To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-25
Ogłoszenie nr 510177296-N-2019 z dnia 25-08-2019 r.
SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku: Dostawy narzędzi i sprzętu do sprzątania oraz dostawy zmontowanych biurek i krzeseł obrotowych na potrzeby wykonania zadania pn. "Kompleksowa poprawa warunków oraz bezpieczeństwa i higieny pracy personelu SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku z uwzględnieniem działań szkoleniowych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy, działania 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy, dla poddziałania 8.3.2. Realizowanie aktywacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej - konkurs
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538353-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540079481-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, Krajowy numer identyfikacyjny 29293600000000,
ul. ul. Gliwicka
33,
44-201
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
324 328 138, e-mail
zam.publiczne@psychiatra.com, faks
324 328 169.
Adres strony internetowej (url): https://psychiatria.com
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy narzędzi i sprzętu do sprzątania oraz dostawy zmontowanych biurek i krzeseł obrotowych na potrzeby wykonania zadania pn. "Kompleksowa poprawa warunków oraz bezpieczeństwa i higieny pracy personelu SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku z uwzględnieniem działań szkoleniowych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZz.380.3.8.2019.DGt.71,143
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są dostawy narzędzi i sprzętu do sprzątania oraz dostawy zmontowanych biurek i krzeseł obrotowych na potrzeby wykonania zadania pn. "Kompleksowa poprawa warunków oraz bezpieczeństwa i higieny pracy personelu SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku z uwzględnieniem działań szkoleniowych". 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części (pakiety), szczegółowo opisane w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ) oraz w Opisie przedmiotu zamówienia (Załączniku nr 3 do SIWZ): 1) Narzędzia i sprzęt do sprzątania; 2) Biurka i krzesła obrotowe. 3. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1) 42999100-6 - odkurzacze inne niż używane w gospodarstwie domowym; 2) 43800000-1 - urządzenia warsztatowe; 3) 39713400-7 - maszyny do konserwowania; 4) 39100000-3 - meble. 4. Wykonawca jest zobowiązany do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie nazw producentów wyrobów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ), w kolumnie "Nazwa handlowa/numer katalogowy*" - w przypadku, gdy nazwa handlowa/numer katalogowy nie jest stosowana/y, należy podać symbol bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. 5. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunków opisanych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 42999100-6, 43800000-1, 39713400-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Narzędzia i sprzęt do sprzątania |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Prawne uzasadnienie unieważnienia: Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) Ustawy PZP, unieważnia w/w postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Pakietu 1, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Faktyczne uzasadnienie unieważnienia: Do upływu terminu składania ofert w w/w postępowaniu w zakresie pakietu nr 1 nie wpłynęła żadna oferta. Mając na względzie powyższą okoliczność, unieważnienie postępowania w w/w zakresie jest zasadne i konieczne. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Biurka i krzesła obrotowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
221413.33
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A. Wrocław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
252100.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zakup i dostawa licencji wraz z asystą techniczną do systemu zarządzania pracami Rady Miasta.
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku wraz z ochroną imprezy masowej w roku 2025
- Dostawa 2 szt. przenośników taśmowych o szer. taśmy 1400mm i 2 szt. przenośników taśmowych o szer. taśmy 1200mm oraz 2 szt. przenośników zgrzebłowych specjalnych o szer. wewn. rynny 790mm wraz z wyposażeniem elektrycznym dla ww. przenośników przeznaczonych do połączenia pomiędzy Ruchami Chwałowice i Jankowice na poz. 700m
- Usługa udostępnienia systemu wspomagającego proces dotowania prowadzonych na terenie Miasta Rybnika niepublicznych jednostek oświatowych oraz publicznych (...)
- Zakup aparatu EEG na potrzeby Centrum Diagnostyki
- Zabudowa infrastruktury umożliwiającej dostęp do mieszkania osobie na wózku przy ul. Astronautów 2a/2 w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Dostawa wyposażenia na potrzeby utworzenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Gzowie
- Dostawa mebli do Sali 101 KB i do sekretariatu Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.102.2024
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.