Ogłoszenie z dnia 2019-03-16
Ogłoszenie nr 510051197-N-2019 z dnia 16-03-2019 r.
Powiat Zduńskowolski/Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wojsławicach: "Dostawa II-go wyposażenia dla pracowni gastronomicznej - pracowni obsługi gości oraz pracowni dydaktycznych w budynku warsztatów Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wojsławicach".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"W pole z GPS-em" nr projektu RPLD.11.03.01-10-0027/17-00 oraz "A nuż widelec ..." nr projektu RPLD.11.03.01-10-0021/17-00.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606717-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Zduńskowolski/Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wojsławicach, Krajowy numer identyfikacyjny 73093479500000,
ul. Wojsławice
118,
98-220
Zduńska Wola, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
43 825 14 91, e-mail
marcin.kurzawa1@gmail.com, faks
43 825 14 90.
Adres strony internetowej (url): www.zsrcku.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa II-go wyposażenia dla pracowni gastronomicznej - pracowni obsługi gości oraz pracowni dydaktycznych w budynku warsztatów Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wojsławicach".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):3/ZO/EFS/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa II-go wyposażenia wraz z instalacją oprogramowań oraz przeszkoleniem z obsługi wyposażenia i oprogramowań dla Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wojsławicach, realizowana w ramach projektów "W pole z GPS-em" nr projektu RPLD.11.03.01-10-0027/17-00 oraz "A nuż widelec ..." nr projektu RPLD.11.03.01-10-0021/17-00, w okresie czasu od dnia 1 czerwca 2018 r. do dnia 31 maja 2020 r., współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzęt elektroniczny w tym: kasę kelnerską, komputery, projektory multimedialne, ekrany projekcyjne, drukarki, plotery, tablice interaktywne i oprogramowania szczegółowo określone w załącznikach nr 1-2 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część I - Sprzęt elektroniczny, Część II - Oprogramowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV: 30213200-7, 30213300-8, 30231310-3, 30232110-8, 30232140-7, 38652100-7, 38653400-1, 30195200-4, 48621000-7, 48316000-6, 48317000-3, 48991000-1, 48761000-0, 48190000-6, 48900000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - SPRZĘT ELEKTRONICZNY |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawę prawną unieważnienia postępowania stanowi art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiący, iż "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Zamawiający na sfinansowanie zamówienia w zakresie dotyczącym sprzętu elektronicznego przeznaczył kwotę 177.600,00 zł. Szacunkowa wartość zamówienia w zakresie dotyczących sprzętu elektronicznego, została przez Zamawiającego ustalona w oparciu o obowiązujące ceny rynkowe, poprzez ich wszechstronne rozeznanie oraz porównanie. W ramach prowadzonego postępowania wpłynęła jedna oferta pochodzącą od PHU "BMS" Sp. j. Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn, NIP 581-11-72-950 na kwotę 197.621,24 zł. Różnica między ceną oferty, a kwotą przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia wynosi 20.021,24 zł. Po analizie środków pozostających w jego dyspozycji, Zamawiający stwierdza, że nie może sfinansować zamówienia wedle złożonej oferty. Zamówienie realizowane jest bowiem ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków własnych Zamawiającego. Wysokość tych środków jest z góry określona. Zamawiający nie posiada przy tym własnych środków pozwalających mu na dodatkowy wydatek 20.021,24 zł na zakup sprzętu elektronicznego. Budżet Zamawiającego ustalony został z góry w listopadzie 2017 r. Nie przewidziano w nim dodatkowych środków, wykraczających ponad kwotę 177.600,00 zł na sfinansowanie zakupu sprzętu elektronicznego realizowanego w ramach niniejszego postępowania. Poza tym Zamawiający jest w konieczności ponieść nieprzewidziane dotąd koszty m.in. zakupu pelletu o kwotę niespełna 60.000,00 zł wyższą, niż pierwotnie planowaną, co samo w sobie znacząco ogranicza jego możliwości wydatkowe. Środki, którymi dysponuje Zamawiający przeznaczone są na realizację z góry określonych zadań, które dotyczą dwóch projektów, tj.: w pole z GPS-em" nr projektu RPLD.11.03.01-10-0027/17-00 oraz "A nuż widelec ..." nr projektu RPLD.11.03.01-10-0021/17-00. Po analizie wydatków, jakie Zamawiający poniesie w związku z innymi dostawami i usługami, które dotyczą tego postępowania, jak i wcześniej rozstrzygniętych postępowań o numerach 1/ZO/EFS/2018 (roboty remontowe) i 2/ZO/EFS/2018 (wyposażenie pracowni dydaktycznych: meble, urządzania i narzędzia warsztatowe, artykuły gastronomiczne, materiały dydaktyczne, modele anatomiczne, nawigacja satelitarna i telematyka, mechatronika oraz przyrządy pomiarowe), oraz przyszłych postępowań dotyczących m.in. usług szkoleniowych, Zamawiający stwierdza, że nie istnieje faktyczna oraz prawna możliwość, aby Zamawiający dokonał takich przesunięć środków finansowych między projektami, aby wygospodarować dodatkowo kwotę 20.021,24 zł na sprzęt elektroniczny. Stąd zaistniały podstawy faktyczne, a co za tym idzie podstawy prawne do unieważnienia niniejszego postępowania. Nadmienić przy tym trzeba, że Oferent, który złożył ofertę na dostawę sprzętu elektronicznego na wezwanie Zamawiającego, mimo złożonych w wyznaczonym terminie referencji, nie złożył wymaganego również w pkt VII ppkt 4 lit a SIWZ wykazu dostaw, co samo w sobie winno dyskwalifikować tą ofertę. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część nr II A - oprogramowanie do planowania, rozliczania i oceny żywienia - dla zawodu TŻiUG - stanowisko dydaktyczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w Części nr II A - oprogramowanie do planowania, rozliczania i oceny żywienia - dla zawodu TŻiUG - stanowisko dydaktyczne, wobec braku ofert zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część nr II B - oprogramowanie do planowania i rozliczania produkcji gastronomicznej oraz usług gastronomicznych - dla zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21006.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FOODSOFT.PL Sp. z o.o. zs. w Łodzi
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25837.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część nr II C - oprogramowanie do analizy map pól |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4800.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Systemy Rolnicze Sp. z o.o. zs. w Ligota Wielka
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5904.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część nr II D - komputerowe programy nawozowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17840.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Systemy Rolnicze Sp. z o.o. zs. w Ligota Wielka
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21943.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część nr II E - komputerowe programy do zarządzania stadem bydła, trzody chlewnej i drobiu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22113.76
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Informatyczne Łukasz Mroczko
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27199.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część nr II F - oprogramowanie do nauki jazdy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16910.57
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Systemy Rolnicze Sp. z o.o. zs. w Ligota Wielka
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Zakup kart sportowych dla pracowników ZUS II Oddział w Łodzi oraz dla emerytów - byłych pracowników oddziału
- Budowa pomnika upamiętniającego Stefana Złotnickiego - założyciela miasta (odlew z brązu, transport, montaż i zagospodarowanie terenu)
- "Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Wojsławice w gminie Zduńska Wola"
- Osiedlowy Zielony Zakątek - utworzenie kieszonkowego parku zabaw na os. Nowe Miasto w Zduńskiej Woli
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka
- "Dostawa tabletów oraz zestawów komputerowych - dla ZS w Sokołowie Młp."
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
- "Cyberbezpieczny samorząd" Zakup sprzętu i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego Trzcianki i Centrum Usług Społecznych w Trzciance
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami oraz sprzętu sieciowego na potrzeby Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie
- Zakup i dostawa komputerów oraz licencji na oprogramowanie biurowe
więcej: Tablice do elektronicznego kopiowania lub akcesoria »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.