Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-03
Stalowa Wola: Wykonanie projektu aranżacji i wyposażenia wystaw stałych pn.: WZORNICTWO 20-LECIA MIĘDZYWOJENNEGO oraz ARCHITEKTURA MODERNIZMU W STALOWEJ WOLI
w planowanym Muzeum Sztuki Dekoracyjnej i Przemysłowej przy ul. Hutniczej 17 w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 50925 - 2012; data zamieszczenia: 03.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli , ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8448556, faks 015 8448557.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.stalowawola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury, Muzeum.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu aranżacji i wyposażenia wystaw stałych pn.: WZORNICTWO 20-LECIA MIĘDZYWOJENNEGO oraz ARCHITEKTURA MODERNIZMU W STALOWEJ WOLI w planowanym Muzeum Sztuki Dekoracyjnej i Przemysłowej przy ul. Hutniczej 17 w Stalowej Woli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu plastyczno-wnętrzarskiego aranżacji i wyposażenia wystaw stałych pn.: A. WZORNICTWO 20-LECIA MIĘDZYWOJENNEGO w planowanym Muzeum Sztuki Dekoracyjnej i Przemysłowej przy ul. Hutniczej 17 w Stalowej Woli na podstawie architektonicznej Koncepcji Funkcjonalno-Użytkowej przebudowy budynku przy ul. Hutniczej 17 oraz scenariuszy merytorycznych i wytycznych Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli., B. ARCHITEKTURA MODERNIZMU W STALOWEJ WOLI w planowanym Muzeum Sztuki Dekoracyjnej i Przemysłowej przy ul. Hutniczej 17 w Stalowej Woli na podstawie architektonicznej Koncepcji Funkcjonalno-Użytkowej oraz scenariuszy merytorycznych i wytycznych Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli. A. Ekspozycja stała pn.: WZORNICTWO 20-LECIA MIĘDZYWOJENNEGO będzie prezentowała sztukę dekoracyjną dwudziestolecia międzywojennego z użyciem eksponatów będących w posiadaniu muzeum oraz planowanych zakupów i wypożyczeń. Obiekty ilustrujące poszczególne tematy - problemy - zagadnienia powinny być pokazane na podestach, ewentualnie w gablotach (lub innych podstawach, w zależności od projektu plastycznego), na tle wielkoformatowych wydruków, reprodukcji plakatów, druków, fotografii archiwalnych oraz fotografii, reklam i ogłoszeń z czasopism z okresu międzywojennego. Ważne jest, aby udało się pokazać widzowi jednoczesność rozmaitych nurtów w okresie międzywojennym. Nie jest możliwym skonstruowanie wystawy chronologicznie. Ważnym elementem ekspozycji będzie jej dostosowanie do odbioru przez osoby niepełnosprawne, szczególnie z dysfunkcją wzroku. Wystawa będzie mieściła się w części północnej budynku byłych warsztatów szkolnych, gdzie obecnie mieści się wystawa COP DLA PRZYSZŁOŚCI. LUDZIE - PRZEMYSŁ - ARCHITEKTURA, w Stalowej Woli, przy ul. Hutniczej 17. Zakres wykonania projektu plastyczno-architektonicznego (wnętrzarskiego) wystawy pn.: WZORNICTWO 20-LECIA MIĘDZYWOJENNEGO obejmuje: a) Opracowanie schematu funkcjonalno-przestrzennego, b) Aranżację rozmieszczenia elementów wyposażenia - rzut 1:50, widoki ścian, podłogi i sufitu 1:50), c) Wykonanie projektów wzorniczych poszczególnych elementów wyposażenia i aranżacji tj.: wykonanie rysunków szczegółowych i złożeniowych w skalach 1:1, 1:5 lub 1:10 (w zależności od wielkości elementu), wykonanie wizualizacji 2D lub 3D wszystkich istotnych elementów wraz z ich opisami, d) Określenie dyspozycji oświetleniowych, elektroinstalacyjnych i teleinformatycznych, czyli wskazanie wytycznych do projektów branżowych, poszczególnych elementów wyposażenia, e) Wykonanie motywów graficznych poszczególnych elementów aranżacji w wersji gotowej do druku, f) Wskazanie materiałów, urządzeń oraz elementów wykończeniowych i detali scenograficznych wraz z kolorystyką, g) Wykonanie szczegółowego kosztorysu wyposażenia i aranżacji ekspozycji z podziałem na różne kategorie rodzajowe, (np. instalacje, multimedia, prace stolarskie, materiały wykończeniowe, elementy wyposażenia i aranżacji, itp.), h) Zatwierdzenia branżowe: rzeczoznawcy w zakresie Ppoż., BHP i PiP, i) Przekazanie autorskich praw majątkowych, j) Całość dokumentacji projektowej, szczegółowy kosztorys, przedmiary robót, należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej, np. w formatach DOC, PDF, DWG, k) Opracowanie szczegółowej koncepcji kontentu multimedialnego z uwzględnieniem użytego sprzętu, oprogramowania oraz opisem scenariusza aplikacji multimedialnych i technologii ich wykonania. Powyższe projekty mają być możliwe do wykonania w praktyce. l) Dokumentacja projektowa powinna zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno-użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe oraz wszystkie niezbędne rysunki zestawień, szczegółów i detali wraz z dokładnym opisem i podaniem wszystkich niezbędnych parametrów pozwalających na identyfikację materiału lub urządzenia. B. Ekspozycja stała pn.: ARCHITEKTURA MODERNIZMU W STALOWEJ WOLI. Celem ekspozycji jest wierne i w miarę pełne pokazanie przedwojennej architektury i założenia urbanistycznego i przemysłowego Stalowej Woli - należącej do elity europejskich miast zbudowanych od zera w okresie dwudziestolecia międzywojennego. Ekspozycja ma być zbudowana na powierzchni 235 m2 i składać się z: a) makiety miasta Stalowej Woli, stan ok. roku 1939 (części mieszkalnej i przemysłowych) o powierzchni nie mniejszej niż 20 m2 b) minimum 6 wiernych modeli wybranych w uzgodnieniu z Zamawiającym budynków mieszkalnych w skali 1:10, umożliwiających bezpośredni dotyk przez zwiedzających (dzieci, osoby z dysfunkcją wzroku), c) przekazu multimedialnego umożliwiającego odbiorcy zapoznanie się z najbardziej reprezentatywnymi obiektami i elementami infrastruktury miasta powstałymi w latach 1937-1939. Należy uwzględnić podział miasta na dwie zasadnicze dzielnice: urzędniczą i robotniczą, przedzielone torami kolejowymi i zachowanym drzewostanem Puszczy Sandomierskiej z dominująca sosną. Ważnym elementem wystawy powinny stać się nigdy wcześniej nie promowane na szerszą skalę najciekawsze obiekty architektury industrialnej z terenu Zakładów Południowych (dziś Huta Stalowa Wola) oraz Elektrowni. Ekspozycja powinna prezentować zarówno całość założenia urbanistycznego, jak i konkretne bryły wybranych obiektów i ich detale architektoniczne, a także zapoznać widza z rozkładem i wystrojem wnętrz (bez umeblowania). Zakres wykonania projektu plastyczno-architektonicznego wystawy pn.: ARCHITEKTURA MODERNIZMU W STALOWEJ WOLI obejmuje: a) opracowanie schematu funkcjonalno-przestrzennego, b) projekty wykonawcze poszczególnych elementów wystawy: makiety miasta oraz modeli budynków, c) wskazanie technologii i materiałów koniecznych do właściwego zrealizowania projektów, d) aranżację rozmieszczenia elementów wyposażenia - rzut 1:50, widoki ścian, podłogi i sufitu 1:50), e) wszelkie elementy konstrukcyjne wyposażenia winny posiadać pozytywną opinię uprawnionego projektanta w zakresie konstrukcji, f) wykonanie projektów wzorniczych poszczególnych elementów wyposażenia i aranżacji tj.: wykonanie rysunków szczegółowych i złożeniowych w skalach 1:1, 1:5 lub 1:10 (w zależności od wielkości elementu), wykonanie wizualizacji 2D lub 3D wszystkich istotnych elementów wraz z opisami, g) określenie dyspozycji oświetleniowych, elektroinstalacyjnych i teleinformatycznych, czyli wskazanie wytycznych do projektów branżowych, poszczególnych elementów wyposażenia, h) wykonanie motywów graficznych poszczególnych elementów aranżacji w wersji gotowej do druku, i) wskazanie materiałów, urządzeń oraz elementów wykończeniowych i detali scenograficznych wraz z kolorystyką, j) wykonanie szczegółowego kosztorysu wyposażenia i aranżacji ekspozycji z podziałem na różne kategorie rodzajowe, (np. instalacje, multimedia, prace stolarskie, materiały wykończeniowe, itp.) k) zatwierdzenia branżowe: rzeczoznawcy w zakresie Ppoż., BHP i PiP, l) przekazanie autorskich praw majątkowych, m) całość dokumentacji projektowej, szczegółowy kosztorys, przedmiary robót, należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej, np. w formatach DOC, PDF, DWG, n) Dokumentacja projektowa powinna zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno - użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe oraz wszystkie niezbędne rysunki zestawień, szczegółów i detali wraz z dokładnym opisem i podaniem wszystkich niezbędnych parametrów pozwalających na identyfikację materiału lub urządzenia, o) Opracowanie szczegółowej koncepcji kontentu multimedialnego z uwzględnieniem użytego sprzętu, oprogramowania oraz opisem scenariusza aplikacji multimedialnych i technologii ich wykonania. Powyższe projekty mają być możliwe do wykonania w praktyce.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w momencie ogłaszania postępowania przetargowego, np. zmian w powierzchni ekspozycyjnej lub liczby eksponowanych zabytków.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.22.10 - Usługi świadczone przez autorów 79.93.20.00 - Usługi projektowania wnętrz 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 72.21.25.20 - Usługi opracowywania oprogramowania multimedialnego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: WADIUM Każdy Oferent zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100). Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli 23 9430 0006 0023 2368 2000 0001 z adnotacją WPŁATA WADIUM - NR SPRAWY: 003/2012. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za skutecznie wniesione Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą w kopercie, jednakże dokumentu nie należy spinać trwale z ofertą. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w SIWZ, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Szczegółowe informacje nt. wadium zawiera SIWZ (Wymagania dotyczące wadium)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oferenci powinni przedstawić wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej 1 usługę od jednego zamawiającego w zakresie opracowania projektu plastycznego ekspozycji o charakterze muzealnym o powierzchni nie mniejszej niż 400 m2, wykonanej dla Muzeum lub Galerii, który został zrealizowany, o wartości ekspozycji nie mniejszej niż 350 000 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, miejsca wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów, że prace te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru) [wg załącznika nr 6 do SIWZ]. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeśli oświadczy, że dysponuje wystarczającą ilością sprzętu komputerowego oraz oprogramowania projektowego oraz dla zapisu elektronicznego. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeśli oświadczy, że dysponuje: A) minimum jedną osobą, która będzie pełnić funkcję projektanta i opracowała projekt plastyczny ekspozycji o charakterze muzealnym o powierzchni minimum 500 m2 oraz sprawowała nadzór autorski na realizacją, B) minimum jedną osobą, która będzie pełnić funkcję projektanta ds. multimediów. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane projekty multimedialne zostały wykonane należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć wraz z ofertą WSTĘPNY PROJEKT KONCEPCYJNY WYSTAW: A. WZORNICTWO 20-LECIA MIĘDZYWOJENNEGO, B. ARCHITEKTURA MODERNIZMU W STALOWEJ WOLI. Przez wstępny projekt koncepcyjny aranżacji 2 wystaw Zamawiający rozumie przedstawienie w wersji elektronicznej i drukowanej: a) poglądowej wizualizacji 2D, 3D, b) poglądowego projektu rozmieszczenia eksponatów oraz modeli i makiety, a także innych elementów aranżacji (gablot, multimediów, itp.), c) opisu koncepcji projektu wnętrzarskiego 2 wystaw zawierający minimum: a) wyjaśnienie celu wykorzystania konkretnych technik ekspozycyjnych, b) wyjaśnienie powodu wykorzystania konkretnych materiałów wykorzystanych do budowy aranżacji oraz wykonania makiety i modeli budynków miasta Stalowa Wola z lat 1937-1939, c) uzasadnienie koncepcji planowanej scenografii.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Walory estetyczne - 30
- 3 - Funkcjonalność zaproponowanych rozwiązań - 10
- 4 - Kreatywność w zaproponowanych rozwiązaniach - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana postanowień niniejszej umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych warunków ich wprowadzenia: a) Zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia ceny przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy. c) Zmiana stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto. d) Zmiana treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji Umowy, w szczególności zmiany Osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za prawidłową realizację przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy i ze strony Zamawiającego wraz z numerami telefonu, faksu, adresu poczty elektronicznej. e) Zmiana projektantów - osób w sytuacji zaistnienia przypadków i zdarzeń losowych np. ciężka choroba. Wykonawca musi wykazać, ze nowy projektant spełniania warunki w zakresie nie mniejszym niż, wskazany na etapie postępowania, zastąpiony projektant. f) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy przy zaistnieniu zdarzeń o charakterze siły wyższej, niezależnych od Stron Umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu Umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą z zachowaniem powyższego będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne, zgon lub ciężka choroba któregoś z projektantów. g) Zmiana w koncepcji wystawy, np. w przypadku zmiany liczby eksponatów, zmiany powierzchni ekspozycyjnej (do 20 % w stosunku do początkowych założeń). h) Zmiana danych podmiotowych Wykonawcy, lokalizacji siedziby Wykonawcy (adresu).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzeum.stalowawola.bip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola, pok. nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
- Usługa sprzątania budynku Centrum Aktywności Seniora w Stalowej Woli
- Zakup i dostawa mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Miasta Stalowa Wola i jej jednostek organizacyjnych, oraz zaciągnięcie przez miasto kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu.
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw przy jednostkach oświatowych w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Przebudowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie Gminy Jelcz-Laskowice w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na 4 zadania
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 854 relacji Annopol - gr. woj. lubelskiego - Antoniów - Gorzyce polegającej na budowie drogi dla pieszych w miejscowościach Wrzawy i Gorzyce.
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla projektu - uzbrojenie terenów inwestycyjnych w rejonie ulic: Siewnej, Rataja, Sądowej na osiedlu mieszkaniowym Grunwald w Brodnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.