Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-04
Warszawa: wykonanie inwentaryzacji budowlanej technicznej dla całego budynku Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie i jego infrastruktury, tak w zakresie architektury, jak i wszystkich instalacji.
Numer ogłoszenia: 50857 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki , Plac Małachowskiego 3, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 556 96 01, faks 22 8277886.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zacheta.art.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie inwentaryzacji budowlanej technicznej dla całego budynku Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie i jego infrastruktury, tak w zakresie architektury, jak i wszystkich instalacji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji budowlanej technicznej dla całego budynku Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie i jego infrastruktury, tak w zakresie architektury, jak i wszystkich instalacji, w wersji papierowej i elektronicznej. 1.1.Orientacyjnie podaje się, że: a)powierzchnia użytkowa dla budynku Zachęty wynosi: -część stara ok.4525,00 m2, -część rozbudowana ok.3893,00 m2 razem ok.8418 m2; b)kubatura obiektu wynosi: -część stara ok.35.000,00 m3, -część rozbudowana ok.20.000,00 m3 razem ok.55.000,00 m3. 1.2.Istniejący budynek Zachęty jest budynkiem zabytkowym, wybudowanym w latach 1889-1900, zaprojektowanym przez Stefana Szyllera. Natomiast część rozbudowana została zrealizowana w oparciu o projekt PKZ, który nawiązywał charakterem i elementami wystroju do istniejącego. W obiekcie występują pomieszczenia wystawiennicze, administracyjne, techniczne, sanitarne, sala kinowa, sale wystawowe 1.3.Obiekt Zachęty wyposażony jest w następujące instalacje: a)zimnej i ciepłej wody, b)kanalizacji ogólnospławnej, c)kanalizacji deszczowej, d)centralnego ogrzewania, e)ciepła technologicznego, f)tryskaczową, systemów bezpieczeństwa (SSWiN, SSP), g)wentylacji i klimatyzacji, h)hydrantową wewnętrzną, i)elektryczną (oświetleniową, siłową, sterowania, telefoniczną, teletechniczną, TV, internetową, TV przemysłowej, pożarową, wszelkiego rodza?ju czujek, jak np. ruchu, temperatury powietrza i wilgotności), j)stację trafo, k)odgromową. 1.4.Inwentaryzację obiektu wraz z infrastrukturą należy wykonać dla wszystkich branż, tj.: a)architektonicznej - bazowa dla wszystkich branż, b)konstrukcyjnej, c)instalacji sanitarnych, d)instalacji elektrycznych i niskoprądowych, e)instalacji nieczynnych (wyłączonych z eksploatacji). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań przedmiotowych zawarty jest w Programie funkcjonalno-użytkowym - załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej budynku Zachęty, w celu uzyskania informacji dla poprawnego przygotowania oferty. Nieprzeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie spowoduje odrzucenia oferty. Zamawiający umożliwi wizję lokalną na wniosek Wykonawcy. Wniosek o umożliwienie wizji , z podaniem nazwy i adresu wykonawcy oraz osób reprezentujących wykonawcę które uczestniczyć będą w oględzinach budynku, musi zostać złożony do działu administracji (e-mail: m.popiolek@zacheta.art.pl ) nie później niż na 3 dni przed terminem składania ofert. Wniosek złożony po tym terminie pozostanie bez rozpatrzenia. 4.Zamawiający uprzedza o konieczności wcześniejszego ustalania z działem administracji Zachęty terminu dostępu do poszczególnych pomieszczeń w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 5.Zamawiający udostępni Wykonawcy wszelką, niezbędną do wykonania umowy dokumentację oraz będzie udzielał Wykonawcy koniecznych informacji. 6.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia na okres 3 lat (36 miesięcy)od daty protokolarnego odbioru opracowania przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia poniżej 200 000 euro.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.40.00 - 74.22.40.00 74.22.51.00 - 74.22.51.00 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000,- zł (pięć tysięcy złotych). 2.Wadium w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uzna?nie rachunku zamawiającego (dowód wpłacenia wadium należy załączyć do oferty). 3.Wykonawca wniesie wadium przed upływem terminu składania ofert.: w pieniądzu - na konto Zamawiającego : BRE Bank S.A. Oddział Korporacyjny , ul. Królewska 14, 00-950 Warszawa , Nr 83 1140 1010 0000 2660 9800 1001 lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275) 4.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi spełniać na?stępujące wymagania: 4.1. musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określo?nej w specyfikacji, 4.2. musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związa?nia ofertą określonemu w specyfikacji, 4.3. musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wyplata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 4.4. musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela),
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się realizacją co najmniej 3 podobnych zamówień na kwotę co najmniej 200 000 zł netto każde, w tym co najmniej jedno zamówienie wykonane dla obiektu zabytkowego o kubaturze nie mniejszej niż 30 tys. m3. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu zrealizowanych zamówień wraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie. Wykaz należy przedstawić wg wzoru określonego w załączniku nr 3 Do SIWZ .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z brzmieniem art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp. - wg załącznika nr 4A do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z brzmieniem art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp. - wg załącznika nr 4A do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z brzmieniem art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp. - wg załącznika nr 4A do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2)Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3)Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ 4)Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie ze wzorem umowy 1.Na mocy art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r - (Dz. U. z dnia 25.06.2010r Nr 113, poz. 759, ze zm.) zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 2.1.terminu wykonania umowy , w sytuacji gdy realizowane jest zamówienie dodatkowe oraz z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 2.2.Zmiany podwykonawcy, jeśli wykonawca wykazał zakres prac wykonywanych przy pomocy podwykonawcy. Zmiana taka wymaga oświadczenia wykonawcy z uzasadnieniem oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego. 2.3.W przypadku niemożności wykonywania usługi z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a uznanych na piśmie przez Zamawiającego, termin zakończenia przedmiotu umowy może zostać zmieniony z uwzględnieniem czasu trwania przyczyny. Przerwa w wykonywaniu przedmiotu umowy nie może być dłuższa niż 30 dni i musi wynikać z uzasadnionych, niezależnych od wykonawcy przyczyn oraz musi być udokumentowana odpowiednimi zapisami upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia zostanie wprowadzona aneksem do umowy. 2.4.W trakcie realizacji Umowy dopuszcza się zmiany podstawowego personelu który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pod warunkiem, że odnośne kwalifikacje i zdolności proponowanego personelu, będą takie same lub wyższe . Zmiana osób wykonujących przedmiot zamówienia wymaga poinformowania pisemnie Zamawiającego i wyrażenia przez niego zgody. 3.Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 4.Z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno wykonawca jak i Zamawiający.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zacheta.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki w Warszawie(00-916) pl. Małachowskiego 3 - wersja pisemna na wniosek wykonawcy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki w Warszawie(00-916) pl. Małachowskiego 3 kancelaria (parter)wejscie z tyłu gmachu od ul. Burschego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.