To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-19
Ogłoszenie nr 510123834-N-2019 z dnia 19-06-2019 r.
Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów: Przebudowa obiektów oraz inne roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 541895-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540088918-N-2019 oraz 540090114-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów, Krajowy numer identyfikacyjny 00029317200000,
ul. Helclów
2,
31-148
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 634 42 55 , e-mail
sekretariat@dpshelclow.pl, faks
12 633 08 28 .
Adres strony internetowej (url): www.dpshelclow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa obiektów oraz inne roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DO.271.1.8.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na terenie Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie (DPS), na nieruchomości położonej przy ul. Helclów 2, oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 116/14 obręb 116, jednostka ewidencyjna Śródmieście, w zakresie: 1) przebudowy Zespołu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Nr 2 (ZPO2), mieszczącego się w części środkowej na II piętrze budynku głównego DPS (budynek A), obejmującej przebudowę wszystkich pomieszczeń, tj. pokoi mieszkańców, sanitariatów, dyżurek i magazynów, wraz z wyprowadzeniem części instalacji z poziomu II piętra na wyższe kondygnacje, w tym w części: a) gwarantowanej, której zakres określono w ust. 1 Załącznika Nr 2 do Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) objętej prawem opcji, której zakres określono w ust. 3 Załącznika Nr 2 do Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, a także w ust. 3 poniżej; 2) Robót budowlanych w części gwarantowanej polegających na bieżącej konserwacji lub remoncie, których zakres określono w ust. 2 Załącznika Nr 2 do Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, w tym: a) pochylni technicznej; b) łazienki w Pawilonie Artysty Seniora DPS ; c) kuchni oddziałowej na II piętrze prawego skrzydła budynku A DPS d) prawej głównej klatki schodowej budynku A DPS i korytarza na II piętrze prawego skrzydła budynku A DPS wraz z korytarzykiem przy kuchni oddziałowej; e) składnicy akt; f) łazienki na II piętrze prawego skrzydła budynku A DPS. 2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj. w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru Robót, a przypadku braku dokumentacji projektowej w przedmiarach, a także we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz Zakresie rzeczowym robót budowlanych, stanowiącym Załącznik Nr 2 do Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. UWAGA: 1) w przypadku rozbieżności pomiędzy treścią dokumentacji projektowej, a treścią Zakresu rzeczowego robót budowlanych (Załącznik Nr 2 do Wzoru Umowy), obowiązują zapisy z Zakresu rzeczowego robót budowlanych. Projektant wyraził zgodę na wprowadzenie zmian w stosunku do projektu. 2) Załącznikiem Nr 12 SIWZ jest zaktualizowana w 2019 r. dokumentacja projektowa ZPO2. Oprócz tego Zamawiający dołączył projekt przebudowy całego obiektu z 2016 r. (Załącznik Nr 13 do SIWZ) w celu umożliwienia sporządzenia oferty w zakresie prowadzenia pionów instalacyjnych pomiędzy piętrami oraz inwentaryzację (Załącznik Nr 14 do SIWZ) obrazującą aktualny układ pomieszczeń, w celu umożliwienia Wykonawcy przygotowania oferty w zakresie prac rozbiórkowych i demontażowych. W dokumentacji z 2016 r. zawiera się nieaktualny projekt ZPO2. Do obliczenia kosztów przebudowy w samym obszarze ZPO 2 oraz na poddaszu (prace związane z wentylacją i instalacją sygnalizacji pożaru) należy posługiwać się dokumentacją stanowiącą Załącznik Nr 12 do SIWZ oraz opisem robót stanowiącym Załącznik Nr 2 do Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, natomiast do obliczenia kosztów rozbiórek należy również posłużyć się inwentaryzacją stanowiącą Załącznik Nr 14 do SIWZ. Do obliczenia ceny robót wentylacyjnych należy również posłużyć się rysunkiem powykonawczym nr 6 instalacji wentylacji, stanowiącym Załącznik Nr 15 do SIWZ. 3. Część objęta prawem opcji, o której mowa w ust. 1 pkt 1) lit. b) obejmuje: 1) wykonanie sufitów podwieszanych w ZPO2, 2) malowanie ścian i sufitów oraz montaż okładzin ściennych w pomieszczeniach ZPO2, 3) dostawę i montaż wyposażenia sanitariatów ZPO2 w pochwyty i stelaże do pochwytów, 4) roboty ogólnobudowlane roboty rozbiórkowe, naprawa i przygotowanie tynków na ścianach i sufitach, malowanie ścian i sufitów na korytarzu ZPO2 oraz malowanie grzejników i rur c.o. w korytarzach i pomieszczeniach ZPO2; 5) roboty posadzkarskie wraz z ułożeniem wykładziny na korytarzu ZPO2; 6) wykonanie instalacji wysokociśnieniowej mgły wodnej w pomieszczeniach i na korytarzu ZPO2 (HiFOG); 7) dostawę i montaż opraw oświetleniowych oraz opraw oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego w ZPO2; 8) montaż 19 urządzeń aktywnych do instalacji Wi-Fi w ZPO2, 9) dostawę i montaż stolarki drzwiowej wraz z systemem jednego klucza i systemem bezprzewodowego otwierania drzwi przy pomocy karty, zamkami i klamkami, w tym drzwi do wszystkich pomieszczeń ZPO2, drzwi dymoszczelnych S2 i drzwi przeciwpożarowych DG EI30 w ZPO2 oraz drzwi EI30 RC3 do serwerowni w piwnicy, a także montażem przeniesionych 3 szt. drzwi zabytkowych z futrynami i ponownym montażem istniejących skrzydeł drzwiowych, 10) dostawę i montaż systemów kontroli dostępu, 11) dostawę i montaż pochwytów naściennych na korytarzu; zgodnie z Zakresem rzeczowym robót budowlanych stanowiącym Załącznik Nr 2 do Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz dokumentacją projektową. 4. Zamawiający, wedle swojego wyboru, będzie uprawniony do skorzystania z prawa opcji w całym zakresie wskazanym w ust. 3 powyżej, lub tylko w części zakresu wskazanego w ust. 3 powyżej (przy czym dla każdego z punktów 1) - 11) ujętych w ust. 3 powyżej Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w odniesieniu do całości lub tylko części robót wchodzących w zakres każdego z punktów) lub w ogóle nie skorzysta z prawa opcji w żadnym zakresie. W przypadku skorzystania z prawa opcji w części zakresu wskazanego w ust. 3 powyżej wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 8 poniżej, na podstawie wyceny poszczególnych robót ujętej w kosztorysie ofertowym stanowiącym Załącznik do Oferty Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że ostateczna wysokość wynagrodzenia wypłaconego Wykonawcy zostanie ustalona na podstawie kosztorysu powykonawczego, zgodnie z warunkami określonymi w § 3 Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. 5. Skorzystanie z prawa opcji nie jest obowiązkowe po stronie Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego do żądania wykonania przez Wykonawcę zakresu objętego prawem opcji i odpowiadającemu mu obowiązkowi Wykonawcy do spełnienia tego żądania. 6. Nieskorzystanie Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, zgodnie z prawem opcji określonym w SIWZ. 7. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku pozyskania wystarczającej ilości środków finansowych do sfinansowania realizacji całego zakresu prawa opcji lub tylko jego części. 8. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji i jego zakresie. 9. Przy ustalaniu terminu skorzystania z prawa opcji Zamawiający weźmie pod uwagę czasowe, techniczne i organizacyjne możliwości wykonania przez Wykonawcę w terminach wskazanych w Umowie zakresu robót budowlanych jaki Zamawiający zamierza powierzyć do wykonania w części objętej prawem opcji. 10. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełny proces robót budowlanych wraz z zakupem, montażem, dostawą, wbudowaniem materiałów i urządzeń oraz usunięciem z budynku DPS odpadów, materiałów z rozbiórki i demontażu oraz utylizacją materiałów, zgodnie z informacjami zawartymi w projektach budowlanych i wykonawczych, STWiOR, pozwoleniach na budowę, pozwoleniach Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz Załącznikiem Nr 2 do Wzoru Umowy (Zakres rzeczowy robót budowlanych)- wszystkie wymienione dokumenty stanowią Załączniki do niniejszej SIWZ. 11. Przedmiot Umowy dotyczy nieruchomości przy ul. Helclów 2 w Krakowie oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 116/14 obręb 116 jednostka ewidencyjna Śródmieście, powierzchnia działki 3,5976 ha w tym powierzchnia zabudowy obiektów na terenie nieruchomości: 7 448,26 m2. Budynek w którym i przy którym będą prowadzone roboty budowlane znajduje się w strefie objętej ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, został wpisany do rejestru zabytków pod Nr rej. 114 i znajduje się na obszarze układu urbanistycznego Kleparza, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A-648 oraz na obszarze uznanym za pomnik historii "Kraków - historyczny zespół miasta".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45215210-2, 45300000-0, 45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2939250.79
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Władysław Biernat Firma Remontowo-Konserwatorska MASTERBUD
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3175403.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej oraz sprzętu weterynaryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Dostawa systemu próżniowego do pobierania materiału do badań wraz z dzierżawą czytnika OB na okres 3 lat
- Dostawa gazów specjalistycznych
- Wykonanie rezerwowego zasilania mikroskopów i urządzeń towarzyszących w pawilonie A-2 na terenie AGH w Krakowie - DE-dzp.272-267/24
- Świadczenie usług sprzątania obiektów biurowych oraz terenów zewnętrznych użytkowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
- Zapewnienie wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Palo Alto
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
- Docieplenie dachu wełną mineralną wraz z robotami towarzyszącymi w ramach zadania "Termomodernizacja budynku remizy OSP Koniaków Centrum"
- Poprawa warunków edukacyjnych w szkołach ponadpodstawowych - wykonanie robót budowlanych
- Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na Biuro Obsługi Interesanta i Biuro Podawcze w budynku Sądu Rejonowego w Jaśle
- Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabów - etap I
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.