Ogłoszenie z dnia 2020-01-11
Ogłoszenie nr 510005577-N-2020 z dnia 11-01-2020 r.
PRZEDSZKOLE NR 26: WYBÓR DOSTAWCY SPRZĘTU
INFORMATYCZNEGO NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 26 WE WROCŁAWIU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 628197-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540259937-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
PRZEDSZKOLE NR 26, Krajowy numer identyfikacyjny 384767422,
ul. ALEJA ŚLĄSKA
1,
54-118
WROCŁAW, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 7986709, e-mail
etaracinska1708@wroclawskaedukacja.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): https://przedszkole26.edu.wroclaw.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: gminna jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYBÓR DOSTAWCY SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 26 WE WROCŁAWIU
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu teleinformatycznego, na rzecz Przedszkola nr 26 we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu, przy Al. Śląskiej 1. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) Przechowanie nabytych produktów do momentu dopuszczenia budynku przedszkola do użytkowania - planowany termin dopuszczenia - najpóźniej 12 grudnia 2019 r. 2) Dostawę wyspecyfikowanych produktów, własnym środkiem transportu, do budynku Zamawiającego, usytuowanego we Wrocławiu, przy Al. Śląskiej 1. 3) Rozładunek; 4) Wniesienie i zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 5) Zmontowanie, ustawienie lub zainstalowanie poszczególnych produktów w pomieszczeniach i czasie wskazanym przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30232110-8, 30213000-5, 30213100-6, 38652100-1, 32322000-6, 32413100-2, 32420000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: SPRZĘT KOMPUTEROWY KLASY PC i KOMPUTERY PRZENOŚNE |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt. 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie w tej części zamówienia publicznego, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: SPRZĘT DRUKUJĄCY I OSPRZĘT INFORMATYCZNY |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt. 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie w tej części zamówienia publicznego, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: SPRZĘT MULTIMEDIALNY |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
182113.82
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MAC S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
223571.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: SPRZĘT SIECIOWY |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt. 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie w tej części zamówienia publicznego, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WROCŁAW
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych - POWTÓRKA
- Zakup 5 szt. fabrycznie nowych samochodów typu furgon na potrzeby DSDiK. CPV 34144750-0
- 19.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy BIO-RAD lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Opracowanie, druk i dostawa ulotki promocyjnej w ramach realizowanego projektu "Łączą nas zamki i pałace Polska-Niemcy" nr rej. PLSN.02.02-IP.01-0001/23, program Interreg Polska-Saksonia 2021-2027.
- BZP.2711.5.2025.MR Świadczenie usług cateringowych na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej.
- Dostawa samochodu osobowego dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu.
więcej: przetargi WROCŁAW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Rozbudowa i uzupełnienie istniejącej infrastruktury LAN i WiFi
- Dostawa 3 szt. projektów laserowych dla DAO - DE-dzp.272-105/25
- Cyberbezpieczny Samorząd - wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Sochaczewskim
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Hrubieszów"
- Zakup, dostawa i wdrożenie infrastruktury sieciowej, serwerowej, systemów bezpieczeństwa IT oraz usług związanych z cyberbezpieczeństwem w ramach projektu pn.: ,,Cyberbezpieczny Samorząd-UG w Lubiewie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.