eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przebudowa obiektów oraz inne roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-19

Ogłoszenie nr 510123834-N-2019 z dnia 19-06-2019 r.

Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów: Przebudowa obiektów oraz inne roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541895-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540088918-N-2019 oraz 540090114-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów, Krajowy numer identyfikacyjny 00029317200000, ul. Helclów 2, 31-148 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 634 42 55 , e-mail sekretariat@dpshelclow.pl, faks 12 633 08 28 .
Adres strony internetowej (url): www.dpshelclow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa obiektów oraz inne roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DO.271.1.8.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na terenie Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie (DPS), na nieruchomości położonej przy ul. Helclów 2, oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 116/14 obręb 116, jednostka ewidencyjna Śródmieście, w zakresie: 1) przebudowy Zespołu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Nr 2 (ZPO2), mieszczącego się w części środkowej na II piętrze budynku głównego DPS (budynek A), obejmującej przebudowę wszystkich pomieszczeń, tj. pokoi mieszkańców, sanitariatów, dyżurek i magazynów, wraz z wyprowadzeniem części instalacji z poziomu II piętra na wyższe kondygnacje, w tym w części: a) gwarantowanej, której zakres określono w ust. 1 Załącznika Nr 2 do Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) objętej prawem opcji, której zakres określono w ust. 3 Załącznika Nr 2 do Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, a także w ust. 3 poniżej; 2) Robót budowlanych w części gwarantowanej polegających na bieżącej konserwacji lub remoncie, których zakres określono w ust. 2 Załącznika Nr 2 do Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, w tym: a) pochylni technicznej; b) łazienki w Pawilonie Artysty Seniora DPS ; c) kuchni oddziałowej na II piętrze prawego skrzydła budynku A DPS d) prawej głównej klatki schodowej budynku A DPS i korytarza na II piętrze prawego skrzydła budynku A DPS wraz z korytarzykiem przy kuchni oddziałowej; e) składnicy akt; f) łazienki na II piętrze prawego skrzydła budynku A DPS. 2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj. w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru Robót, a przypadku braku dokumentacji projektowej w przedmiarach, a także we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz Zakresie rzeczowym robót budowlanych, stanowiącym Załącznik Nr 2 do Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. UWAGA: 1) w przypadku rozbieżności pomiędzy treścią dokumentacji projektowej, a treścią Zakresu rzeczowego robót budowlanych (Załącznik Nr 2 do Wzoru Umowy), obowiązują zapisy z Zakresu rzeczowego robót budowlanych. Projektant wyraził zgodę na wprowadzenie zmian w stosunku do projektu. 2) Załącznikiem Nr 12 SIWZ jest zaktualizowana w 2019 r. dokumentacja projektowa ZPO2. Oprócz tego Zamawiający dołączył projekt przebudowy całego obiektu z 2016 r. (Załącznik Nr 13 do SIWZ) w celu umożliwienia sporządzenia oferty w zakresie prowadzenia pionów instalacyjnych pomiędzy piętrami oraz inwentaryzację (Załącznik Nr 14 do SIWZ) obrazującą aktualny układ pomieszczeń, w celu umożliwienia Wykonawcy przygotowania oferty w zakresie prac rozbiórkowych i demontażowych. W dokumentacji z 2016 r. zawiera się nieaktualny projekt ZPO2. Do obliczenia kosztów przebudowy w samym obszarze ZPO 2 oraz na poddaszu (prace związane z wentylacją i instalacją sygnalizacji pożaru) należy posługiwać się dokumentacją stanowiącą Załącznik Nr 12 do SIWZ oraz opisem robót stanowiącym Załącznik Nr 2 do Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, natomiast do obliczenia kosztów rozbiórek należy również posłużyć się inwentaryzacją stanowiącą Załącznik Nr 14 do SIWZ. Do obliczenia ceny robót wentylacyjnych należy również posłużyć się rysunkiem powykonawczym nr 6 instalacji wentylacji, stanowiącym Załącznik Nr 15 do SIWZ. 3. Część objęta prawem opcji, o której mowa w ust. 1 pkt 1) lit. b) obejmuje: 1) wykonanie sufitów podwieszanych w ZPO2, 2) malowanie ścian i sufitów oraz montaż okładzin ściennych w pomieszczeniach ZPO2, 3) dostawę i montaż wyposażenia sanitariatów ZPO2 w pochwyty i stelaże do pochwytów, 4) roboty ogólnobudowlane roboty rozbiórkowe, naprawa i przygotowanie tynków na ścianach i sufitach, malowanie ścian i sufitów na korytarzu ZPO2 oraz malowanie grzejników i rur c.o. w korytarzach i pomieszczeniach ZPO2; 5) roboty posadzkarskie wraz z ułożeniem wykładziny na korytarzu ZPO2; 6) wykonanie instalacji wysokociśnieniowej mgły wodnej w pomieszczeniach i na korytarzu ZPO2 (HiFOG); 7) dostawę i montaż opraw oświetleniowych oraz opraw oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego w ZPO2; 8) montaż 19 urządzeń aktywnych do instalacji Wi-Fi w ZPO2, 9) dostawę i montaż stolarki drzwiowej wraz z systemem jednego klucza i systemem bezprzewodowego otwierania drzwi przy pomocy karty, zamkami i klamkami, w tym drzwi do wszystkich pomieszczeń ZPO2, drzwi dymoszczelnych S2 i drzwi przeciwpożarowych DG EI30 w ZPO2 oraz drzwi EI30 RC3 do serwerowni w piwnicy, a także montażem przeniesionych 3 szt. drzwi zabytkowych z futrynami i ponownym montażem istniejących skrzydeł drzwiowych, 10) dostawę i montaż systemów kontroli dostępu, 11) dostawę i montaż pochwytów naściennych na korytarzu; zgodnie z Zakresem rzeczowym robót budowlanych stanowiącym Załącznik Nr 2 do Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz dokumentacją projektową. 4. Zamawiający, wedle swojego wyboru, będzie uprawniony do skorzystania z prawa opcji w całym zakresie wskazanym w ust. 3 powyżej, lub tylko w części zakresu wskazanego w ust. 3 powyżej (przy czym dla każdego z punktów 1) - 11) ujętych w ust. 3 powyżej Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w odniesieniu do całości lub tylko części robót wchodzących w zakres każdego z punktów) lub w ogóle nie skorzysta z prawa opcji w żadnym zakresie. W przypadku skorzystania z prawa opcji w części zakresu wskazanego w ust. 3 powyżej wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 8 poniżej, na podstawie wyceny poszczególnych robót ujętej w kosztorysie ofertowym stanowiącym Załącznik do Oferty Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że ostateczna wysokość wynagrodzenia wypłaconego Wykonawcy zostanie ustalona na podstawie kosztorysu powykonawczego, zgodnie z warunkami określonymi w § 3 Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. 5. Skorzystanie z prawa opcji nie jest obowiązkowe po stronie Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego do żądania wykonania przez Wykonawcę zakresu objętego prawem opcji i odpowiadającemu mu obowiązkowi Wykonawcy do spełnienia tego żądania. 6. Nieskorzystanie Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, zgodnie z prawem opcji określonym w SIWZ. 7. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku pozyskania wystarczającej ilości środków finansowych do sfinansowania realizacji całego zakresu prawa opcji lub tylko jego części. 8. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji i jego zakresie. 9. Przy ustalaniu terminu skorzystania z prawa opcji Zamawiający weźmie pod uwagę czasowe, techniczne i organizacyjne możliwości wykonania przez Wykonawcę w terminach wskazanych w Umowie zakresu robót budowlanych jaki Zamawiający zamierza powierzyć do wykonania w części objętej prawem opcji. 10. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełny proces robót budowlanych wraz z zakupem, montażem, dostawą, wbudowaniem materiałów i urządzeń oraz usunięciem z budynku DPS odpadów, materiałów z rozbiórki i demontażu oraz utylizacją materiałów, zgodnie z informacjami zawartymi w projektach budowlanych i wykonawczych, STWiOR, pozwoleniach na budowę, pozwoleniach Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz Załącznikiem Nr 2 do Wzoru Umowy (Zakres rzeczowy robót budowlanych)- wszystkie wymienione dokumenty stanowią Załączniki do niniejszej SIWZ. 11. Przedmiot Umowy dotyczy nieruchomości przy ul. Helclów 2 w Krakowie oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 116/14 obręb 116 jednostka ewidencyjna Śródmieście, powierzchnia działki 3,5976 ha w tym powierzchnia zabudowy obiektów na terenie nieruchomości: 7 448,26 m2. Budynek w którym i przy którym będą prowadzone roboty budowlane znajduje się w strefie objętej ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, został wpisany do rejestru zabytków pod Nr rej. 114 i znajduje się na obszarze układu urbanistycznego Kleparza, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A-648 oraz na obszarze uznanym za pomnik historii "Kraków - historyczny zespół miasta".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45215210-2, 45300000-0, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2939250.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Władysław Biernat Firma Remontowo-Konserwatorska MASTERBUD
Email wykonawcy: wladyslaw.biernat@neostrada.pl
Adres pocztowy: 32-087 Trojanowice, ul. Krakowska 23
Kod pocztowy: 32-087
Miejscowość: Trojanowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3175403.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3175403.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4053273.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.