To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-28
Ogłoszenie nr 510137987-N-2020 z dnia 28-07-2020 r.
Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552416-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Paderewskiego
5,
37-100
Łańcut, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
172 240 231, e-mail
szpital_lancut@wp.pl, faks
172 252 302.
Adres strony internetowej (url): http://www.cm-lancut.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.cm-lancut.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZP/380/19/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO Zamówienie zostało podzielone na trzy pozycje (części): POZYCJA 1 ZESTAW DO CYSTOSKOPII POZYCJA 2 ZESTAW DO ZNIECZULEŃ ODCINKOWYCH KOŃCZYNY GÓRNEJ I DOLNEJ POZYCJA 3 URETERORENOSKOP JEDNORAZOWY W PEŁNI GIĘTKI WRAZ Z UŻYCZENIEM KONSOLI Z WYŚWIETLACZEM Załączniki Nr 2 - formularze asortymentowo - cenowe zawierają ilościowe zapotrzebowanie na poszczególny sprzęt medyczny. Parametry techniczne sprzętu medycznego szczegółowo zostały opisane w Załącznikach Nr 10 pod nazwą "Zestawienie wymaganych parametrów technicznych". Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególną pozycję. Ofertę można składać jednej, dwóch lub wszystkich pozycji (części). 1.Zaoferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia ma spełniać wymagania opisane w niniejszej Specyfikacji. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) Ustawy. 4.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców. 5.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a Ustawy (zatrudnienie na umowy o pracę). 6.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 8.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 9.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 10.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na zrealizowanie dostaw będących przedmiotem zamówienia. Termin dostawy (wykonanie zamówienia), miejsce wykonania zamówienia, okres gwarancji i serwisu gwarancyjnego: 1.Wymagany termin dostawy (wykonania zamówienia) poszczególnego sprzętu medycznego wynosi od dwóch do ośmiu tygodni od dnia podpisania umowy (kryterium oceny ofert). 2.Miejsce dostawy (wykonania zamówienia) - "Centrum Medyczne w Łańcucie" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut - Oddział Chirurgiczny. 3.Okres gwarancji i serwisu gwarancyjnego - nie mniej niż 24 miesiące od dnia oddania sprzętu medycznego do eksploatacji. Okres gwarancji i serwisu gwarancyjnego dotyczy wyłącznie pozycji 1 i 2. Termin płatności: 1.Płatność za realizację przedmiotu zamówienia, tj. za dostawę poszczególnego sprzętu medycznego tj. pozycji 1 i 2 będzie dokonana przelewem po oddaniu sprzętu medycznego do eksploatacji, dostarczeniu paszportu technicznego wraz z odpowiednimi wpisami oraz po przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu w terminie do 30 dni. Za datę oddania do eksploatacji sprzętu medycznego rozumie się: dostarczenie, zainstalowanie, uruchomienie i dokonanie bezpłatnego przeszkolenia personelu medycznego w "Centrum Medycznym w Łańcucie" Sp. z o. o. w Oddziale Chirurgicznym. 2.Płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę ureterorenoskopów jednorazowych będzie dokonywana przelewem w minimalnym terminie do 30 dni po dostawie towaru do "Centrum Medycznego w Łańcucie" Sp. z o. o. do Apteki Szpitalnej i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: POZYCJA 1 ZESTAW DO CYSTOSKOPII |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ENDOSYSTEM Norbert Olszewski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
86352.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: POZYCJA 2 ZESTAW DO ZNIECZULEŃ ODCINKOWYCH KOŃCZYNY GÓRNEJ I DOLNEJ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Anmar Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31212.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: POZYCJA 3 URETERORENOSKOP JEDNORAZOWY W PEŁNI GIĘTKI WRAZ Z UŻYCZENIEM KONSOLI Z WYŚWIETLACZEM |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
46000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Consultronix S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47736.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- Modernizacja zabytkowej kaplicy cmentarnej na cmentarzu komunalnym w Łańcucie etap oraz modernizacja zabytkowej kaplicy cmentarnej na cmentarzu komunalnym w Łańcucie etap I i II
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA MODERNIZACJI OBIEKTÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
- Budowa systemu automatycznego nawadniania w parku wewnętrznym przy obiekcie Muzeum-Zamek w Łańcucie
- Remont dachu i kominów, remont łazienek i malowanie pomieszczeń w Domu Pomocy Społecznej w Łańcucie
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (II)
- 98-P-24 Dzierżawa automatycznego wstrzykiwacza kontrastu wraz z sukcesywną dostawą materiałów zużywalnych
- "Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - II"
- Dostawa lamp bezcieniowych i łóżka porodowego.
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im.św. Jana Pawła II
- Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Gminnej Przychodni w Dąbrowie Chełmińskiej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.