Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-04
Wrocław: Świadczenie usług drukarskich dla BWA Wrocław wraz z dostawą w roku 2014
Numer ogłoszenia: 501262 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: BWA Wrocław Galerie Sztuki Współczesnej , ul. Wita Stwosza 32, 50-149 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 790 25 81, faks 71 790 25 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bwa.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług drukarskich dla BWA Wrocław wraz z dostawą w roku 2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług drukarskich dla BWA Wrocław w roku 2014. Wykonawca zobowiązany jest również dostarczyć wykonane druki w miejsce wskazane przez zamawiającego galerie BWA Wrocław. Zamówienie składa się z sześciu części: 1) Druk plakatów dla BWA Wrocław Typ 1 Format B1 Papier kreda mat lub błysk 135 g/m2 Kolor 4+0 Nakład 100 egz. Przewidywana ilość zleceń 12 Typ 2 Format 100 cm x 70 cm Papier papier offsetowy 120 g/m2 Kolor 3 kolory specjalne paleta PANTONE + 0 Nakład 200 egz. Przewidywana ilość zleceń 9 2) Druk zaproszeń dla BWA Wrocław Typ 1 Format A5 Papier Arctic Volume Ivory 250 g/m2 Kolor 4+4 Nakład 700 egz. Przewidywana ilość zleceń 10 Typ 2 Format A5 Papier OLIN ROUGH CREAM 300g/m2 Kolor 3 kolory specjalne paleta PANTONE + 1 kolor specjalny paleta PANTONE Nakład 700 egz. Przewidywana ilość zleceń 8 Typ 3 Format A4 SKŁADANE DO A5 Papier MUNKEN LYNX 300g/m2 Kolor 4 w tym 1 PANTONE + 2 Uszlachetnianie, bigowanie BIGOWANIE POŚRODKU FORMATU A4 LAKIER DYSPERSYJNY Nakład 1000 egz. Przewidywana ilość zleceń 14 Typ 4 Format 15 cm x30 cm Papier Munken lynx 300 g/m2 Kolor 4+4 Uszlachetnianie, bigowanie Bigowanie w połowie szerokości do formatu 15 cm X 15 cm Nakład 500 egz. Przewidywana ilość zleceń 5 Typ 5 Format 15 cm x30 cm Papier Kreda mat 300 g/m2 Kolor 4+4 Uszlachetnianie, bigowanie Bigowanie w połowie szerokości do formatu 15 cm X 15 cm folia mat dwustronnie folia UV jednostronnie wybiórczo Nakład 500 egz. Przewidywana ilość zleceń 9 3) Druk folderów dla BWA Wrocław Typ 1 Format B2 bigowane do B3 Papier Mat, 115 g/m2 Kolor offset, 4+4 Nakład 200 egz. Przewidywana ilość zleceń 8 Typ 2 Format B3 ilość stron 8 Papier Munken Pure 90 g/m2 Kolor 2 w tym 1 PANTONE+2 w tym 1 PANTONE Uszlachetnianie, bigowanie bez zszywki tylko bigowanie Nakład 200 egz. Przewidywana ilość zleceń 2 Typ 3 Format B2, składany 4-krotnie Papier OLIN ROUGH CREAM 120g/m2; Kolor 3 kolory specjalne paleta PANTONE + 2 kolory specjalne paleta PANTONE Nakład 1000 egz. Przewidywana ilość zleceń 4 Typ 4 Format A3, składany 4-krotnie Papier OLIN ROUGH CREAM 100g/m2, Kolor 3 kolory specjalne paleta PANTONE + 2 kolory specjalne paleta PANTONE Nakład 1000 egz. Przewidywana ilość zleceń 4 Typ 5 Format B2 Papier Mat, 120 g/m2 Kolor 4+4 Uszlachetnianie, bigowanie Bigowanie dwukrotne do B3 Nakład 200 egz. Przewidywana ilość zleceń 5 Typ 6 Format B2 Papier Mat, 120 g/m2 Kolor 4+4 Uszlachetnianie, bigowanie Bigowanie czterokrotne Nakład 200 egz. Przewidywana ilość zleceń 4 Typ 7 Format A5 Papier OKŁADKA: MUNKEN LYNX 300g/m2 - 4 strony ŚRODEK: MUNKEN LYNX 170g/m2, 16 STRON Kolor OKŁADKA: 2 PANTONE + 2 ŚRODEK: 4 + 4 Uszlachetnianie, bigowanie, oprawa OKŁADKA LAKIER DYSPERSYJNY OPRAWA ZESZYTOWA Nakład 500 egz. Przewidywana ilość zleceń 10 4) Druk katalogów dla BWA Wrocław Katalog Krytyka instytucjonalna w Polsce 2000-2010 Format B5 165 mm x 235 mm Objętość 144+okładka Środek: Papier Kolor Ilość stron: 144 Papier: kreda matowa Cyclus Print 80g/m2 Kolor: 4/4 + lakier dyspersyjny Okładka: Papier Kolor Uszlachetnianie Ilość stron: 4 Papier: kreda mat Cyclus Print 200g/m2 Antalis Kolor: 4/4 + lakier dysper. 0/1 Uszlachetnianie: folia mat 1/0 Oprawa miękka, klejona pion Nakład 100 egz. Przewidywana ilość zleceń 1 UWAGA: katalog będzie posiadał numer ISBN 5) Druk wizytówek dla BWA Wrocław Format 85 mm x 55 mm Papier Cyclus offset 300 g/m2 Kolor 2 PANTONE + 1 PANTONE Nakład 100 egz. Przewidywana ilość zleceń 30 6) Druk biletów dla BWA Wrocław Format 65 mm x 120 mm Papier Cyclus offset 170 g/m2 Kolor 2 PANTONE +1 PANTONE Nakład 4000 egz, 8000 egz. Przewidywana ilość zleceń 2 dodatkowo bilety należy ponumerować w systemie czterocyfrowym od 0001 do 4000/8000 na rewersie i połączyć w pakiety po 100 egz. poprzez sklejenie wzdłuż górnego (krótszego) boku -z możliwością oddzierania poszczególnych biletów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykonać w okresie ostatnich trzech lat (tj. od grudnia 2010 roku do listopada 2013 roku), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie usługi druku: plakatów, zaproszeń, folderów (czyli wykazać minimum 6 pozycji) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za takie usługi uważa się usługi druku: 1) Plakatów o wartości minimum 800 zł brutto każda, 2) Zaproszeń o wartości co najmniej 800 zł brutto każda, 3) Folderów o wartości co najmniej 600 zł brutto każda. wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia co najmniej 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Stosownie do treści art. 144 ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1) Konieczności dostosowania postanowień umownych do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy wedle pierwotnej jej treści lub z uwagi na rażąca stratę grożącą jednej ze stron, 2) Zmian redakcyjnych umowy lub zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy, 3) Zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy w szczególności przyspieszających realizację obniżających koszty ponoszone przez zamawiającego, 4) Konieczności zmiany sposobu wzajemnych rozliczeń i numerów rachunków bankowych, 5) Zmiany terminu wykonania umowy wskutek powstania przeszkód niezależnych od stron, w tym w szczególności siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bwa.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BWA Wrocław Galerie Sztuki Współczesnej, ul. Wita Stwosza 32, 50-19 Wrocław, pok. W-116.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 12:00, miejsce: BWA Wrocław Galerie Sztuki Współczesnej, ul. Wita Stwosza 32, 50-19 Wrocław, pok. W-109 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i dostawa publikacji książkowych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie,
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 części)"
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wydanie publikacji pt. "Razem w świecie - współpraca z Partnerami Zagranicznymi"
- Zaprojektowanie, druk i dostawa kalendarzy na rok 2025
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.