Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-11
Jednorożec: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego, stomatologicznego i wyposażenia na potrzeby świadczenia usług w zakresie ochrony zdrowia mieszkańców gminy Jednorożec
Numer ogłoszenia: 51011 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Jednorożcu , ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec, woj. mazowieckie, tel. 029 7518392, faks 029 7517031.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jednorozec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego, stomatologicznego i wyposażenia na potrzeby świadczenia usług w zakresie ochrony zdrowia mieszkańców gminy Jednorożec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego, stomatologicznego i wyposażenia gabinetów w następującym asortymencie: Część I: Elektrokardiograf przenośny - szt.1: - aparat min. trzykanałowy (wydruk w trybie 1 lub 3 kanałów), - prędkość zapisu min. 5.25.50 mm.s, - sygnał EKG: 12 odprowadzeń standardowych, - wyświetlacz LCD, - klawiatura alfanumeryczna umożliwiająca wprowadzenie danych pacjenta, - cyfrowa filtracja zakłóceń sieciowych i zakłóceń mięśniowych, - praca w trybie Auto lub Manuel, - min.24 m-ce gwarancji, - zasilanie akumulatorowe poprzez port USB, sieciowe, - instrukcja obsługi w języku polskim. Część II: Zestaw diagnostyczny oftalmo - otoskopowy - szt.1: - główka otoskopu światłowodowego typu mini, - główka oftalmoskopu typu mini, - dwie rękojeści, - min. 4 wzierniki wielokrotnego użytku, - min. 10 wzierników jednorazowego użytku (rozm.2,5 I 4 mm), - min. 3 krotne powiększenie, - instrukcja obsługi w języku polskim, - ładowarka z baterią akumulatorową z zaślepką umożliwiającą ładowanie, - twarde etui, - instrukcja obsługi w języku polskim, - min.12 m-cy gwarancji. Część III: Szafa kartotekowa - szt.4: - pięcioszufladowa szafa przystosowana do przechowywania kopert (kart pacjenta) formatu B-5 w poziomie, - szuflada posiada przegrodę umożliwiającą ułożenie dwóch rzędów kopert, - wykonanie z blachy o gr.0,6 mm - 2,0 mm, - malowana farbami proszkowymi, kolor jasnoszary (RAL 9002), - szuflady na prowadnicach teleskopowych z blokadą zabezpieczającą przed wypadnięciem, - blokada pozwalająca na wysunięcie tylko jednej szuflady, - zamykanie - centralny zamek, - obciążenie szuflady do 80 kg, - wymiary zewn. szafy: szer.620mmxgł.580mmxwys.1288mm. Część IV: Szafa lekarska - szt.2: - 5 szklanych półek z możliwością regulacji wysokości, - metalowy szkielet malowany proszkowo (kolor biały), - drzwi i boki przeszklone, - drzwi wyposażone w uszczelki magnetyczne oraz zamek patentowy, - możliwość poziomowania szafy (stopki regulacyjne). Stolik zabiegowy szt.2: - metalowy szkielet lakierowany proszkowo (kolor biały), - dwie półki ze szkła hartowanego, - dwie uchylne miski tworzywowe osadzone w ruchomych koszykach, - cztery kółka jezdne. Część V: Waga medyczna kolumnowa ze wzrostomierzem - szt.1 - duży czytelny wyświetlacz (min.25 mm LCD), - zerowanie: automatyczne, - waga maksymalna - 200 kg, - dokładność podziałki - 100g, - zasilanie: zasilacz i akumulator, - funkcja TARA i HOLD, - możliwość pomiaru BMI, - wzrostomierz: od 1 m do 2 m, - rok produkcji nie starszy niż 2010, - legalizacja, - min. 24 m-ce gwarancji. Waga medyczna przenośna - szt.1: - duży czytelny wyświetlacz (min.25 mm LCD), - włączanie przez nastąpnięcie, - wyłączanie automatyczne, - waga maksymalna - 200 kg, - dokładność podziałki - 100g, - funkcja matka/dziecko, - rok produkcji nie starszy niż 2010, - legalizacja, - min.24 m-ce gwarancji. Część VI: Aparat rtg (stomatologiczny) - szt.3: - punktowy, - lampa RTG o ognisku min.0,4 mm, - stałe napięcie zasilające lampę rtg min.65 kV, - stały prąd anodowy 7 mA, - panel sterujący - ręczny i automatyczny, - min.21 automatycznych programów pracy, - mocowanie do ściany, - zasięg ramienia min.180 cm, - min.24 m-ce gwarancji, - serwis. Część VII: Destylator do wody - szt.3: - powietrzny system chłodzenia, - poj. zbiornika na wodę min.4 l, - automatyczny wyłącznik po zakończeniu pracy, - łącznik, - kabel zasilający, - 12 m-cy gwarancji. Zgrzewarka - szt.3: - możliwość powieszenia na ścianie, - szerokość zgrzewu min.12 mm, - obcinarka, - max. szer. rękawa 310 mm. Wstrząsarka do amalgamatu - szt.3: - czas pracy - praca okresowa (czas mieszania regulowany od 1 do 30 sekund), - uchwyt dopasowany do standardowych rozmiarów kapsułek, - osłona z automatycznym wyłącznikiem. - min.12 m-cy gwarancji. Część VIII: Autoklaw - szt.3: - klasa B, - pojemność min.18 l, - duży graficzny wyświetlacz LCD, - próżnia frakcjonowana, - suszenie próżniowe, - system automatycznego wyłączania, - wbudowana drukarka, - min.24 m-ce gwarancji, - serwis. - instrukcja obsługi w języku polskim. Część IX: Lampa polimeryzacyjna - szt.3: - bezprzewodowa, - dioda LED w główce lampy, - dł. fal min.450 - 500 nm, - czas polimeryzacji: 10 - 20 sekund, - światło o mocy min.1000mW.cm2, - ładowarka, - akumulator litowo - jonowy, - min.12 m-cy gwarancji. Część X: Unit stomatologiczny z fotelem - szt.3: Dane techniczne unitu stomatologicznego: - panel lekarza na ramieniu pantograficznym, - ruchoma tacka na narzędzia, - min.5 rękawów podwieszanych od góry (z blokadą), - negatoskop, - panel sterowania narzędziami z klawiaturą, - manometr kontrolny ciśnienia roboczego końcówek, - funkcja zdmuchiwania we wszystkich rękawach, - lampa bezcieniowa na ramieniu pantograficznym o natężeniu światła: min. 20 000 lx z automatyczną regulacją natężenia światłem, - blok spluwaczki ze ślinociągiem wodnym i ssakiem powietrznym i systemem filtrów, - miska uchylna spluwaczki wykonana z ceramiki, - strzykawko - dmuchawka 3-funkcyjna: woda, powietrze, spray, - turbina ze światłem Led, spray + szybkozłączka, - 1 rękaw wolny turbinowy ze złączem typu MIDWEST (dla urządzeń dodatkowych), - mikrosilnik bezszczotkowy elektryczny ze światłem Led, - kątnica ze światłem do mikrosilnika: spray, 1:1, - skaler ze światłem w systemie EMS lub równoważnym, - regulacja wody i sprayu w końcówkach, - kompresor - zbiornik min.30 l, - serwis max. do 48 godzin od zgłoszenia, - gwarancja min.24 m-ce. Dane techniczne fotela stomatologicznego: - elektryczny, - pamięć min.3 pozycje, - lewy podłokietnik, - tapicerka bezszwowa+ podkładka foliowa pod nogi pacjenta, - gwarancja min.24 m-ce. Wyspecyfikowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy - rok produkcji min.2010, kompletny i po zainstalowaniu przez dostawcę i przeszkoleniu użytkownika gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych inwestycji i zakupów. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu i na własny koszt, do miejsca dostawy określonego powyżej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.12.60.00 - Urządzenia stomatologiczne 33.12.00.00 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w zakresie: - opisu przedmiotu zamówienia i jego cech oraz sposobu i terminu jego realizacji, - zmiany stawek podatku od towarów i usług, - zmiany nazwy zadania, - zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy/Zamawiającego, - zmiany nr rachunku bankowego Wykonawcy, na który jest płacone wynagrodzenie, - koniecznością sprostowania oczywistych omyłek i błędów pisarskich. Zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jednorozec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Jednorożcu
ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec
pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Jednorożcu ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec pokój nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 13/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY NARZĘDZI I OSPRZĘTU DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
- Dostawa sprzętu medycznego dla kierunku pielęgniarstwo Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Dostawa wyrobów i płynów do dializy nerkowej oraz cewników.
- Dostawa mikrotomów
- Dostawa przyrządów i urządzeń do pobierania i podawania leków
- Dostawa systemów rejestrujących i urządzeń badawczych dla Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.