To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2019-08-03
Og³oszenie nr 510162119-N-2019 z dnia 03-08-2019 r.
Gmina Nowa Ruda: Przebudowa drogi ¦wierki, dz. 377 i 287/1, km 0+000 - 0+900, ¦wierki dz. 900, 707, km 0+000 - 0+310, ¦wierki dz. 356, 338, 305 i 308, km 0+000 - 0+750, mostu w ¦wierkach, dz. 136/1, 142/5 i 142/2, drogi ¦wierki - Bartnica dz. 283/1, 237 i 347/4, km 0+000 - 0+400 oraz wiaduktu obok stacji kolejowej w Bartnicy, ³±cznie 2360 mb [intensywne opady deszczu 2017 r. i 2018 r.]
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 555398-N-2019
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 540112386-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nowa Ruda, Krajowy numer identyfikacyjny 89071814200000,
ul. ul. Niepodleg³o¶ci
1,
57-400
Nowa Ruda, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
(74) 872 09 00, e-mail
sylwia@gmina.nowaruda.pl, faks
(74) 872 50 83.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gmina.nowaruda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Przebudowa drogi ¦wierki, dz. 377 i 287/1, km 0+000 - 0+900, ¦wierki dz. 900, 707, km 0+000 - 0+310, ¦wierki dz. 356, 338, 305 i 308, km 0+000 - 0+750, mostu w ¦wierkach, dz. 136/1, 142/5 i 142/2, drogi ¦wierki - Bartnica dz. 283/1, 237 i 347/4, km 0+000 - 0+400 oraz wiaduktu obok stacji kolejowej w Bartnicy, ³±cznie 2360 mb [intensywne opady deszczu 2017 r. i 2018 r.]
Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):ITO¦.271.2.13.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi ¦wierki, dz. 377 i 287/1, km 0+000 - 0+900, ¦wierki dz. 900, 707, km 0+000 - 0+310, ¦wierki dz. 356, 338, 305 i 308, km 0+000 - 0+750, mostu w ¦wierkach, dz. 136/1, 142/5 i 142/2, drogi ¦wierki - Bartnica dz. 283/1, 237 i 347/4, km 0+000 - 0+400 oraz wiaduktu obok stacji kolejowej w Bartnicy, ³±cznie 2360 mb [intensywne opady deszczu 2017 r. i 2018 r.] 3.2 Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. Ofertê mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do jednej, dwóch lub wszystkich czê¶ci zamówienia. Liczba czê¶ci: 2. Czê¶æ 1 Przebudowa mostu w ¦wierkach, dz. 136/1, 142/5 i 142/2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci o rozbiórka istniej±cego mostu drogowego o wykonanie nowego mostu drogowego o konstrukcji ¿elbetowo - stalowej o wykonanie umocnienia dna potoku o wykonanie odbudowy murów oporowych o przebudowa najazdu i wyjazdu z mostu o wykonawca powinien wyst±piæ do Pañstwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie we Wroc³awiu z wnioskiem na czasowe (na czas robót) zajêcie gruntu pod wodami p³yn±cymi oraz pokryæ wszelkie zwi±zane z tym koszty Czê¶æ2 Przebudowa wiaduktu obok stacji kolejowej w Bartnicy. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci o rozbiórkê uszkodzonych elementów ¶cian przyczó³ka, o wykonanie fundamentu wzmocnienia ¶ciany przyczó³ka, o wykonanie p³aszcza ¿elbetowego na ¶cianie przyczó³ka, o wykonanie ok³adziny kamiennej na nowych ¿elbetowych elementach przyczó³ka o odtworzenie drena¿u przyczó³ka o roboty zabezpieczaj±ce czynny tor kolejowy na czas prowadzenia robót. o wykonanie nawierzchni asfaltowej o remont istniej±cego zjazdu o remont istniej±cego przepustu pod drog± oraz oczyszczenie istniej±cych rowów. o wykonawca powinien wyst±piæ do PKP ze wszystkimi wnioskami potrzebnymi do prowadzenia robót oraz pokryæ wszelkie zwi±zane z tym koszty 3.3 Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia dla wszystkich czê¶ci zamówienia okre¶la dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, która stanowi± za³±cznik nr 4 do SIWZ. 3.4 Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia, wskazany zosta³ znak towarowy, patent lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, które mog³oby doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiaj±cy wymaga, aby traktowaæ takie wskazanie jako przyk³adowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materia³ów, urz±dzeñ, systemów odniesienia, itd. równowa¿nych o parametrach nie gorszych ni¿ wskazane. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga, o ile to konieczne, z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych równowa¿no¶æ. Wy¿ej wskazane dokumenty mog± podlegaæ ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporz±dzi stosown± opiniê. 3.5 Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane s± odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym, 3.6 Równowa¿no¶æ, o której mowa powy¿ej przyjmowaæ nale¿y jako równowa¿no¶æ, o której mowa zarówno w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jak i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. 3.7 Odpowiedzialno¶æ Wykonawcy z tytu³u gwarancji jako¶ci oraz rêkojmi za wady przedmiotu zamówienia zakoñczy siê po up³ywie min. 36 miesiêcy od dnia odbioru koñcowego. W przypadku, gdy zamontowane materia³y i/lub urz±dzenia wymagaj± cyklicznych przegl±dów gwarancyjnych Wykonawca wykona je bezp³atnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje równie¿ bezp³atn± wymianê wraz z monta¿em elementów eksploatacyjnych. 3.8 Na wykonawcy ci±¿y obowi±zek uzyskania aktualnych pozwoleñ, uzgodnieñ, warunków technicznych przy³±czeñ, które s± niezbêdne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania. 3.9 Wykonawca winien podaæ w Formularzu ofertowym (wzór - za³. nr 1 do SIWZ) cenê realizacji przedmiotu zamówienia na któr± sk³ada ofertê oraz wszystkie dodatkowe koszty niezbêdne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. 3.10 Wykonawca powinien we w³asnym zakresie przyj±æ podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie - zapewnia³ wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób okre¶lony w dokumentacji projektowej i STWiOR. 3.11 Zamawiaj±cy w postêpowaniu przetargowym jako formê wynagrodzenia przyj±³ wynagrodzenie rycza³towe. Przedmiary Robót stanowi± jedynie materia³ pomocniczy i nie stanowi± podstawy okre¶lenia zakresu przedmiot zamówienia. Przedmiar Robót powinien byæ odczytywany w powi±zaniu z SIWZ w tym, w Dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Uwa¿a siê, ¿e Wykonawca dok³adnie zapozna³ siê ze szczegó³owym opisem robót, które nale¿y wykonaæ i sposobem ich wykonania. 3.12 Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych przedmiot zamówienia w trakcie realizacji zamówienia (dotyczy wszystkich czê¶ci) w zakresie przygotowania i wykonania podbudowy tj. wykonania robót drogowych oraz robót remontowych. 3.12.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych przedmiot zamówienia. Zamawiaj±cy uprawniony jest do: 1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. Wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 3.12.2. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych przedmiot zamówienia w trakcie realizacji zamówienia. O¶wiadczenie powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie czynno¶ci wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê, liczbê tych osób, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 3.12.3. Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych przedmiot zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w Projekcie umowy - za³±cznik nr 3 do SIWZ .Niez³o¿enie przez Wykonawcê o¶wiadczenia w wyznaczonym terminie traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych przedmiot zamówienia. 3.13 Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych. 3.14 Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.15 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Nowa Ruda reprezentowana przez Wójta Gminy Nowa Ruda z siedzib± ul. Niepodleg³o¶ci 1, 57-400 Nowa Ruda o inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nowa Ruda jest Pan Mateusz Hryckiewicz, kontakt e-mail: bip@gmina.nowaruda.pl o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej "ustawa Pzp"; o Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; o obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; o posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; o nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. *** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:
tak
II.5) G³ówny Kod CPV: 45221000-2
Dodatkowe kody CPV: 45111000-1, 45233120-6, 45111000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZÊ¦Æ NR: 1 NAZWA: Przebudowa mostu w ¦wierkach, dz. 136/1, 142/5 i 142/2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/07/2019 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
122335.39
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawd¼ t± firmê:
dane rejestrowe jakie przetargi wygra³a firma
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DAR-KOP Firma Us³ugowo Handlowa Dariusz Chrobociñski, .
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
180474.81
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZÊ¦Æ NR: 2 NAZWA: Przebudowa wiaduktu obok stacji kolejowej w Bartnicy |
|
Postêpowanie / czê¶æ zosta³o uniewa¿nione tak Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: UZASADNIENIE PRAWNE Podstaw± prawn± uniewa¿nienia postêpowania jest art. 93 ust. 1 pkt 4, ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, który stanowi, Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia. UZASADNIENIE FAKTYCZNE Oferta najkorzystniejsza z³o¿ona w przedmiotowym postêpowaniu dla wskazanej powy¿ej czê¶ci zamówienia, przewy¿sza³a kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Remont korytarzy - I,II,III piêtro w DPS w Nowej Rudzie - etap I, remont korytarzy I,II,III piêtro w DPS w Nowej Rudzie - etap II ".
- "Pe³nienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej na terenie gminy wiejskiej Nowa Ruda"
- Zakup samochodu s³u¿bowego do transportu mniej ni¿ 10 osób dla Wspólnoty Dzieciêcej Gromadka przy ulicy Fredry 47, 57-400 Nowa Ruda.
- ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych od 01.01.2025r. do 31.12.2025r. na rzecz ¶wiadczeniobiorców Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej (...)
wiêcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi ³±cz±cej ul. Towarow± w Komornikach z ul. Szkoln± w Plewiskach (...)"
- "Prace remontowo- modernizacyjne przy I Liceum Ogólnokszta³c±cym w Busku-Zdroju wraz z utwardzeniem terenu"
- Zaprojektowanie i wykonanie dróg na terenie gminy Gniewkowo
- Przebudowa drogi gminnej ul. Podlesie: Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej ul. Podlesie 0+000 do km 0+118 w Starachowicach". (...)
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowo¶ci Osiek Wielki (Osiedle Le¶ne)
- " Remont drogi powiatowej nr 1667T Wola Chroberska - Z³ota odc. Odrzywó³ - Lubowiec ."
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.