eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDOSTAWA ORAZ MONTAŻ SIEDMIU SZTUK BRAM SEGMENTOWYCH W GARAŻU STRAŻNICY JRG NR 1 ZNAJDUJĄCEJ SIĘ NA POSESJI KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W LUBLINIE PRZY ULICY SZCZERBOWSKIEGO 6

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-17

Ogłoszenie nr 510030761-N-2019 z dnia 17-02-2019 r.

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie: DOSTAWA ORAZ MONTAŻ SIEDMIU SZTUK BRAM SEGMENTOWYCH W GARAŻU STRAŻNICY JRG NR 1 ZNAJDUJĄCEJ SIĘ NA POSESJI KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W LUBLINIE PRZY ULICY SZCZERBOWSKIEGO 6

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507913-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540017506-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 43102939800000, ul. Szczerbowskiego 6, 20-012 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48815351320, e-mail sekretariat@kmpsp.lublin.pl, faks +48815325934.
Adres strony internetowej (url): https://kmpsplublin.bip.gov.pl
Adres profilu nabywcy: https://kmpsplublin.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA ORAZ MONTAŻ SIEDMIU SZTUK BRAM SEGMENTOWYCH W GARAŻU STRAŻNICY JRG NR 1 ZNAJDUJĄCEJ SIĘ NA POSESJI KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W LUBLINIE PRZY ULICY SZCZERBOWSKIEGO 6

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MKT.2370.4.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż siedmiu sztuk bram segmentowych w garażu strażnicy JRG nr 1 znajdującej się na posesji Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie przy ulicy Szczerbowskiego 6 w Lublinie. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do wykonania następujących czynności: a) dostarczenie do siedziby Zamawiającego na własny koszt nowych i nieużywanych bram segmentowych o parametrach nie gorszych niż określone w Załączniku nr 1 do SIWZ, b) demontaż istniejących, starych bram garażowych oraz złożenie ich na terenie JRG nr 1 KM PSP w Lublinie w miejscu wskazanym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, c) montaż nowych bram segmentowych w miejsce starych bram garażowych w budynku JRG nr 1 KM PSP w Lublinie. 3. Dostarczone bramy segmentowe oraz sprzęt niezbędny do ich montażu mają być fabrycznie nowe, rok produkcji nie wcześniej niż 2018 r., nieużywane oraz nieeksponowane na wystawach lub imprezach targowych, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do użytkowania. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Dostarczone bramy muszą spełniać minimalne wymagania określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Demontaż starych bram oraz montaż nowych bram musi również być wykonany zgodnie ze stosownymi warunkami określonymi w tym Załączniku. 4. Do oferty należało załączyć specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia przygotowaną w oparciu o Załącznik nr 1 i zgodnie z zawartymi tam poleceniami. Specyfikacja techniczna oferowanego przedmiotu zamówienia stanowi część oferty. Nieprzedłożenie tego dokumentu lub przedłożenie dokumentu niezawierającego wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji z zastrzeżeniem postanowień naprawczych lub przy braku możliwości ustalenia brakujących treści w oparciu o pozostałą część oferty będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Minimalny, oferowany okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia (m.in. bramy, napęd, sterowanie osprzęt i akcesoria oraz montaż) - min. 24 miesiące. W przypadku niewskazania w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie zarówno na potrzeby oceny ofert, jak i wykonania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji, tj. 24 miesiące.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44.22.12.40 - Wrota garażowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 107199.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Radosław Ciepłowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: "Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Radbud Radosław Ciepłowski"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zemborzycka 84
Kod pocztowy: 20-445
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 131855.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 131855.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 356700
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.