eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-28

Ogłoszenie nr 510137987-N-2020 z dnia 28-07-2020 r.

Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552416-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 172 240 231, e-mail szpital_lancut@wp.pl, faks 172 252 302.
Adres strony internetowej (url): http://www.cm-lancut.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.cm-lancut.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZP/380/19/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO Zamówienie zostało podzielone na trzy pozycje (części): POZYCJA 1 ZESTAW DO CYSTOSKOPII POZYCJA 2 ZESTAW DO ZNIECZULEŃ ODCINKOWYCH KOŃCZYNY GÓRNEJ I DOLNEJ POZYCJA 3 URETERORENOSKOP JEDNORAZOWY W PEŁNI GIĘTKI WRAZ Z UŻYCZENIEM KONSOLI Z WYŚWIETLACZEM Załączniki Nr 2 - formularze asortymentowo - cenowe zawierają ilościowe zapotrzebowanie na poszczególny sprzęt medyczny. Parametry techniczne sprzętu medycznego szczegółowo zostały opisane w Załącznikach Nr 10 pod nazwą "Zestawienie wymaganych parametrów technicznych". Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególną pozycję. Ofertę można składać jednej, dwóch lub wszystkich pozycji (części). 1.Zaoferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia ma spełniać wymagania opisane w niniejszej Specyfikacji. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) Ustawy. 4.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców. 5.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a Ustawy (zatrudnienie na umowy o pracę). 6.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 8.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 9.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 10.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na zrealizowanie dostaw będących przedmiotem zamówienia. Termin dostawy (wykonanie zamówienia), miejsce wykonania zamówienia, okres gwarancji i serwisu gwarancyjnego: 1.Wymagany termin dostawy (wykonania zamówienia) poszczególnego sprzętu medycznego wynosi od dwóch do ośmiu tygodni od dnia podpisania umowy (kryterium oceny ofert). 2.Miejsce dostawy (wykonania zamówienia) - "Centrum Medyczne w Łańcucie" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut - Oddział Chirurgiczny. 3.Okres gwarancji i serwisu gwarancyjnego - nie mniej niż 24 miesiące od dnia oddania sprzętu medycznego do eksploatacji. Okres gwarancji i serwisu gwarancyjnego dotyczy wyłącznie pozycji 1 i 2. Termin płatności: 1.Płatność za realizację przedmiotu zamówienia, tj. za dostawę poszczególnego sprzętu medycznego tj. pozycji 1 i 2 będzie dokonana przelewem po oddaniu sprzętu medycznego do eksploatacji, dostarczeniu paszportu technicznego wraz z odpowiednimi wpisami oraz po przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu w terminie do 30 dni. Za datę oddania do eksploatacji sprzętu medycznego rozumie się: dostarczenie, zainstalowanie, uruchomienie i dokonanie bezpłatnego przeszkolenia personelu medycznego w "Centrum Medycznym w Łańcucie" Sp. z o. o. w Oddziale Chirurgicznym. 2.Płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę ureterorenoskopów jednorazowych będzie dokonywana przelewem w minimalnym terminie do 30 dni po dostawie towaru do "Centrum Medycznego w Łańcucie" Sp. z o. o. do Apteki Szpitalnej i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: POZYCJA 1 ZESTAW DO CYSTOSKOPII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 80000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ENDOSYSTEM Norbert Olszewski
Email wykonawcy: endosystem@endosystem.pl
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 75 c
Kod pocztowy: 05-200
Miejscowość: Wołomin
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 86352.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86352.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86352.48
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: POZYCJA 2 ZESTAW DO ZNIECZULEŃ ODCINKOWYCH KOŃCZYNY GÓRNEJ I DOLNEJ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Anmar Sp. z o. o.
Email wykonawcy: biuro@anmar.tychy.pl
Adres pocztowy: ul. Strefowa 22
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: Tychy
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31212.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31212.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31212.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: POZYCJA 3 URETERORENOSKOP JEDNORAZOWY W PEŁNI GIĘTKI WRAZ Z UŻYCZENIEM KONSOLI Z WYŚWIETLACZEM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Consultronix S.A.
Email wykonawcy: dkalita@cxsa.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 17
Kod pocztowy: 32-083
Miejscowość: Balice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47736.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47736.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47736.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.