Ogłoszenie z dnia 2020-01-11
Ogłoszenie nr 510005570-N-2020 z dnia 11-01-2020 r.
Straż Miejska w Łodzi: WYKONYWANIE USŁUG W ZAKRESIE SPRZĄTANIA BUDYNKÓW I TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH ORAZ UTRZYMANIA ZIELENI NA TERENIE OBIEKTÓW STRAŻY MIEJSKIEJ W ŁODZI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 636783-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Straż Miejska w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47000614500000,
ul. Wólczańska
121/123,
90-521
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 250 22 28, e-mail
msmiechowska@strazmiejska.pl, faks
42 630-93-22 .
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONYWANIE USŁUG W ZAKRESIE SPRZĄTANIA BUDYNKÓW I TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH ORAZ UTRZYMANIA ZIELENI NA TERENIE OBIEKTÓW STRAŻY MIEJSKIEJ W ŁODZI
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):LZ/231/13/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie sprzątania budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymania zieleni na terenie obiektów zamawiającego znajdujących się w Łodzi przy ul. Mokrej 10, ul. Rydla 19, Al. Politechniki 32, Al. Piłsudskiego 100 (COM), ul. Krzemienieckiej 2 B, ul. Jagienki 21 i ul. Olimpijskiej 9 (oraz ul. Wólczańskiej 121/123 w zakresie mycia okien i wywozu spryzmowanego śniegu oraz ewentualnego, okresowego sprzątania terenu zewnętrznego). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 "Szczegółowy zakres usług". 3.2. Zamawiający przewiduje możliwość rozszerzenia przedmiotu zamówienia o wykonywanie usług w zakresie sprzątania terenu zewnętrznego obiektu zamawiającego znajdującego się w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 121/123. Usługa wykonywana będzie na pisemną prośbę zamawiającego. Łączna ilość dni w roku, w których usługa może być świadczona nie przekroczy 30. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 "Szczegółowy zakres usług". 3.3. Zamawiający przewiduje możliwość czasowej lub całkowitej rezygnacji z wykonywania usług w poszczególnych obiektach ze względów organizacyjnych. O terminie rezygnacji z wykonywania usług oraz o ewentualnym terminie ich wznowienia wykonawca zostanie powiadomiony na piśmie. W przypadku ograniczenia zakresu wykonywania usług miesięczne wynagrodzenie wykonawcy zostanie pomniejszone o kwotę wynagrodzenia za sprzątanie wskazanych obiektów, wynikającą z oferty. Jeżeli rezygnacja z wykonywania usług nastąpi w trakcie miesiąca, kwota, o którą zostanie pomniejszone wynagrodzenie wykonawcy, zostanie obliczona w sposób następujący: (kwota wynagrodzenia miesięcznego za usługi w obiekcie : liczba dni miesiąca, w którym nastąpiła rezygnacja z usług) x liczba dni pozostała do końca miesiąca, w którym nastąpiła rezygnacja z usług. W przypadku, o którym mowa powyżej wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. 3.4. Na okoliczność rezygnacji z wykonywania usług, o której mowa w ust. 3.3, najpóźniej na jeden dzień przed terminem rezygnacji określonym w pisemnym powiadomieniu, zostanie sporządzony aneks określający termin rezygnacji oraz kwotę wynagrodzenia pomniejszoną zgodnie z zasadami, określonymi w ust. 3.3. 3.5. W toku wykonywania zamówienia wykonawca dostarczy wszelkie środki myjące, toaletowe i higieniczne, piasek i środki egzotermiczne do posypywania powierzchni w okresie zimowym oraz środki pielęgnacji i ochrony roślin, a także zapewni we własnym zakresie narzędzia (w szczególności miotły, łopaty, grabie, sekatory, taczki, drabiny) i urządzenia (w szczególności odkurzacze, kosiarka do trawy, odśnieżarka, podnośnik) niezbędne do prawidłowego wykonania usługi. 3.6. Osoby wykonujące usługi w obiektach zamawiającego muszą być wyposażone w dostosowaną do charakteru wykonywanej pracy i wymogów BHP, jednolitą i estetyczną odzież roboczą oraz muszą posiadać identyfikatory z imieniem i nazwiskiem osoby sprzątającej. W przypadku niespełnienia wskazanych wymogów zamawiający zastrzega sobie prawo niedopuszczenia pracowników wykonawcy do wykonywania usług, a wszelkie wynikające z tego konsekwencje obciążać będą wykonawcę. 3.7. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży zamawiającemu listę osób, które będą realizować zamówienie w poszczególnych obiektach, z podaniem danych umożliwiających ich identyfikację, a w szczególności imienia i nazwiska oraz wzoru podpisu. 3.8. Wykonawca wyznaczy stałego koordynatora odpowiedzialnego za realizację zamówienia, do którego obowiązków należeć będzie w szczególności: nadzór nad prawidłowym i terminowym realizowaniem zamówienia przez osoby wykonujące usługi w poszczególnych obiektach zamawiającego, a w tym - z uwagi na zwiększone zagrożenie w zakresie BHP - osobiste nadzorowanie wykonywania usług w zakresie mycia okien, usuwania nawisów śnieżnych i sopli oraz usuwania liści i oblodzeń z rynien dachowych; stałe czuwanie nad prawidłowym i dostosowanym do potrzeb zaopatrzeniem obiektów zamawiającego w środki higieniczne i sanitarne oraz inne wymagane dla prawidłowego wykonania zamówienia; stały kontakt z przedstawicielami zamawiającego w sprawach związanych z wykonaniem zamówienia, a w szczególności przyjmowanie i potwierdzanie otrzymania zgłoszeń zamawiającego dotyczących usług, co do których zostały ustalone ścisłe terminy realizacji (m. in. odśnieżanie), a także przyjmowanie i niezwłoczne reagowanie na wszelkie uwagi co do jakości i terminowości wykonywanych usług. 3.9. Wykonawca, Podwykonawca oraz dalsi Podwykonawcy zobowiązują się, że w czasie realizacji przedmiotu umowy będą zatrudniali na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, osoby wykonujące czynności sprzątania i utrzymania w czystości. 3.10. Wykonawca wskaże osobę koordynatora w treści formularza oferty. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby wskazanej w treści formularza oferty w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem wcześniejszego przesłania przez wykonawcę pisemnej (również faks, e-mail) informacji zawierającej dane osoby, która będzie pełnić obowiązki koordynatora z podaniem jej imienia i nazwiska, numeru telefonu komórkowego i adresu poczty elektronicznej (ewentualnie numeru telefaksu). Zmiana osoby koordynatora nie wymaga sporządzania aneksu do umowy. 3.11. Zaleca się - przed ustaleniem ceny ofertowej - zapoznanie się z obiektami zamawiającego, stanowiącymi miejsce przyszłej realizacji zamówienia oraz ich otoczeniem w celu oceny, na własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka oraz innych czynników koniecznych do przygotowania oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90911300-9, 90919200-4, 90620000-9, 90630000-2, 77314100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
176391.80
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INWEMER SERWIS Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
216961.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Koszenie traw na niezagospodarowanych działkach Gminy Miasto Krosno oraz na terenach Skarbu Państwa w 2025 roku
- Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń w placówce żłobkowej przy ul. Tysiąclecia oraz przy ul. ks. P. Wawrzyniaka w Kępnie.
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- BZP.271.4.2025 Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni niskiej wraz z konserwacją infrastruktury w Parku miejskim przy ul. Kard. Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.