To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-02-17
Ogłoszenie nr 510030761-N-2019 z dnia 17-02-2019 r.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie: DOSTAWA ORAZ MONTAŻ SIEDMIU SZTUK BRAM SEGMENTOWYCH W GARAŻU STRAŻNICY JRG NR 1 ZNAJDUJĄCEJ SIĘ NA POSESJI KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
W LUBLINIE PRZY ULICY SZCZERBOWSKIEGO 6
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507913-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540017506-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 43102939800000,
ul. Szczerbowskiego
6,
20-012
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
+48815351320, e-mail
sekretariat@kmpsp.lublin.pl, faks
+48815325934.
Adres strony internetowej (url): https://kmpsplublin.bip.gov.pl
Adres profilu nabywcy: https://kmpsplublin.bip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ORAZ MONTAŻ SIEDMIU SZTUK BRAM SEGMENTOWYCH W GARAŻU STRAŻNICY JRG NR 1 ZNAJDUJĄCEJ SIĘ NA POSESJI KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W LUBLINIE PRZY ULICY SZCZERBOWSKIEGO 6
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MKT.2370.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż siedmiu sztuk bram segmentowych w garażu strażnicy JRG nr 1 znajdującej się na posesji Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie przy ulicy Szczerbowskiego 6 w Lublinie. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do wykonania następujących czynności: a) dostarczenie do siedziby Zamawiającego na własny koszt nowych i nieużywanych bram segmentowych o parametrach nie gorszych niż określone w Załączniku nr 1 do SIWZ, b) demontaż istniejących, starych bram garażowych oraz złożenie ich na terenie JRG nr 1 KM PSP w Lublinie w miejscu wskazanym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, c) montaż nowych bram segmentowych w miejsce starych bram garażowych w budynku JRG nr 1 KM PSP w Lublinie. 3. Dostarczone bramy segmentowe oraz sprzęt niezbędny do ich montażu mają być fabrycznie nowe, rok produkcji nie wcześniej niż 2018 r., nieużywane oraz nieeksponowane na wystawach lub imprezach targowych, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do użytkowania. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Dostarczone bramy muszą spełniać minimalne wymagania określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Demontaż starych bram oraz montaż nowych bram musi również być wykonany zgodnie ze stosownymi warunkami określonymi w tym Załączniku. 4. Do oferty należało załączyć specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia przygotowaną w oparciu o Załącznik nr 1 i zgodnie z zawartymi tam poleceniami. Specyfikacja techniczna oferowanego przedmiotu zamówienia stanowi część oferty. Nieprzedłożenie tego dokumentu lub przedłożenie dokumentu niezawierającego wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji z zastrzeżeniem postanowień naprawczych lub przy braku możliwości ustalenia brakujących treści w oparciu o pozostałą część oferty będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Minimalny, oferowany okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia (m.in. bramy, napęd, sterowanie osprzęt i akcesoria oraz montaż) - min. 24 miesiące. W przypadku niewskazania w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie zarówno na potrzeby oceny ofert, jak i wykonania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji, tj. 24 miesiące.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44.22.12.40 - Wrota garażowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
107199.47
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Radosław Ciepłowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: "Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Radbud Radosław Ciepłowski"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
131855.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa systemu zarządzania kontrolą dostępu sieci LAN wraz z wdrożeniem systemu telefonii IP oraz dostawą urządzeń do kopii zapasowych, tabletów, laptopów oraz licencji CAL.
- Dostawa artykułów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
- Zakup i dostawa krzeseł biurowych potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie
- Zakup, dostawa krzeseł obrotowych pracowniczych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lublinie
- RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych RDW w Lublinie z/s w Bychawie w 2025 r.
- Dostawa mięs wieprzowych, wołowych i wędlin/ drobiu świeżego i wędlin drobiowych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.