. Roboty muszą być wykonane w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, a w szczególności z przepisami Prawa budowlanego oraz na warunkach ustalonych w SIWZ i załącznikach do niej. 6. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). 45000000-7 Roboty budowlane 45216112-2 Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45442100-8 Roboty malarskie 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne 45432130-4 - pokrywanie podłóg 45442100-8 - roboty malarskie 45410000-4 - tynkowanie 39131100-0 - regały archiwalne 45314350-1 - instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45315700-5 - instalowanie stacji rozdzielczych 45311000-0 - roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45311100-1 - roboty w zakresie okablowania elektrycznego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45216112-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 357013.05
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Demiurg spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lubeckiego 2
Kod pocztowy: 60-348
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 439126.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 439126.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 439126.05
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 94346.44

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.