Ogłoszenie z dnia 2020-01-11
Ogłoszenie nr 510005571-N-2020 z dnia 11-01-2020 r.
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II: Świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi prawnej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Krajowy numer identyfikacyjny 51406400000000,
ul. Al. Racławickie
14,
20-950
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
(81) 445 41 59, e-mail
dzp@kul.pl, faks
(81) 445 41 63.
Adres strony internetowej (url): http://bip.kul.lublin.pl/16027.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi prawnej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AZP-240/ZOC-p30/095/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi prawnej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79100000-5
Dodatkowe kody CPV: 79110000-8, 79111000-5, 79112000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
466488.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Justyna Kawka prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Kancelaria Radcy Prawnego Justyna Kawka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
590400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Podkreślić należy, że usługi prawne świadczone przez adwokatów bądź radców prawnych muszą być zgodne z pewnym z góry ustalonym standardem jakości niezmiennym na przestrzeni lat. Na straży tego standardu stoją organy samorządów zawodowych jak również właściwe kodeksy etyki czy też akty prawne regulujące zasady wykonywania danego zawodu np. ustawa o radcach prawnych, prawo o adwokaturze, Kodeks etyki radców prawnych etc. Konsekwencją powyższego jest fakt, iż usługę tą można nabyć wszędzie na rynku i to od wielu podmiotów wiedząc że zostanie ona zrealizowana w należytym, z góry ustalonym standardzie jakości. W związku z powyższym Zamawiający zastosował tryb zapytania o cenę zgodnie z przesłanką ustaloną w art. 70 ustawy Pzp, a także zgodnie z wytycznymi z 2010 r. dotyczącymi interpretacji przesłanek pozwalających na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki i zapytania o cenę - opublikowanymi na stronie www.uzp.gov.pl. Wybór przedmiotowego trybu pozwala w sposób sprawny, przy zachowaniu zasady konkurencyjności dokonać wyboru oferty, gwarantującej korzystne warunki dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II przy jednoczesnym uzyskaniu profesjonalnych usług o zestandaryzowanych parametrach jakościowych. Zamawiający wziął pod uwagę wskazania doktryny, która podkreśla, że dobra czy usługi, które zamawiający będą mogli nabywać, korzystając z trybu zapytania o cenę, powinny być pod względem podmiotowym porównywalne, jeśli nie jednakowe, a jedynym elementem, który ma je od siebie odróżniać, może być cena (np. M. Lamch-Rejowska, Ł. Laszczyński Prawo zamówień publicznych. Praktyczny poradnik dla Zamawiających i Wykonawców. Zapytanie o cenę, LEX nr 155043; E. Wiktorowska, Komentarz aktualizowany do art. 69 ustawy Prawo zamówień publicznych, Lex 2019, A. Gawrońska-Baran, Cena jako jedyne kryterium oceny ofert - praktyczne wskazówki i przykłady, Portal ZP z dnia 05.07.2017 r., A. Smerd, Kryteria oceny ofert - najważniejsze wskazówki dla zamawiających i wykonawców, Portal ZP z dnia 06.12.2018 r., itd.).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa doradcza w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy Szpitala
- dostawa samochodu osobowego, 9-osobowego, rodzaj nadwozia: minibus/minivan/van oraz dostawa samochodu osobowego, 5 osobowego, typu sedan, segmentu E - 2 części
- Usługa ubezpieczenia mienia oraz ubezpieczeń KL, NNW i bagażu na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Dostawa 2 szt. fabrycznie nowych samochodów terenowych typu pick- up na potrzeby PSR w Lublinie
- Dostawa 5 szt. urządzeń prezentacyjnych typu Display Poster
- Usługa ochrony mienia i terenu przyobiektowego oraz obsługa gospodarcza obiektu i terenu przyobiektowego, położonego w Lublinie przy ul. Karłowicza 4
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie stałej i kompleksowej obsługi prawnej"
- Świadczenie bieżącej usługi prawnej
- Bieżąca obsługa prawna Biura Ładu Korporacyjnego.
- Świadczenie obsługi prawnej w zakresie kontroli zamówień publicznych przeprowadzanych przez IZ w ramach RPO Woj.Kuj.-Pom. na lata 2014-2020 i programu FE dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027
- Obsługa prawna jednostek oświatowych Gminy Miejskiej Kraków
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.