Ogłoszenie z dnia 2020-04-25
Ogłoszenie nr 510071251-N-2020 z dnia 25-04-2020 r.
Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW w Toruń w 2020 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 639073-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 09236416000000,
ul. ul. Dworcowa
80,
85-010
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 3705717, e-mail
zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl, faks
52 3705740.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW w Toruń w 2020 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZDW.RDW2.12.361-12/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są: "Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW w Toruń w 2020 r." 2. Zamówienie obejmuje: I. Usługi w zakresie napraw i konserwacji środków transportowych tj.: a) Samochód osobowy marki SKODA FABIA, pojemność silnika 1.2, rok produkcji 2010, numer rejestracyjny CT9378F; b) Samochód osobowy marki FIAT PANDA, pojemność silnika 1.2, rok produkcji 2012, numer rejestracyjny CT3593H; c) Samochód osobowy marki SKODA FABIA SEDAN, pojemność silnika 1.2, rok produkcji 2006, numer rejestracyjny CB9653G; d) Samochód osobowy marki Dacia Logan, pojemność silnika 1.6, rok produkcji 2007, numer rejestracyjny CT94856; e) Samochód dostawczy marki Intrall Lublin3, pojemność silnika 2,5, rok produkcji 2005, numer rejestracyjny CT0594E; f) Samochód ciężarowy marki Citroen Jumper, pojemność silnika 2,2, rok produkcji 2008, numer rejestracyjny CT0829E; g) Rębak do gałęzi marki Skorpion 120 - SD, rok produkcji 2006, numer rejestracyjny CT52701; h) Przyczepa lekka marki Wiola, rok produkcji 2007, numer rejestracyjny CT 55441 Przyczepa lekka marki Wiola, rok produkcji 2008, numer rejestracyjny CT 55816. II. Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu tj.: a) Podkrzesywarka marki Stihl, rok produkcji 2012; b) Wykaszarka spalinowa - kosa marki Stihl, rok produkcji 2003; c) Wykaszarka spalinowa - kosa marki Stihl, rok produkcji 2003; d) Wykaszarka spalinowa - kosa marki Stihl, rok produkcji 2012; e) Wykaszarka spalinowa - kosa marki Stihl, rok produkcji 2003 f) Pilarka spalinowa - marki Stihl, rok produkcji 2007; g) Pilarka spalinowa - marki Stihl, rok produkcji 2012; h) Pilarka spalinowa - marki Stihl, rok produkcji 2012; i) Pilarka spalinowa - marki Stihl, rok produkcji 2007; j) Pilarka spalinowa - marki Husgvarna, rok produkcji 2003; k) Zagęszczarka płytowa marki Webermt, rok produkcji 2006; l) Zagęszczarka płytowa typ ZGS - 12, rok produkcji 1999; m) Agregat prądotwórczy marki Fogo, rok produkcji 2012; n) Wiertnia Glebowa - świder, rok produkcji 2005; o) Młot pneumatyczny EH 50, rok produkcji 2016; p) Przecinarka do asfaltu BFS, rok produkcji 2016; III. Usługi w zakresie napraw i konserwacji osprzętu specjalistycznego do "UNIMOGA" tj.: a) Szczotka myjąca podwójna - 1 szt. b) Pług odśnieżny - 1 szt. c) Wiertnica - 1 szt. d) Głowica do koszenia poboczy - 1 szt. e) Wysięgnik uniwersalny do współpracy głowicami roboczymi - 1 szt. f) Posypywarka do zimowego utrzymania dróg - 1 szt. g) Głowica do cięcia krzewów - 1 szt. h) Tablica świetlna kierunkowa U 26-C - 1 szt. 3. Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony zamawiającego polecenia wykonania naprawy (konserwacji) do odebrania środka transportowego, sprzętu, osprzętu specjalistycznego do "UNIMOGA" z miejsca garażowania i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy (konserwacji) na własny koszt i ryzyko, a po naprawie (konserwacji) do odstawienia przedmiotu naprawy (konserwacji) do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń - miejsca garażowania na własny koszt i ryzyko. Cena ewentualnego transportu przedmiotu naprawy (konserwacji) winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny. 4. W przypadku awarii środka transportowego, sprzętu, osprzętu specjalistycznego do "UNIMOGA" wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony zamawiającego polecenia wykonania naprawy do: odebrania środka transportowego, sprzętu, osprzętu specjalistycznego do "UNIMOGA" z miejsca wskazanego przez zamawiającego i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy na własny koszt i ryzyko, a po naprawie do odstawienia przedmiotu naprawy do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń - miejsca garażowania na własny koszt i ryzyko. Cena ewentualnego transportu przedmiotu naprawy winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny. 5. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane usługi napraw i konserwacji. Minimalny okres gwarancji powinien wynosić 3 miesiące, maksymalny okres 12 miesięcy. Więcej informacji można znaleźć w punkcie XIII niniejszego SIWZ. 7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowioną osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony wykonawcy. 8. Wykonawca winien mieć możliwość samodzielnego wykonania kompleksowej obsługi w szczególności z zakresu: I. Usługi w zakresie napraw i konserwacji środków transportowych: - napraw i konserwacji mechaniki, elektromechaniki, takich jak: a) wymiana oleju silnikowego, b) wymiana filtra powietrza, c) wymiana uszczelki pod głowicą, d) wymiana rozrządu silnika, e) diagnostyka komputerowa, f) wymiana sprzęgła, g) wymiana przegubu wew./zew., h) wymiana tarcz hamulcowych, i) wymiana klocków hamulcowych, j) wymiana płynu hamulcowego, k) regulacja zbieżności kół, l) naprawa układu kierowniczego, m) wymiana amortyzatorów, n) wymiana opon zima - lato, o) naprawa układu klimatyzacji, odgrzybianie, p) drobne naprawy lakiernicze, q) naprawy blacharskie, r) inne nie wymienione w ramach potrzeb - przeglądów technicznych OT-2, II. Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu: - napraw mechanicznych, - konserwacji sprzętu, - wymiana oleju, - wymiana filtru powietrza, - wymiana świec zapłonowych, - wymiana przewodów paliwowych, - wymiana głowic tnących, obudowy, prowadnic i łańcuchów, III. Usługi w zakresie napraw i konserwacji osprzętu specjalistycznego do "UNIMOGA": - napraw mechanicznych, - konserwacji osprzętu specjalistycznego do "UNIMOGA". 9. Wykonawca winien posiadać zaplecze techniczne, kadrę pracowniczą i praktykę do przeprowadzenia wymienionego zakresu napraw środków transportowych, sprzętu, osprzętu specjalistycznego do "UNIMOGA" i ich podzespołów. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości obsługiwanych środków transportowych, sprzętu, osprzętu specjalistycznego do "UNIMOGA" w trakcie trwania umowy. 11. Materiały niezbędne do wykonywania napraw lub konserwacji dostarczać będzie dostawca części zamiennych, którego zamawiający wyłoni w oddzielnym postępowaniu, z zastrzeżeniem ust. 12 i 13. 12. Jeżeli wykonawca w oparciu o własne zaplecze materiałowe lub hurtowe przedstawi konkurencyjną cenę za materiały niezbędne do wykonania zleconej naprawy lub konserwacji w stosunku do ceny dostawcy części o którym mowa w dziale III pkt 11 SWIZ, to wykonawca naprawy lub konserwacji będzie dostarczał niezbędne materiały. Wartość materiału wykonawca doliczy do wartości usługi w oddzielnej pozycji na fakturze. 13. Materiały niezbędne do wykonywania napraw lub konserwacji, których nie można nabyć u dostawcy części zamiennych o którym mowa w dziale III pkt 11 SIWZ zapewni wykonawca usługi w oparciu o własne zaplecze materiałowe lub hurtowe, po uprzednim telefonicznym zaakceptowaniu ceny zakupu przez upoważnionych pracowników zamawiającego. Wartość materiału wykonawca doliczy do wartości usługi w oddzielnej pozycji na fakturze. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych wymienionych podczas napraw (konserwacji).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50.11.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
53600.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Mechaniczny ZAMEW Nesterowicz Edward
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
68880.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.