Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-04
Złotoryja: Opracowania zmiany części studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany i opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części działek na terenie gminy Złotoryja
Numer ogłoszenia: 50863 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Złotoryja , Aleja Miła 4, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8788700, faks 076 8788716.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotoryja.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowania zmiany części studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany i opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części działek na terenie gminy Złotoryja.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje pracowanie urbanistyczne, tj. zmiany w części Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Złotoryja, zmiany w części obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów nie objętych obowiązującymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego. 1. Opracowanie urbanistyczne obejmuje: 1) zmianę w części Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Złotoryja, zatwierdzonego uchwałą Nr XXII/156/08 Rady Gminy Złotoryja z dnia 29 grudnia 2008 r. dla działek dla których obecnie obowiązujące studium jest niezgodne z planowanym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego; 2) zmianę w części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego strefy pośredniej zewnętrznej ujęć wody - studni nr 3 na działkach obrębu Podolany, zatwierdzonego Uchwałą Nr III/43/98 Rady Gminy w Złotoryi z dnia 12 listopada 1998 r. (Dziennik Urzędowy Województwa Legnickiego Nr 35 z dnia 5 grudnia 1998 r., poz. 338) część działek nr 73 i 74, obręb Podolany; 3) zmianę w części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zabudowy mieszkalno - usługowej terenu działki nr 220/3, działalności turystycznej, usługi hotelowe i mieszkalnictwo na terenie części działki nr 583/46 (nowy podział 639/46, 640/46, 641/46), zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej ze świetlicą terenu działki nr 322, zabudowy zagrodowej terenu działek 287/5 i 288 (część), zabudowy przemysłowej terenu działek nr 351/2 i 390/1, obręb Prusice, zatwierdzonego Uchwałą Nr XI/104/03 Rady Gminy w Złotoryi z dnia 30 grudnia 2003 r. (Dziennik Urzędowy Województwa Dolnośląskiego Nr 25 z dnia 09.02.2004 r., poz. 455); 4) opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działek: a) nr 46, obręb Kozów - z przeznaczeniem pod działalność usługową, b) nr 19/7, 19/6, 8/9, 8/10, 17, 22, obręb Leszczyna - z przeznaczeniem, z przeznaczeniem po zabudowę mieszkaniową jednorodzinną, c) nr 73 (część), 74 (część), 75, 76, obręb Podolany - z przeznaczeniem w części pod zabudowę mieszkaniową i w części pod uprawy polowe, d) nr 630/19 (część), obręb Jerzmanice Zdrój - z przeznaczeniem pod lokal gastronomiczny, e) nr 162/4 (część), obręb Wyskok - z przeznaczeniem pod stację redukcyjno - pomiarową, gazu IIo wraz z przyłączami, f) nr 645/46, 640/46, obręb Prusice - przeznaczeniem pod zabudowę mieszkalno-usługową i hotelową, g) nr 838/74 (część), obręb Wilków - z przeznaczeniem na cele rekreacyjne (boiska, place zabaw). 2. Informacja o działkach objętych opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: 1) obręb Kozów, działka nr 46 - pow. 2,02 ha 2) obręb Leszczyna, działki nr: 19/7 - pow. 1,00 ha, 19/6 pow. 0,44 ha, 8/9 - pow. 0,3967 ha, 8/10 - pow. 0,3967 ha, 17 - pow. 1,57 ha, 22 - pow. 0,78 ha, 3) obręb Podolany, działki nr: 73 - pow. 1,08 ha, 74 - pow. 0,95 ha, 75 - pow. 1,03 ha, 76 - pow. 1,19 ha, 4) obręb Jerzmanice - Zdrój, działka nr 630/19 - pow. 9,34 ha, do objęcia m.p.z.p. pow. ok 7 arów, 5) obręb Wyskok, działka nr 162/4 - pow. 8,72 ha, do objęcia m.p.z.p. - pow. ok 2 ary, 6) obręb Prusice, działka nr 645/46 - pow. 0,0516 ha, 7) obręb Prusice, działka nr 640/46 - pow. 0,0735 ha, 8) obręb Wilków, działka nr 838/74 - pow. 1,30 ha, do objęcia m.p.z.p. - pow. ok 0,60 ha. 3. Do obowiązków wykonawcy opracowania należy również: 1) opracowanie map zasadniczych dla terenów objętych opracowaniem m.p.z.p: a) aktualizacja map zasadniczych: działki nr 46 obręb Kozów, nr 73, 74 obręb Podolany, nr 630/19 obręb Jerzmanice Zdrój, nr 645/46, 640/46 obręb Prusice, nr 838/74 obręb Wilków, b) opracowania map zasadniczych wymagają działki: nr 19/7, 19/6, 8/9, 8/10, 17, 22 obręb Leszczyna, nr 75, 76 obręb Podolany, nr 162/4 obręb Wyskok, 2) opracowanie projektu uchwały wraz z załącznikami graficznymi dot. przystąpienia do sporządzenia zmiany w części studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, przystąpienia do zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i przystąpienia do opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, 3) opracowanie niezbędnych materiałów w celu uzyskania wymaganych przepisami prawa uzgodnień, raportów itp. 4. Zamawiający zapewnia: 1) wypisy z ewidencji gruntów dot. działek objętych opracowaniem m.p.z.p. 2) mapy ewidencji gruntów dla działek objętych opracowaniem i działek przyległych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień dodatkowych w ramach zamówienia podstawowego, jednak ich wartość nie przekroczy 20% wartości umowy na zakres podstawowy
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, ze wykonawca spełnia ten warunek jeżeli złoży oświadczenie z zakresu art 22 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli: 1) złoży oświadczenie z zakresu art 22 ustawy 2) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy usługi z zakresu opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z zakresu przedmiotu zamówienia - pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną lub działalność usługową o wartości brutto co najmniej 50.000,00 zł każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, ze wykonawca spełnia ten warunek jeżeli złoży oświadczenie z zakresu art 22 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, ze wykonawca posiada potencjał osobowy zdolny do wykonania zamówienia jeżeli: 1) złoży oświadczenie z zakresu art 22 ustawy, 2) wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji głównego projektanta planu wpisanego na listę urbanistów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, ze wykonawca spełnia ten warunek jeżeli złoży oświadczenie z zakresu art 22 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oferta opracowana według załączonego do SIWZ wzoru
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Termin wykonywania całości prac może ulec ponownemu ustaleniu w przypadku: 1) nieterminowego dostarczenia lub zmiany terminu dostarczenia danych i materiałów do wykonania pracy przez Zamawiającego, 2) rozszerzenia lub zmiany danych wyjściowych przez Zamawiającego lub instytucje uzgadniające, 3) złożenia uwag w trakcie opiniowania i uzgadniania oraz w trakcie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu, których uwzględnienie związane będzie z powtórzeniem procedury określonej w art. 17. ustawy o pizp. 4) niedotrzymania przez organy określone ustawowo - terminów wynikających z KPA (dotyczy również terminów związanych z uzyskania zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne lub też konieczności ponowienia wniosku o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych). Zmiana umowy następowała będzie na wniosek Wykonawcy jeżeli udowodni, że wystąpiły w/w okoliczności. Zmiany będą dokonywane w formie pisemnej w postaci aneksów do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotoryja.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Złotoryja, Aleja Miła 4, 59-500 Złotoryja.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Złotoryja, Aleja Miła 4, 59-500 Złotoryja, pok. nr 6 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn: LOVe - Labor Omnia Vincit - niepełnosprawni na rynku pracy szansą rozwoju regionu
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPORZĄDZENIE PLANU OGÓLNEGO GMINY REGIMIN
- Sporządzenie Planu ogólnego gminy Bobrowo
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Kłodawa wraz ze sporządzeniem opracowania ekofizjograficznego na potrzeby Planu Ogólnego Gminy Kłodawa.
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Opatówek
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Adamówka
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Regnów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.