Ogłoszenie z dnia 2019-01-20
Ogłoszenie nr 510012304-N-2019 z dnia 20-01-2019 r.
Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom "BRATEK": Budowa budynku Szkoły Przysposabiającej do Pracy - etap I.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 650983-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom "BRATEK", Krajowy numer identyfikacyjny 81264064000000,
ul. ul. Henryka Sienkiewicza
15,
74320
Barlinek, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
95 746 24 47, e-mail
bratekbarlinek@gmail.com, faks
95 746 24 47.
Adres strony internetowej (url): www.bratek-barlinek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku Szkoły Przysposabiającej do Pracy - etap I.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie budynku nowej szkoły o zwartej bryle przykryty dachem płaskim o nachyleniu technologicznym 3% wraz z zagospodarowaniem terenu. Obiekt dwukondygnacyjny, bez podpiwniczenia. Pokrycie dachu - papa. Wymiary budynku: 30,80 x 16,85 m. Wykonanie w technologii tradycyjnej. Budynek murowany. Strop żelbetowy z płyt kanałowych SPK, strunobeton. Powierzchnia zabudowy budynku: 397,30m2. Powierzchnia całkowita: 667,11 m2. Kubatura: 2.136,00 m3. Liczba kondygnacji: 2 nadziemne, 0 podziemnych. Wysokość budynku: 7,63 m - budynek niski. W budynku przewidziano instalację wodno-kanalizacyjną, instalację centralnego ogrzewania, instalację elektryczną, wentylację grawitacyjną nawiewno-wywiewną mechaniczną, klimatyzacji, instalację odgromową oraz instalację teletechniczną. 1. Zakres robót ujętych w zamówieniu obejmuje m.in.: 1) wykonanie pomiarów geodezyjnych; 2) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej; 3) zabezpieczenie robót; 4) uzyskanie niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych pozwoleń, zgód, uzgodnień itp.; 5) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej; 6) wykonanie badan i sprawdzeń, w tym laboratoryjnych, wynikających ze szczegółowych specyfikacji technicznych; 7) pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy; 8) zagospodarowanie we własnym zakresie lub utylizacja powstałego w wyniku przeprowadzonych robót odpadów i ziemi. 2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt budowlany - załącznik nr 10 do SIWZ. 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 11 do SIWZ. 3. W ramach niniejszego postępowania należy wykonać etap I zadania. W związku z tym w stosunku do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w ust. 2 Zamawiający dokonuje następujących uszczegółowień: 1) Przygotowanie terenu a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze rozbiórka wiaty i złożenie w miejscu wskazanym przez Inwestora zabezpieczenie szklarni edukacyjnej lub rozbiórka na czas budowy i ponowne jej ustawienie po zakończeniu robót zabezpieczenie poletek edukacyjnych ogrodzenie placu budowy (od strony parkingu ogrodzenie pełne wys. min. 2m) b) zmiana organizacji ruchu na terenie Inwestora c) ustawienie nowych znaków drogowych d) dojazd do budowy od strony Szpitala e) wykonanie niezbędnych dojazdów, bram wjazdowych f) wykonanie zaplecza budowy z węzłem sanitarnym g) podłączenie niezbędnych mediów do funkcjonowania budowy Wykonawca zapewni bezkolizyjny, ciągły dojazd do istniejącego budynku dydaktycznego. 2) Wykonanie prac budowlanych a) w zakresie robót zewnętrznych - pełen zakres robót przyłączeniowych ? w zakresie robót konstrukcyjnych - pełny zakres (razem z szybem windy) ? pokrycie dachowe z rurami spustowymi ? stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna - bez rolet ? elewacja - tylko ocieplenie budynku (styropian z wtopioną siatką i zagruntowaniem, wełna ze stelażem drewnianym) b) roboty wykończeniowe: W zakresie robót budowlanych - ścianki działowe - podłoża i posadzki na parterze W zakresie robót instalacje sanitarne - instalacje podposadzkowe - roboty zewnętrzne - pełny zakres W zakresie robót instalacje elektryczne - roboty zewnętrzne - pełny zakres c) Wykonawca wykona wszelkie niezbędne instalacje i przejścia przez stropy wraz z ich zabezpieczeniem. 3) Dokumentacja powykonawcza - wynikająca z przepisów Prawa budowlanego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45330000-6, 45310000-3, 45200000-7, 45331000-6, 45100000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1357547.90
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowalne JPG Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1462000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
- Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczo wód termalnych Barlinek GT-1 w miejscowości Barlinek
- Zakup i dostawę kaniul, opatrunków i płynów.
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej w budynku WOMP w Kielcach
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m.Pacyna, gm. Pacyna wraz z rozbudową sieci i wykonaniem nowych przyłączy na przedmiotowym odcinku oraz stworzenie nowego systemu zdalnego odczytu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.