eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrychów › "Budowa sieci elektroenergetycznej oświetleniowej do 1 kV, oświetlenie przejść dla pieszych drogi krajowej nr 52" w ramach zadania pn. "Poprawa bezpieczeństwa pieszych na istniejących przejściach dla pieszych zlokalizowanych na terenie Gminy Andrychów w ciągu drogi krajowej DK 52"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-02

Ogłoszenie nr 510215863-N-2020 z dnia 02-11-2020 r.

Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza: "Budowa sieci elektroenergetycznej oświetleniowej do 1 kV, oświetlenie przejść dla pieszych drogi krajowej nr 52" w ramach zadania pn. "Poprawa bezpieczeństwa pieszych na istniejących przejściach dla pieszych zlokalizowanych na terenie Gminy Andrychów w ciągu drogi krajowej DK 52"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591590-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza, Krajowy numer identyfikacyjny 52401600000000, ul. Rynek 15, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. (0-33) 875-23-60, e-mail info@um.andrychow.pl, faks (0-33) 875-29-16.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa sieci elektroenergetycznej oświetleniowej do 1 kV, oświetlenie przejść dla pieszych drogi krajowej nr 52" w ramach zadania pn. "Poprawa bezpieczeństwa pieszych na istniejących przejściach dla pieszych zlokalizowanych na terenie Gminy Andrychów w ciągu drogi krajowej DK 52"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.31.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Budowę sieci elektroenergetycznej oświetleniowej do 1kV, oświetlenie przejść dla pieszych drogi krajowej nr 52: YAKXS 4x16 dł. 6m i 24m od km:32+778 do km:32+786 YAKXS 4x16 dł. 21m i 34m od km:32+909 do km:32+917 YAKXS 4x16 dł. 38m i 30m od km:33+002 do km:33+032 w miejscowości Andrychów; 2) Budowę sieci elektroenergetycznej oświetleniowej do 1kV, oświetlenie przejść dla pieszych drogi krajowej nr 52: YAKXS 4x16 dł. 28m, 18m i 29m od km:36+977 do km:36+990 YAKXS 4x16 dł. 16m, 10m i 30m od km:37+015 do km:37+029 w miejscowości Inwałd. 2. Roboty budowlane obejmują w szczególności następujący zakres: 1) demontaż kostki brukowej, 2) wykop mechaniczny i ręczny pod rury osłonowe i kable, 3) mechaniczne przewierty pod drogą krajową, 4) ułożenie rur osłonowych i kabli, 5) zasypanie wykopów i zagęszczenie podłoża, 6) montaż słupów i opraw oświetleniowych wraz z montażem złącz słupowych i sterowników, 7) podłączenie instalacji elektrycznej do słupów oświetleniowych, 8) uruchomienie oświetlenia. 9) pozostałe prace, i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: a) zapewnienie we własnym zakresie kierownika budowy, b) uzyskanie niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy uzgodnień i pozwoleń z GDDKiA o/ Kraków w zakresie zajęcia pasa drogowego drogi krajowej oraz utrudnień w ruchu mogących powstać w związku z realizacją przedmiotu umowy, c) oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, organizacja zaplecza budowy, d) wytyczenia geodezyjne e) zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, f) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na zaklauzulowanej mapie, uzgodnionej w przypadku jej niezgodności z projektem budowlanym ze wszystkimi zarządcami sieci odpowiednich branż g) przeprowadzenie wszystkich wymaganych badań i pomiarów, prób i sprawdzeń, h) bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, i) wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych, j) uporządkowanie terenu po robotach budowlanych, przywrócenie terenu budowy do stanu pierwotnego, k) uzyskanie atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności oraz oświadczenia kierownika budowy potwierdzającego, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej (jeżeli ich opisanie w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiar robót nastąpiło poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia) lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiar robót, za zgodą projektanta i pod warunkiem złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia w celu aprobaty Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45231400-9


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45111200-0, 45232000-2, 45316100-6, 45316110-9, 45310000-3, 45000000-7, 45233252-0, 71355000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 98227.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELWATT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Email wykonawcy: elwatt@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Kęcka 96A
Kod pocztowy: 43-340
Miejscowość: Kozy
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 108685.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 108685.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 122231.37
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.