eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinŚwiadczenie usług polegających na przeprowadzeniu badań ankietowych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II



Ogłoszenie z dnia 2020-01-11

Ogłoszenie nr 510005575-N-2020 z dnia 11-01-2020 r.

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II: Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu badań ankietowych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 625226-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540256310-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Krajowy numer identyfikacyjny 51406400000000, ul. Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. (81) 445 41 59, e-mail dzp@kul.pl, faks (81) 445 41 63.
Adres strony internetowej (url): http://bip.kul.lublin.pl/16027.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu badań ankietowych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AZP-240/PN-p30/094/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu badań ankietowych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w: - Dla części 1: Usługa wykonania badań ilościowych i jakościowych (ankiety i wywiady) w ramach projektu badawczego "Śmierć człowieka jako problem teologiczny, medyczny, psychologiczny i pedagogiczny" - Załączniku nr 1a do SIWZ, - Dla części 2: Usługa wykonania badań ankietowych w ramach projektu badawczego "Identyfikacja więzi w przedsiębiorstwach sieciowych - na przykładzie spółdzielni rolniczych" - Załączniku nr 1b do SIWZ, - Dla części 3: Usługa wykonania badań ankietowych w ramach projektu grantowego "Nieostentacyjna konsumpcja - przeciwieństwo materializmu, czy jego nowe oblicze?" - Załączniku nr 1c do SIWZ, - Dla części 4: Usługa wykonania badań ankietowych w ramach projektu grantowego "Wybrane psychologiczne wyznaczniki motywacji osiągnięć w karierze międzynarodowej u osób uzdolnionych plastycznie"- Załączniku nr 1d do SIWZ, - Dla części 5: Usługa wykonania badań ankietowych w ramach projektu "Związek prokrastynacji oraz oceny zdrowia mediowany przez uważność i uzależnienie od nowych mediów" - Załączniku nr 1e do SIWZ. - Dla części 6: Usługa kodowania danych z badań ankietowych w ramach projektu "Cooperation of Universities supporting the development of security and crisis management of the Lublin and Lutsk transborder regions" - Załączniku nr 1f do SIWZ, - Dla części 7: Usługa wykonania badań ankietowych w ramach projektu "Cooperation of Universities supporting the development of security and crisis management of the Lublin and Lutsk transborder regions" - Załączniku nr 1g do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79.31.10.00 - Usługi w zakresie ankiet


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usługa wykonania badań ilościowych i jakościowych (ankiety i wywiady) w ramach projektu badawczego "Śmierć człowieka jako problem teologiczny, medyczny, psychologiczny i pedagogiczny"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2) ustawy Pzp zawiadamia, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". W przedmiotowym postępowaniu w części 1 złożono trzy oferty, które podlegały odrzuceniu, wobec czego postępowanie we wskazanym zakresie należało unieważnić.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usługa wykonania badań ankietowych w ramach projektu badawczego "Identyfikacja więzi w przedsiębiorstwach sieciowych - na przykładzie spółdzielni rolniczych"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13266.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wojciech Baran
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. L. Zalewskiego 3/41
Kod pocztowy: 20-492
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Usługa wykonania badań ankietowych w ramach projektu grantowego "Nieostentacyjna konsumpcja - przeciwieństwo materializmu, czy jego nowe oblicze?"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2) ustawy Pzp zawiadamia, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". W przedmiotowym postępowaniu w części 3 złożono jedną ofertę, która podlega odrzuceniu, wobec czego postępowanie we wskazanym zakresie należało unieważnić.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Usługa wykonania badań ankietowych w ramach projektu grantowego "Wybrane psychologiczne wyznaczniki motywacji osiągnięć w karierze międzynarodowej u osób uzdolnionych plastycznie"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2) ustawy Pzp zawiadamia, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". W przedmiotowym postępowaniu w części 4 złożono jedną ofertę, która podlega odrzuceniu, wobec czego postępowanie we wskazanym zakresie należało unieważnić.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Usługa wykonania badań ankietowych w ramach projektu "Związek prokrastynacji oraz oceny zdrowia mediowany przez uważność i uzależnienie od nowych mediów"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2233.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zofia Mazur
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Tomaszowice-Kolonia 50c
Kod pocztowy: 21-008
Miejscowość: Tomaszowice
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1998.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1998.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1998.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Usługa kodowania danych z badań ankietowych w ramach projektu "Cooperation of Universities supporting the development of security and crisis management of the Lublin and Lutsk transborder regions"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5745.53
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tomasz Peciakowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Kościuszki 18
Kod pocztowy: 16-411
Miejscowość: Szypliszki
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7995.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Część 6 realizowana w ramach projektu: "Cooperation of Universities supporting the development of security and crisis management of the Lublin and Lutsk transborder regions"


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Usługa wykonania badań ankietowych w ramach projektu "Cooperation of Universities supporting the development of security and crisis management of the Lublin and Lutsk transborder regions"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7658.54
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tomasz Peciakowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Kościuszki 18
Kod pocztowy: 16-411
Miejscowość: Szypliszki
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Część 7 realizowana w ramach projektu "Cooperation of Universities supporting the development of security and crisis management of the Lublin and Lutsk transborder regions"


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.