Ogłoszenie z dnia 2013-04-04
Wieliczka: Wykonanie zamówienia uzupełniającego do umowy nr ZDP.ZP.2720.23.2012 z dnia 02.10.2012 r. nieprzekraczającego 50% wartości zamówienia podstawowego pn: Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2012/2013 r.-II
Numer ogłoszenia: 50855 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2882874, faks 012 2500378.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budż.sam.teryt. - Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia uzupełniającego do umowy nr ZDP.ZP.2720.23.2012 z dnia 02.10.2012 r. nieprzekraczającego 50% wartości zamówienia podstawowego pn: Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2012/2013 r.-II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy wykaz dróg wraz z kolejnością ich odśnieżania został ujęty w załączniku D do zaproszenia do negocjacji - Wykaz dróg powiatowych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności odśnieżania dróg w trakcie realizacji zamówienia. Odśnieżanie i usuwanie śliskości należy rozpocząć niezwłocznie po wystąpieniu opadów śniegu lub innych zjawisk powodujących gołoledź. Prace należy wykonać według załączonych standardów - załącznik C do zaproszenia do negocjacji. Prawo odstąpienia od standardów określonych w załączniku C do zaproszenia do negocjacji jest możliwe po uzyskaniu na piśmie zgody Zamawiającego. W przypadku zaistnienia konieczności wywozu nadmiaru śniegu, Wykonawca usunie zalegające hałdy z dróg (dotyczy dróg o przekroju ulicznym i półulicznym). Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ciągłych dyżurów dobowych w celu obserwacji stanu pogody i wydawania dyspozycji operatorom sprzętu. Droga musi zostać odśnieżona na całej szerokości jezdni oraz poboczy i posypana na całej szerokości jezdni. Ciągła przejezdność dróg musi zostać zachowana. Wykonawca nie może dopuścić do tworzenia się kolein i bruzd na drogach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Usługowa ALIS Władysław Surówka, Szczygłów 71, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11448,00
Oferta z najniższą ceną: 11448,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11448,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie główne. Niniejsze zamówienie uzupełniające, było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Od dnia udzielenia zamówienia podstawowego nie minęły 3 lata. Zamówienie uzupełniające ma być powierzone dotychczasowemu wykonawcy, a jego wartość łącznie z wartością zamówienia uzupełniającego udzielonego w dniu 27.03.2013r. nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego. Podsumowując, wszelkie warunki, aby udzielić zamówienia uzupełniającego jakie narzuca Ustawa Prawo zamówień publicznych, zostały spełnione przez Zamawiającego. Podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych, tekst jednolity (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z dystrybucją energii elektrycznej do budynków Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 im. Erazma Józefa Jerzmanowskiego w Wieliczce
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E do budynków Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 im. Erazma Józefa Jerzmanowskiego w Wieliczce w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- "Wykonanie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce"
- Wykonanie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Samorządowego nr 6 w Wieliczce od 02.01.2025 do 31.12.2025r
- Świadczenie usług cateringowych dla dzieci z oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej nr 6 w Wieliczce do dnia 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2024/2025"
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, położonym przy ul. Szubińskiej 4 oraz terenów zewnętrznych do niego przylegających.
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie w 2025 roku"
- Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w 2025 roku
- Świadczenie usług sprzątania
- Usługa sprzątania budynków Prokuratur Regionalnej we Wrocławiu wraz z terenem zewnętrznym w okresie od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.