Ogłoszenie z dnia 2020-02-01
Ogłoszenie nr 510019222-N-2020 z dnia 01-02-2020 r.
Gmina Wieliczka: Zagospodarowanie odpadów komunalnych w ramach zadań:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieliczka - sektor I Miasto Wieliczka
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieliczka - sektor II sołectwa gminy Wieliczka
Prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wieliczka, Krajowy numer identyfikacyjny 35155536400000,
ul. ul. Powstania Warszawskiego
1,
32-020
Wieliczka, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 263 41 00, e-mail
magistrat@wieliczka.eu, faks
12 278 68 60.
Adres strony internetowej (url): www.wieliczka.eu
Adres profilu nabywcy: https://bip.malopolska.pl/umigwieliczka
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie odpadów komunalnych w ramach zadań: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieliczka - sektor I Miasto Wieliczka Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieliczka - sektor II sołectwa gminy Wieliczka Prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przetworzenie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieliczka w sektorze I obejmującym miasto Wieliczka, Sektorze II obejmującym sołectwa Gminy Wieliczka, oraz PSZOK. Szacunkowa liczba odpadów komunalnych przewidziana do przetworzenia w terminie wykonania zamówienia, t.j. w planowanym okresie od dnia 02.01.2020 r. do dnia 27.01.2020 r. wynosi odpowiednio dla poszczególnych zadań: 3.1. Zadanie 1 - Sektor I: a) zmieszanych odpadów komunalnych - 485 Mg. b) odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego - 2 Mg, c) odpadów zbieranych selektywnie - surowce wtórne (szkło, metal, papier i tektura, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe) - 50 Mg, d) odpadów biodegradowalnych - 2 Mg, 3.2. Zadanie 2 - Sektor II: a) zmieszanych odpadów komunalnych - 495 Mg. b) odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego - 0 Mg, c) odpadów zbieranych selektywnie - surowce wtórne (szkło, metal, papier i tektura, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe) - 45 Mg, d) odpadów biodegradowalnych - 2 Mg, 3.3. Zadanie 3- Odpady z PSZOK: a) odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego - 55 Mg, b) odpadów zbieranych selektywnie - surowce wtórne (szkło, metal, papier i tektura, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe) - 175 Mg, c) odpadów biodegradowalnych - 5 Mg,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90533000-2
Dodatkowe kody CPV: 90514000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
287595.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: REMONDIS Kraków Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
358602.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
289935.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: REMONDIS Kraków Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
359223.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
102457.41
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: REMONDIS Kraków Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
228511.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 uPzp ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający działając na podstawie art. 6 c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 2010 ze zm.) zamierza udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1843 ze zm.) aby zapewnić przetwarzanie odpadów odbieranych od mieszkańców sektora I oraz sektora II, jak gminy Wieliczka. Zamawiający ogłosił i przeprowadził postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej przekraczającej progi o których mowa w art. 11 ust. 8 uPzp (znak sprawy: WZP.271.34.2019) na przetwarzanie odpadów pochodzących z sektora I i sektora II gminy Wieliczka jednakże ceny ofert (w zakresie wszystkich 10 części) znacznie przekraczały kwoty które Zamawiający mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (odpowiednio dla części).
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, gdyż zachodzą łącznie wszystkie okoliczności, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
zaistniała wyjątkowa sytuacja polegająca na możliwości wystąpienia zagrożenia sanitarnego, w przypadku braku możliwości przekazania do przetworzenia odebranych od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych. Ww. odpady mogą zostać przekazane tylko i wyłącznie do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych, w tym instalacji komunalnych, o których mowa w art. 38b ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, na bieżąco pod rygorem wystąpienia zagrożenia sanitarnego. W związku z powyższym nie istnieje także możliwość zachowania terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówień.
zaistniała sytuacji nie wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielnie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej przekraczającej progi o których mowa w art. 11 ust. 8 uPzp (znak sprawy: WZP.271.34.2019). W wyznaczonym terminie oferty złożyły 3 podmioty (SUEZ na 4 zadania, MIKI na 6 zadań, Remondis na 4 zadania). We wszystkich częściach ceny najkorzystniejszych ofert znacznie przekraczają kwoty które Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (odpowiednio dla części) pomimo, że zamawiający oszacował przedmiot zamówienia z należytą starannością. Mając powyższe na uwadze Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający ogłosi postępowanie w trybie z wolnej ręki podmiotowi własnemu na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 o wartości szacunkowej przekraczającej progi o których mowa w art. 11 ust. 8 uPzp z tym zastrzeżeniem, iż do czasu pojawienia się prawnej możliwości zawarcia umowy w nowym postępowaniu przetargowym Zamawiający zmuszony jest zawrzeć umowę w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 uPzp.
Nie istniała także możliwość wcześniejszego wszczęcia postępowania z uwagi na fakt, iż podmioty prowadzące instalacje przetwarzania odpadów kalkulują ceny przetwarzania odpadów (na przyszły rok) dopiero pod koniec ostatniego kwartału roku poprzedzającego. Ponadto każdy Wykonawca prowadzący instalację przetwarzania odpadów nie może składać nieograniczonych deklaracji przejęcia odpadów gdyż jest ograniczony limitami wskazanymi we właściwej decyzji na prowadzenie instalacji. W zakresie powyższych limitów Wykonawcy uwzględniają przede wszystkim ilość odpadów którą przetworzą w ramach kompleksowej umowy na odbiór odpadów z różnych gmin wraz z ich przetworzeniem. Powyższy stan faktyczny bardzo ogranicza krąg potencjalnych podmiotów, którzy chcą (lub mogą) ubiegać się o zamówienie niezależnie od zapisów zawartych w treści SIWZ Zamawiającego.
zaistnienia wyjątkowej sytuacji nie można było przewidzieć gdyż wynika ona ze zmian wprowadzonych:
- ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2019 poz. 1579)
oraz
- ustawą z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2019 poz. 1403)
Powyższe przepisy prawa skutkują zmianami (lub korygowaniem) kierunku strumieni odpadów kierowanych do poszczególnych instalacji przetwarzania oraz uszczelnianiem systemu odpadowego. W chwili obecnej podmioty prowadzące instalację przetwarzania odpadów niechętnie zawierają umowy na okres dłuższy niż 3 miesiące lub ceny są bardzo wysokie.
Mając powyższe na uwadze zachodzą wszystkie przesłanki niezbędne do tego aby udzielić przedmiotowego zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) na okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z przesłankami wskazanymi w art. 67 ust. 1 pkt 12 uPzp z uwagi na konieczność zachowania terminów wskazanych w tym przepisie.
Wartość zamówienia ustalona zgodnie z art. 34 ust. 4 uPzp, t.j. na podstawie udzielonych w poprzednim roku budżetowym, z uwzględnieniem zmian ilościowych zamawianych usług lub dostaw oraz prognozowanego na dany rok średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług oraz przy zakładanym wzroście cen w wysokości 100% w przypadku odpadów wielkogabarytowych i selektywnie zbieranych, 50% w przypadku pozostałych rodzajów odpadów, wynosi:
Tab.1.
L.p.
Rodzaj odpadów
Cena za zagospodarowanie 1 Mg
(bez podatku VAT)
1
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
555,00 zł
2
Odpady wielkogabarytowe, zużytego sprzęt elektryczny i elektroniczny
780,00 zł
3
Odpadów zbierane selektywnie
330,00 zł
4
Odpady biodegradowalne
180,00 zł
6
opony
370,37 zł
7
Przeterminowane leki
8333,33 zł
Wartość zamówienia wynosi:
Tab.2.
Rodzaj odpadów
Ilość odpadów przewidzianych doi zagospodarowania w ramach poszczególnych zadań roku 2020
(Mg)
Ilość odpadów przewidzianych doi zagospodarowania w ramach poszczególnych zadań roku 2020
(razem)
Cena za zagospodarowanie 1 Mg
(bez podatku VAT)
Wartość za zagospodarowanie odpadów komunalnych
(bez podatku VAT)
Sektor I
Sektor II
PSZOK
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
7 200,00
8 100,00
0,00
15 300,00
555,00
8 491 500,00 zł
Odpady wielkogabarytowe, zużytego sprzęt elektryczny i elektroniczny
460,00
740,00
800,00
2 000,00
780,00 zł
1 560 000,00 zł
Odpadów zbierane selektywnie
1 620,00
1 920,00
455,00
3 995,00
330,00 zł
1 318 350,00 zł
Odpady biodegradowalne oraz odpady kuchenne ulegające biodegradacji
360,00
360,00
360,00
1 080,00
180,00 zł
194 400,00 zł
Opony
0,00
0,00
50,00
50,00
370,37 zł
18 518,50 zł
Przeterminowane leki
0,00
0,00
0,15
0,15
8333,33 zł
1 250,00 zł
Łączna wartość zamówienia
11 584 018,50 zł
Łączna wartość zamówienia wynosi 11 584 018,50 zł co stanowi równowartość 2 713 329,70 euro.
Planuje się udzielenie zamówienia w częściach, w tym:
Sektor I:
Część I - na okres niezbędny na przygotowanie i przeprowadzenie postępowania zgodnie z uPzp (art. 67 ust. 1 pkt 12 uPzp), t.j. na okres od 02.01.2020 do r. - 27.01.2020 r.
Część II - na okres od dnia 28.01.2020 r - 30.09.2020 r.
Część III - na okres od dnia 01.10.2020 - 31.12.2020 r.
Sektor II:
Część I - na okres niezbędny na przygotowanie i przeprowadzenie postępowania zgodnie z uPzp (art. 67 ust. 1 pkt 12 uPzp), t.j. na okres od 02.01.2020 do r. - 27.01.2020 r.
Część II - na okres od dnia 28.01.2020 r - 30.09.2020 r.
Część III - na okres od dnia 01.10.2020 - 31.12.2020 r.
PSZOK:
Część I - na okres niezbędny na przygotowanie i przeprowadzenie postępowania zgodnie z uPzp (art. 67 ust. 1 pkt 12 uPzp) 02.01.2020 do r. - 27.01.2020 r.
Część II - na okres od dnia 28.01.2020 r - 31.12.2020 r.
Planowana ilość odpadów przewidzianych do przetworzenia w 2020 z podziałem na części roku wynosi:
Tab.3.
Rodzaj odpadów
Ilość odpadów w Sektorze I
(Mg)
Ilość odpadów w Sektorze II
(Mg)
Ilość odpadów w PSZOK
(Mg)
Część I
Część II
Część III
Część I
Część II
Część III
Część I
Część II
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
485,00
5 200,00
1 515,00
495,00
5 825,00
1 780,00
0,00
0,00
Odpady wielkogabarytowe, zużytego sprzęt elektryczny i elektroniczny
2,00
335,00
123,00
0,00
550,00
190,00
55,00
745,00
Odpadów zbierane selektywnie
50,00
1 170,00
400,00
45,00
1 380,00
495,00
175,00
280,00
Odpady biodegradowalne oraz odpady kuchenne ulegające biodegradacji
2,00
265,00
93,00
2,00
262,00
96,00
5,00
355,00
opony
0,00
0,00
0,00
0,00
0,00
0,00
2,00
48,00
Przeterminowane leki
0,00
0,00
0,00
0,00
0,00
0,00
0,02
0,13
Wartość zamówienia z podziałem na poszczególne części wynosi:
Zgodnie z art. 6a uPzp w przypadku zamówień udzielanych w częściach, do udzielenia zamówienia na daną część zamawiający może stosować przepisy właściwe dla wartości tej części zamówienia, jeżeli jej wartość jest mniejsza niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 80 000 euro dla dostaw lub usług oraz 1 000 000 euro dla robót budowlanych, pod warunkiem że łączna wartość tych części wynosi nie więcej niż 20% wartości zamówienia.
Wartość zamówienia dla każdego zadania w Części I:
Sektor I - Część I wynosi 287 595,00 zł co stanowi wyrażoną w złotych równowartość 67 363,50 euro;
Sektor II - Część I wynosi 289 935,00 zł co stanowi wyrażoną w złotych równowartość 67 911,60 euro;
PSZOK - Część I wynosi 102 457,41 zł co stanowi wyrażoną w złotych równowartość 23 998,64 euro;
Wartość poszczególnych części nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 80 000 euro a łączna wartość zamówienia dla tych części nie przekracza 20% wartości zamówienia wartości zamówienia, istnieją przesłanki do zastosowania dla tych części przepisów właściwych dla ich wartości.
Z uwagi na unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w dniu 02.01.2020 r. oraz z uwagi na konieczność zapewnienia ciągłości usługi zasadne jest zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 66-68 uPzp. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 uPzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Przewiduje się udzielenie zamówienia na okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12 uPzp, z uwzględnieniem przewidzianym w nim terminów na dopełnienie obowiązków informacyjnych.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Wykonanie dokumentacji projektowej oraz budowa zbiornika technologicznego na wody zasolone o poj. 1000 m3 przy szybie Kościuszko na terenie Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Zabezpieczenie komory Seeling na mpoz. Kazanów Kopalni Soli "Wieliczka" - etap 4"
- "Dostawa subskrypcji rocznych planu Office 365"
- "Dostawy rur PE i kształtek montażowych"
- Poprawa wewnętrznej spójności danych, jednostka ewidencyjna: Biskupice, Gdów, Kłaj, Niepołomice-M, Niepołomice-G, Wieliczka-G, Wieliczka-M, powiat wielicki
- "Dostawy cementu"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie zbierania, transportu i przetwarzania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz odpadów komunalnych dla Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- "Dzierżawa kontenerów i wywóz odpadów niesegregowanych i segregowanych z kontenerów dla potrzeb Zakładu Zieleni Miejskiej w Katowicach"
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów komunalnych Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie
- "Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu o kodzie 19 12 12 powstałego z rozdrobnienia dostarczonych na teren ZPOK odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07"
- Wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z Oczyszczalni ścieków PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Pokrzywnica
więcej: Usługi recyklingu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.