To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-24
Ogłoszenie nr 510177286-N-2019 z dnia 24-08-2019 r.
Powiatowy Zespół Szkół w Łopusznie: Zakup dodatkowego wyposażenia wraz z montażem w ramach projektu "Rozwój infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Łopusznie poprzez budowę obiektu i zakup wyposażenia w formule "zaprojektuj i wybuduj"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zakup dodatkowego wyposażenia wraz z montażem w ramach projektu "Rozwój infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Łopusznie poprzez budowę obiektu i zakup wyposażenia w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 566851-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540137931-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zespół Szkół w Łopusznie, Krajowy numer identyfikacyjny 29267910000000,
ul. Konecka
2,
26-070
Łopuszno, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 3914025, 695799197, e-mail
zsp5lopuszno@o2.pl, faks
413 914 927.
Adres strony internetowej (url): www.zsp5lopuszno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup dodatkowego wyposażenia wraz z montażem w ramach projektu "Rozwój infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Łopusznie poprzez budowę obiektu i zakup wyposażenia w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PZS w Łopusznie 012/125/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup dodatkowego wyposażenia wraz z montażem w ramach projektu "Rozwój infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Łopusznie poprzez budowę obiektu i zakup wyposażenia w formule "zaprojektuj i wybuduj" wg szczegółowego wykazu wskazanego w załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części, z których każda stanowi osobne zadanie: Zadanie I obejmuje: dostawę i montaż sprzętu gastronomicznego (tj. do: kuchni, obieralni warzyw, magazynu zasobów, wyparzalni jaj, magazynu chłodniczego, magazynu suchego, zmywalni, wydawalni posiłków, odpadów pokonsumpcyjnych, sali gastronomicznej); Zadanie II obejmuje: dostawę urządzenia czyszcząco zbierającego (tj. do pomieszczenia porządkowego); Zadanie III obejmuje: dostawę i montaż informacji wizualnej Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie. 2. Wykonawca zapewni w ramach zamówienia: dostawę urządzeń oraz wykonanie niezbędnych prac montażowych. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest dysponować personelem, który posiada niezbędne uprawnienia do prawidłowego wykonywania obowiązków w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz posiadać odpowiednie możliwości osobowe i techniczne, konieczne do realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania realizacji zadania, tak aby jego działania nie spowodowały utraty gwarancji. 3. Tabliczki oraz piktogramy wykonane z PCV o grubości 4 mm, z nadrukiem solwentowym oraz laminatem foliowym. Tabliczki w formacie 10 cm x 25 cm. Piktogramy kwadratowe w formacie 10 cm x 10 cm. Przed realizacją zamówienia należy dokładnie przeanalizować z Zamawiającym nazwy, numery pomieszczeń oraz ilości wykonanych tabliczek. Zamawiający zastrzega zwiększenie lub zmniejszenie o +/- 5 sztuk tabliczek danego rodzaju. Wykonawca przedstawi próbki materiału i uzyska akceptację Zamawiającego. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z parametrami techniczno-użytkowymi, określonymi szczegółowo w OPZ. Nieposiadanie przez zaoferowany przedmiot zamówienia jakiegokolwiek parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty. Wskazane w OPZ oznaczenia producenta, nazwy, znaki towarowe lub miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia, co najmniej równy pod względem cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu funkcjonalności, jaką charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 5. Wymagany minimalny okres gwarancji urządzenia wynosi 24 miesiące, przy czym jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta urządzenia dostarczanego w ramach realizacji zamówienia przewidują dłuższy okres gwarancji niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę Zamawiającemu - Strony obowiązuje okres gwarancji równy gwarancji udzielonej przez producenta urządzenia. 6. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla rzetelnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalić z osobą wyznaczoną w rozdziale IX ust. 5 SIWZ. 7. Wykonawca w okresie gwarancyjnym zapewni sprzęt zastępczy w sytuacjach reklamacji, kiedy naprawa/wymiana będzie trwała dłużej niż 7 dni. 8. Wszelkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39141000-2
Dodatkowe kody CPV: 39314000-6, 39711100-0, 39220000-0, 39290000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
168800.67
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
207624.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa urządzenia czyszcząco zbierającego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TAST Piotr Świerczyński Sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12915.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: dostawa i montaż informacji wizualnej Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2400.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wytwórnia Przecinków Kamila Cieślicka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2952.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŁOPUSZNO
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łopuszno i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.03.2025 r. do 28.02.2029 r."
- Usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla 47 dzieci w wieku od 20 tygodnia do lat 3, które uczęszczają do Miejsko-Gminnego Żłobka w Łopusznie w roku 2025
więcej: przetargi ŁOPUSZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- Adaptacja dwóch pomieszczeń na potrzeby pracowni żywieniowej w Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Klubu Dziecięcego w Osieku
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.