To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-06
Ogłoszenie nr 510211667-N-2019 z dnia 06-10-2019 r.
Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka: Sporządzenie szczegółowych analiz i opracowanie propozycji stawek do ofert najmu i dzierżaw dla Wojewódzkiego Paku Kultury i Wypoczynku im. Gen. J. Ziętka S.A. w Chorzowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587306-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka, Krajowy numer identyfikacyjny 00015019400000,
ul. Aleja Różana
2,
41-501
Chorzów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 79 37 008, e-mail
zamowienia.publiczne@parkslaski.pl, faks
32 79 05 376.
Adres strony internetowej (url): www.parkslaski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka Akcyjna, w której ponad 50% akcji posiadają jednostki sektora finansów publicznych
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sporządzenie szczegółowych analiz i opracowanie propozycji stawek do ofert najmu i dzierżaw dla Wojewódzkiego Paku Kultury i Wypoczynku im. Gen. J. Ziętka S.A. w Chorzowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):17/U/RP/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie szczegółowych analiz i opracowanie propozycji stawek do ofert najmu i dzierżaw dla Wojewódzkiego Paku Kultury i Wypoczynku im. Gen. J. Ziętka S.A. w Chorzowie. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących usług: 1. Opracowanie analizy - diagnoza barier, potencjałów oraz ofert najmu i dzierżaw dla obszaru parku. 2. Szczegółowa analiza aktualnie zawartych umów i wnikająca z nich dotychczasowa polityka cenowa - analiza formalno-prawna możliwości i zakresu stosowania. 3. Opracowanie szczegółowej i transparentnej propozycji polityki cenowej wraz z propozycjami ofert najmu i dzierżaw oraz ofert inwestycyjnych dla zasobów spółki. Cel udzielenia zamówienia. · Analiza stanu obecnego i wypracowanie rekomendacji i rozwiązań wspomagających Zamawiającego w procesie przyciągania i wyłaniania najemców i dzierżawców oraz strategicznego planowania polityki cenowej na obszarze parku. · Opracowanie propozycji ofert najmu i dzierżaw wraz z bazą ofert inwestycyjnych wpływających na zwiększenie przychodów parku z uwzględnieniem uwarunkowań wynikających z umowy na modernizację Parku Śląskiego. Zakres przestrzenny i czasowy analiz. · Zakres przestrzenny analiz obejmuje cały obszar Parku Śląskiego. · W badaniu powinny zostać uwzględnione wszystkie umowy najmu i dzierżaw jakie są aktualnie zawarte wraz z umowami archiwalnymi wskazanymi przez Zamawiającego. · W celu porównania aktualnej polityki cenowej konieczne jest rozpoznanie rynku najmu i dzierżaw dla obszarów o porównywalnym charakterze działania i oddziaływania społecznego (np. parki, jednostki kultury, instytucje podległe jednostkom samorządu terytorialnego zajmujące się upowszechnianiem kultury i sportu itp.). · Analiza powinna uwzględniać sezonowość oferty parkowej i jej bezpośredni wpływ na zawierane umowy. Zadanie 1 Opracowanie analizy - diagnoza barier, potencjałów oraz ofert najmu i dzierżaw dla obszaru parku. Przeprowadzona analiza powinna zawierać następujące elementy: 1) Diagnozę sytuacji ogólnej w zakresie: · struktury własnościowej i wielkościowej lokali i terenów znajdujących się w badanym obszarze, · podziału branżowego lokali, · sezonowość oferty, · podziału terenu na tereny o charakterze komercyjnym i niekomercyjnym, · dostępnych kategorii handlowych i powierzchni zajmowanych przez poszczególne branże, · struktury branżowej lokali znajdujących się w badanym obszarze, · ilości niezagospodarowanych przestrzeni , · ilości niezagospodarowanych lokali. 2) Określenie potencjału zmian, w tym: · silnych i słabych stron obecnej oferty, · analizę potencjału rynkowego opartą na badaniu zainteresowania potencjalnych najemców i dzierżawców lokalami komercyjnymi w analizowanym obszarze parku (na podstawie danych archiwalnych spółki z konkursów, rozmów bezpośrednich lub i telefonicznych z min. 30 przedsiębiorcami prowadzącymi działalność poza obszarem Parku Śląskiego (badanie powinno uwzględniać zainteresowanie danym obszarem przez przedsiębiorców reprezentujących działalność wpisującą się w przestrzeń parkową, przemysły kreatywne, najemców sieciowych itp.), · szczegółową analizę dostępnych kategorii handlowych, która pozwoli na identyfikację luk podażowych, preferencje lokalizacji najemców i dzierżawców danych grup towarowych, · wpływ sezonowości oferty na politykę cenową W ramach realizacji zadania Wykonawca przygotuje i opracuje następujące dane: 1) Dane dotyczące budynków, w których znajdują się lokale użytkowe: · zdjęcie nieruchomości, · powierzchnia użytkowa budynku, · liczba pięter, · rok budowy, · rodzaj dostępnych miejsc parkingowych jeśli występują , · opis stanu prawnego władania i własności (informacje dotyczące właściciela i zarządcy nieruchomością, w tym nieuregulowany stan prawny i zagadnienie zwrotów i roszczeń), · opis stanu technicznego (określenie stopnia zużycia technicznego budynku), · informacje na temat uwarunkowań formalno-prawnych wynikających z potrzeby ochrony konserwatorskiej, · dane kontaktowe do administratora / właściciela, · opis dodatkowy. 2) Dane dotyczące lokali użytkowych: · zdjęcie lokalu, · informacje o powierzchni użytkowej, · wysokość czynszu za 1m2 , bez opłat, · przeznaczenie lokalu (np.: biuro, lokal usługowy/handlowy), · wyposażenie w urządzenia (np. instalacja wodno-kanalizacyjna, centralne ogrzewanie, wodomierz) i media, · położenie lokalu (budynek frontowy z wejściem od określonej ulicy/alei/najbliższej atrakcji parkowej itp.), · informację czy lokal jest aktualnie wolny/zajęty, · aktualny/ostatni rodzaj działalności prowadzonej w lokalu, · opis stanu technicznego lokalu i informacje o ewentualnych potrzebach remontowych, · opis dodatkowy. 3) Dane dotyczące powierzchni terenów pod wynajem: · zdjęcie terenu z góry, · mapa terenu całkowita parku wraz z mapą szczegółową terenu, · informacje o powierzchni użytkowej terenu, · wysokość czynszu za 1m2 , bez opłat, · przeznaczenie terenu zgodne z MPZP oraz potrzebami Parku, · wyposażenie w dostępne media (np. instalacja wodno-kanalizacyjna, podłączenie do sieci elektro-energetycznej itp.), · położenie terenu względem skomunikowania z transportem miejskim, · informację czy teren jest aktualnie wolny/zajęty, · aktualny/ostatni rodzaj działalności prowadzonej na terenie, · opis stanu technicznego terenu i informacje o ewentualnych potrzebach inwestycyjnych, · opis dodatkowy. Zadanie 2 Szczegółowa analiza aktualnie zawartych umów i wnikająca z nich dotychczasowa polityka cenowa - analiza formalno-prawna możliwości i zakresu stosowania. Przedmiotem badania jest analiza kształtowania się dotychczasowej polityki cenowej najmu i dzierżaw zlokalizowanych na obszarze parku. Analiza dotychczasowej/aktualnej polityki cenowej powinna badać następujące elementy: · wysokość opłat (czynszu) wynikających z zawartych umów najmu i dzierżawy na badanym obszarze (w tym zestawienia porównujące poszczególne branże, lokale, lokalizację i natężenie ruchu pieszych w Parku, sezonowość oferty). Analiza kształtowania się wysokości opłat (czynszu) uwzględniać będzie: · powierzchnię lokalu, · stawkę czynszu za 1m2 (bez opłat eksploatacyjnych i zobowiązań podatku od nieruchomości), · stan techniczny budynku, · typ własności, · usytuowanie. Ponadto Wykonawca dokona analizy: · czynników determinujących poziom realnie osiągalnych opłat (stawek czynszu), · dotychczasowej polityki cenowej najmu i dzierżaw prowadzonych przez Zamawiającego (regulacje prawne w tym zakresie, tryb wyłonienia najemcy, dzierżawcy, analiza zapisów umów, długość trwania okresów najmu, dzierżawy, wysokość nakładów i sposób ich rozliczenia, sezonowość oferty). Na podstawie analiz, Wykonawca sporządzi: · zestaw rekomendacji dotyczących zasad zawierania umów najmu i dzierżawy na terenie Parku, służący usprawnieniu procesu najmu i dzierżawy, transparentności polityki cenowej, wykreowaniu nowych możliwości przychodowych wzmacniających atrakcyjność analizowanego obszaru, · analizę możliwości implementacji określonych rozwiązań w Parku z punktu widzenia formalno-prawnego (Wykonawca uwzględni w szczególności orzeczenia i decyzje organów właściwych w sprawach podatkowych i gospodarki nieruchomościami). Zadanie 3 Opracowanie szczegółowej i transparentnej propozycji polityki cenowej wraz z propozycjami ofert najmu i dzierżaw oraz ofert inwestycyjnych dla zasobów spółki. Wykonawca zobowiązany jest do : · opracowania szczegółowej i transparentnej propozycji polityki cenowej ofert najmu i dzierżaw oraz ofert inwestycyjnych dla zasobów spółki, która zgodnie z analizami postrzega obszar Parku jako interesujący dla prowadzenia działalności gospodarczej i zwiększający atrakcyjność analizowanego obszaru przy jednoczesnym generowaniu nowych przychodów dla Parku; · rekomendacji w zakresie sposobu wyłaniania najemcy i dzierżawcy w transparentnej procedurze; · rekomendacji w zakresie możliwego profilu działalności na danym obszarze; · dokonania oceny możliwości implementacji (z punktu widzenia formalno-prawnego) transparentnych zasad zawierania umów w odniesieniu do określonych obszarów i branż, stosowanych w innych porównywalnych obszarach o charakterze parkowym, kulturalnym lub będących instytucjami podległymi jednostkom samorządu terytorialnego zajmujących się upowszechnianiem kultury i sportu itp.; · przeprowadzenia analizy z punktu widzenia praktycznego, skuteczności zaproponowanych rozwiązań jako instrumentów wspomagających proces osiągnięcia potencjału wzrostu dla Parku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71241000-9
Dodatkowe kody CPV: 79212000-3, 72221000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
85000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Collect Consulting S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
104550
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Świadczenie usług kompleksowego sprzątania w budynkach Urzędu Miasta w Chorzowie w 2025r.
- Sukcesywna Dostawa Artykułów Żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej Republika w okresie od 01.01.2025 d 31.12.2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 23 w Chorzowie, ul. Floriańska 37 - II/2024
- Usługa przygotowywania i dostarczania posiłków dla pacjentów Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie.
- usługi sadzenia roślin i utrzymania terenów zielonych na terenie Miasta Chorzowa o łącznej powierzchni ok. 9, 86 ha - zadanie podzielone na części
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej "Nadzieja" w Chorzowie, 02.01.2025 -30.06. 2025
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT wraz z instalacją, wdrożeniem, oraz wykonanie audytów oraz szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Dynów
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniami i szkoleniami w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" dla Gminy Zakrzew
- Realizacja projektu pn. Cyberbezpieczny Powiat Głogowski w zakresie "Aktualizacji lub wprowadzenia Polityki Bezpieczeństwa Informacji (PBI) dla Starostwa Powiatowego i pozostałych 17 jednostek org
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Dobiegniew wraz z niezbędnymi opracowaniami
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Mstów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.