eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, narzędzi i skóry oraz dostawa chemii gospodarczej i akcesoriów do utrzymania czystości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-28

Ogłoszenie nr 510055576-N-2020 z dnia 28-03-2020 r.

Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej: Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, narzędzi i skóry oraz dostawa chemii gospodarczej i akcesoriów do utrzymania czystości

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506745-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 93026615200000, ul. ul. Dobrzyńska , 50-403 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 717 747 790, e-mail przetargi@wzsoz.wroc.pl, faks 717 747 790.
Adres strony internetowej (url): www.dobrzynska.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, narzędzi i skóry oraz dostawa chemii gospodarczej i akcesoriów do utrzymania czystości

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

5/P/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest preparatów do dezynfekcji powierzchni, narzędzi i skóry oraz dostawa chemii gospodarczej i akcesoriów do utrzymania czystości. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety: o Pakiet nr 1: Papier toaletowy i ręczniki papierowe - opisane w załączniku nr 2.1 do s.i.w.z.; o Pakiet nr 2: Rękawice gospodarcze - opisane w załączniku nr 2.2 do s.i.w.z.; o Pakiet nr 3: Worki z tworzyw sztucznych na odpady - opisane w załączniku nr 2.3 do s.i.w.z.; o Pakiet nr 4: Środki do dezynfekcji narzędzi opisane w załączniku nr 2.4 do s.i.w.z. o Pakiet nr 5: Środki do dezynfekcji powierzchni małych i dużych opisane w załączniku nr 2.5 do s.i.w.z. o Pakiet nr 6: Środki do mycia, odkażania i pielęgnacji rąk i skóry opisane w załączniku nr 2.6 do s.i.w.z. o Pakiet nr 7: Chemia specjalna opisane w załączniku nr 2.7 do s.i.w.z. o Pakiet nr 8: Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania opisane w załączniku nr 2.8 do s.i.w.z. o Pakiet nr 9: Środki czyszczące i preparaty piorące, mydła opisane w załączniku nr 2.9 do s.i.w.z. o Pakiet nr 10: Worki do odkurzacza opisane w załączniku nr 2.10 do s.i.w.z. o Pakiet nr 11: Podajniki papieru, dozowniki, kosze na odpady i drobne akcesoria opisane w załączniku nr 2.11 do s.i.w.z. o Pakiet nr 12: Chemia do sterylizatorni opisane w załączniku nr 2.12 do s.i.w.z. 3. Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) Wymagany minimalny termin ważności asortymentu - min. 12 miesięcy liczony od daty dostawy do siedziby zamawiającego. 2) Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1-2.12 do s.i.w.z. 3) W przypadkach, w których Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów/ towarów równoważnych, warunkami równoważności są wymagania określone dla każdego z tych produktów/towarów w zakresie składu i skuteczności działania. 4) Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1-2.12 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2.1-2.12 wynosi 70%. 5) Zamawiający wymaga wypełnienia formularzy asortymentowo-cenowych stanowiących załącznik nr 2.1-2.12 do s.i.w.z., nie wypełnienie wszystkich pól (ze szczególnym wskazaniem na kolumnę zawierającą opis oferowanego produktu) skutkować będzie odrzuceniem oferty. 4.Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 027), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33631600-8


Dodatkowe kody CPV: 33760000-5, 18141000-9, 19520000-7, 33631600-8, 39800000-0, 39224000-8, 39800000-0, 39713431-3, 39831700-3, 39514400-2, 34928480-6, 24950000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Papier toaletowy i ręczniki papierowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27204.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LP SERWIS Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@lpserwis.pl
Adres pocztowy: Ligota 1/13
Kod pocztowy: 55-100
Miejscowość: Trzebnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30060.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30060.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30060.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Rękawice gospodarcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 124.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LP SERWIS Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@lpserwis.pl
Adres pocztowy: Ligota 1/13
Kod pocztowy: 55-100
Miejscowość: Trzebnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 110.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 110.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 110.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Worki na odpady z tworzyw sztucznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18201.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HELPLAST Hadasik i wspólnicy sp. j.
Email wykonawcy: biuro@helplast.pl
Adres pocztowy: ul. Powstańców Śl. 11
Kod pocztowy: 43-190
Miejscowość: Mikołów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11976.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11976.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12940.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Środki do dezynfekcji narzędzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4837.29
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Zaopatrzenia Medycznego "Cezal" S.A. Wrocław
Email wykonawcy: cezal@cezal.com.pl
Adres pocztowy: ul. Widna 4
Kod pocztowy: 50-543
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4505.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4505.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5026.46
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Środki do dezynfekcji powierzchni małych i dużych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23166.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Zaopatrzenia Medycznego "Cezal" S.A. Wrocław
Email wykonawcy: cezal@cezal.com.pl
Adres pocztowy: ul. Widna 4
Kod pocztowy: 50-543
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24258.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24258.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24258.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Środki do mycia, odkażania i pielęgnacji rąk i skóry

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24426.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Zaopatrzenia Medycznego "Cezal" S.A. Wrocław
Email wykonawcy: cezal@cezal.com.pl
Adres pocztowy: ul. Widna 4
Kod pocztowy: 50-543
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25743.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25743.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25743.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Chemia specjalna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8642.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polskie Centrum Czystości Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy: annawiatr@polskiecentrum.pl
Adres pocztowy: ul. Międzyleska 4
Kod pocztowy: 50-514
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9312.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9312.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9312.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z odrzuceniem oferty Wykonawcy w zakresie Pakietu nr 8, Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania w zakresie Pakietu nr 8, z powodu niewpłynięcia oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1) ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnił postępowania w zakresie Pakietu nr 8, z powodu niewpłynięcia oferty niepodlegającej odrzuceniu Uzasadnienie faktyczne: W pozycji nr 30 formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego załącznik nr 2.8 do s.i.w.z. Wykonawca nie podał ceny jednostkowej netto, ceny jednostkowej brutto oraz wartości netto i brutto zaoferowanego towaru. W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy, której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Środki czyszczące i preparaty piorące, mydła

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z odrzuceniem ofert Wykonawców w zakresie Pakietu nr 9, Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania w zakresie Pakietu nr 9, z powodu niewpłynięcia oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1) ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnił postępowania w zakresie Pakietu nr 9, z powodu niewpłynięcia oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Worki do odkurzacza

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 468.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LP SERWIS Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@lpserwis.pl
Adres pocztowy: Ligota 1/13
Kod pocztowy: 55-100
Miejscowość: Trzebnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 417.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 417.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 417.09
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Podajniki papieru, dozowniki, kosze na odpady i drobne akcesoria

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7495.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jan Trochimczyk i S-ka LINEA TRADE Import Export Sp.j.
Email wykonawcy: biuro@lineatrade.com.pl
Adres pocztowy: ul. Wolności 68
Kod pocztowy: 41-800
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7155.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7155.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7155.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Chemia do sterylizatorni

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania w zakresie Pakietu nr 12, z powodu niewpłynięcia oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1) ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: W zakresie Pakietu nr 12, nie złożono żadnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.