eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokolniki › Klub Seniora + w Walichnowach - II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-31

Ogłoszenie nr 510108671-N-2019 z dnia 31-05-2019 r.

Urząd Gminy w Sokolnikach: Klub Seniora + w Walichnowach - II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536060-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Sokolnikach, Krajowy numer identyfikacyjny 54366300000000, ul. ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 1, 98-420 Sokolniki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 627 845 176, e-mail ug@sokolniki.pl, faks 627 845 194.
Adres strony internetowej (url): www.sokolniki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Klub Seniora + w Walichnowach - II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGK.271.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących wykonanie robót ogólnobudowlanych i prac wykończeniowych, prac instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, instalacji CO, CWU i CT wraz z kotłownią na paliwo stałe oraz zagospodarowanie terenu wokół istniejącego budynku podlegającego przebudowie zlokalizowanego w miejscowości Walichnowy ul. Al. Wyzwolenia 16 dz. nr geod. 230, obręb 0010 Walichnowy , Gmina Sokolniki 2. Zakres robót: ? wykonanie żelbetowych ław pod konstrukcję podjazdu dla niepełnosprawnych ? wykonanie nowych posadzek na gruncie ? wykonanie nowych ścianek działowych i tynków ? wykonanie nowych inst. sanitarnych obiektowych wraz z montażem kotłowni na paliwa stałe ? wykonanie nowej instalacji elektrycznej ? dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej ? wymurowanie kominów z elementów kominowych ceramicznym ? montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych ? montaż terakoty i glazury, oraz paneli podłogowych ? montaż sufitów podwieszanych z płyt K-G ? malowanie pomieszczeń ? termomodernizacja budynku poprzez : - docieplenie ścian fundamentowych - styropianem XPS gr 12 cm, l = 0,04 W/m2, - docieplenie ścian parteru - docieplenie wełną mineralną gr 16 cm , l = 0,04 W/m2, - docieplenie ścian parteru - docieplenie styropianem gr. 15 cm ,l = 0,04 W/m2, - docieplenie poddasze - docieplenia z wełny mineralnej gr 20 cm, l = 0,035 W/m2, ? wykonanie wypraw tynkowych z tynków cienkowarstwowych : mozaikowego, silikono- silikatowego ? dostawa i montaż podbitki dachowej ? montaż instalacji odgromowej, ? wykorytowanie podłoża oraz wykonanie podbudowy wraz z warstwa odsączającą pod nawierzchnie z kostki ? montaż nawierzchni z kostki betonowej na nowym podjeździe i ciągach pieszych ? wykonanie opaski i dojścia do budynku z kostki betonowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 3. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111000-8, 45111291-4, 45233200-1, 45233251-3, 45421000-4, 45320000-6, 45410000-4, 45430000-0, 45431000-7, 45432100-5, 45442100-8, 45260000-7, 45331100-7, 45330000-9, 45331200-8, 45330000-9, 45300000-0, 45231100-3, 45311000-0, 45312311-0, 45261410-1, 45320000-6, 45321000-3, 45262120-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 476480.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe
Email wykonawcy: tadeuszpedziwiatr@o2.pl
Adres pocztowy: Przedłęcze 52
Kod pocztowy: 98-277
Miejscowość: Brąszewice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 476480.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 476480.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 498947.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.