eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw"Sukcesywna dostawa kruszywa drogowego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krasnymstawie w 2019r."

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-03

Ogłoszenie nr 510086091-N-2019 z dnia 03-05-2019 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.: "Sukcesywna dostawa kruszywa drogowego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krasnymstawie w 2019r."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522657-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 11008453000000, ul. Piekarskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 82 576 23 76, e-mail pgk.krasnystaw@pro.onet.pl, faks 825 766 830.
Adres strony internetowej (url): www.pgkkrasnystaw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Sukcesywna dostawa kruszywa drogowego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krasnymstawie w 2019r."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/04/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa drogowego dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krasnymstawie w 2019r.. Zamówienie obejmuje dostawę kruszywa łamanego (frakcja 0-16,0mm: 100,0 ton; frakcja 0-31,5mm: 2000,0 ton; frakcja 31,5mm - 63,0mm: 100,0 ton), pochodzenia naturalnego, spełniającego wymagania normy PN-EN 13242 lub normy PN-EN 13043 (lub równoważnej, przeznaczonego na utwardzenie i remont dróg na terenie miasta Krasnystaw. 2. Poprzez sformułowanie "dostawa" należy rozumieć: sprzedaż kruszywa Zamawiającemu, jego załadunek, transport oraz rozładunek w miejscu każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego - znajdującym się na terenie miasta Krasnystaw (może to być teren magazynu Zamawiającego zlokalizowany pod adresem: Zakład Oczyszczania i Dróg, ul. Piłsudskiego 54, 22-300 Krasnystaw lub dowolne miejsce na terenie miasta Krasnystaw do którego prowadzi droga publiczna lub wewnętrzna). Dostawa obejmuje również ważenie kruszywa przy wykonywanym załadunku, z której to czynności będzie sporządzony stosowny dokument przekazywany każdorazowo Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania weryfikacji tonażu dostarczonego kruszywa poprzez wyrywkową kontrolę wagi transportu, w wybranym przez siebie miejscu. 3. Określone w ust. 1 ilości poszczególnych frakcji kruszywa są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w okresie obowiązywania umowy. Strony dopuszczają możliwość ilościowego ograniczenia zakupu kruszywa do aktualnych potrzeb Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia. W okresie realizacji umowy Zamawiający zobowiązuje się do zakupu minimum 60% łącznej ilości kruszywa określonej w ust. 1. 4. Dostarczane w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia kruszywo musi: a) odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie Prawo budowlane, dotyczącym kruszyw budowlanych; b)posiadać odpowiedni atest/świadectwo jakości/aprobatę techniczną/ deklarację zgodności potwierdzającą spełnianie stosownej normy. Do przedłożenia przedmiotowego dokumentu zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona; c) być jednorodne, koloru siwego, bez zanieczyszczeń obcych i domieszek materiałów niepożądanych takich jak: odpady: metalowe, plastikowe, drewniane, szklane; popioły; azbest; gliny. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy; d) Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia. 5. Warunki realizacji: a) dostawy realizowane będą sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego - w ilości zgodnej z zamówieniem złożonym telefonicznie, faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej; b) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (w zależności od potrzeb: może to być teren magazynu Zamawiającego zlokalizowany pod adresem: Zakład Oczyszczania i Dróg, ul. Piłsudskiego 54, 22-300 Krasnystaw lub dowolne miejsce na terenie miasta Krasnystaw do którego prowadzi droga publiczna lub wewnętrzna), w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze (licząc od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego), w godzinach od 7.00 do 15.00. Za dni robocze nie uznaje się dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót. W uzasadnionych przypadkach odbiór kruszywa może odbyć się po godzinach pracy przedsiębiorstwa - w takim przypadku Wykonawca musi uzyskać stosowną zgodę i potwierdzenie odbioru przez upoważnionego Pracownika PGK Sp. z o.o. w Krasnymstawie; c) kruszywo dostarczane będzie na ryzyko Wykonawcy transportem gwarantującym zachowanie jego należytej jakości; d) do każdej partii dostarczonego kruszywa Wykonawca dołączy dokumenty wagowe (np. dokumenty WZ) wystawione przez kopalnię, z której jest dostarczane przedmiotowe kruszywo, określające rodzaj i ilość dostarczonego kruszywa, datę i nr rejestracyjny samochodu odbierającego oraz odbiorcę. Brak dostarczenia ww. dokumentu daje Zamawiającemu prawo odmowy odbioru dostarczonej partii kruszywa; e) podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie dokument wagowy (np. dokument WZ) potwierdzony przez upoważnionego Pracownika PGK Sp. z o.o. w Krasnymstawie; f) płatności należności z tytułu dostawy kruszywa dokonywane będą przez Zamawiającego w formie przelewu bankowego na rachunek Wykonawcy wskazany na prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę fakturze oraz w terminie zgodnym ze złożoną ofertą Wykonawcy. 6.W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego, co do jakości dostarczonego kruszywa, Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobrania (w obecności Przedstawiciela Wykonawcy) próby z dostarczonej partii kruszywa i skierowania jej na badania kontrolne, celem potwierdzenia zgodności dostarczonego kruszywa z wymaganiami stosownych norm. Koszt badań pokryje: Zamawiający - w przypadku gdy kruszywo spełnia wymagania zakładanej normy. Wykonawca - jeśli kruszywo nie spełnia warunków stawianych przez normę. 7. Zamawiający zastrzega, że w przypadku dostawy kruszywa niespełniającego warunków określonych w SIWZ lub niezgodnego z ofertą Wykonawcy lub w ilości nieodpowiadającej zamówieniu - Zamawiający może odmówić odebrania całości przedmiotu dostawy lub jej części. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w zdaniu poprzednim Wykonawca zobowiązany będzie do: a) niezwłocznego usunięcia na własny koszt wadliwego kruszywa, nie później niż w terminie 2 dni roboczych - licząc od daty zgłoszenia odmowy. Za dni robocze nie uznaje się dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót. Jeżeli Wykonawca nie usunie wadliwego kruszywa w wyznaczonym terminie, Zamawiający może usunąć ww. kruszywo we własnym zakresie lub przy pomocy osoby trzeciej na ryzyko i koszt Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu kwotę odpowiadającą kosztom poniesionym przez Zamawiającego. b) dostawy kruszywa zgodnego z wymaganiami Zamawiającego, na koszt i staraniem Wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze - licząc od daty zgłoszenia odmowy. Za dni robocze nie uznaje się dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót. 8. Rozliczenie zobowiązań wynikających z tytułu dostawy kruszywa odbywać się będzie według cen jednostkowych określonych w ofercie wybranego Wykonawcy i rzeczywistej ilości kruszywa zakupionej przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 9 W niniejszym postępowaniu Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp: 1) prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego będzie mógł skorzystać w ramach realizacji umowy; 2) w przypadku nieskorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu; 3) realizacja prawa opcji polegać będzie na ewentualnym zwiększeniu do 30% łącznej ilości kruszywa, przewidzianego w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego, określonego w ust.1. 10. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć, że zawsze w takim przypadku dopuszczone są oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie). Zamawiający zwraca uwagę, że w przypadku składania przez Wykonawcę propozycji rozwiązań równoważnych, to na Wykonawcy ciąży wykazanie dowodu, iż oferowane dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Pełny zakres informacji zawarty w SIWZ dostępnej na stronie www.pgkkrasnystaw.pl

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 14212200-2


Dodatkowe kody CPV: 60100000-9, 44113700-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "GABI" Aneta Wikierska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Grochocice 15
Kod pocztowy: 27-530
Miejscowość: Ożarów
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 146985.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 146985.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 196800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

W pozycji IV.2) Całkowita wartość zamówienia podano wartość zamówienia podstawowego (bez uwzględnienia prawa opcji). Wartość zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji wynosi 169000.00 PLN netto.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.