To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-20
Ogłoszenie nr 510223667-N-2019 z dnia 20-10-2019 r.
Instytut Pracy i Spraw Socjalnych: Przetarg nieograniczony na wykonanie usługi polegającej na opracowaniu Raportów analitycznych z badań ilościowych przedstawicieli PES, JST, ROPS wraz z rekomendacjami w ramach zadania realizowanego w projekcie "Nowy model współpracy instytucji zatrudnienia socjalnego" (POWR.02.05.00-00-0210/17).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Nowy model współpracy instytucji zatrudnienia socjalnego" (POWR.02.05.00-00-0210/17).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539781-N-2019 z dnia 2019-04-18 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540080216-N-2019 z dnia 24-04-2019 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Pracy i Spraw Socjalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 18023000000000,
ul. ul. Bellottiego
,
01-022
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225 267 511, e-mail
sekretariat@ipiss.com.pl, faks
225 367 514.
Adres strony internetowej (url): www.ipiss.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na wykonanie usługi polegającej na opracowaniu Raportów analitycznych z badań ilościowych przedstawicieli PES, JST, ROPS wraz z rekomendacjami w ramach zadania realizowanego w projekcie "Nowy model współpracy instytucji zatrudnienia socjalnego" (POWR.02.05.00-00-0210/17).
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie trzech raportów analitycznych z badań ilościowych przedstawicieli IZS (Instytucji Zatrudnienia Socjalnego), PES (Podmiotów Ekonomii Społecznej), JST (Jednostek Samorządu Terytorialnego), ROPS (Regionalnych Ośrodków Polityki Społecznej) wraz z rekomendacjami dotyczącymi współpracy wskazanych podmiotów w zakresie świadczenia usług społecznych, na użytek projektu "Nowy model współpracy instytucji zatrudnienia socjalnego". Głównym celem projektu jest rozwój społecznych usług użyteczności publicznej, zwłaszcza usług środowiskowych, realizowanych przez podmioty sektora ekonomii społecznej, łączących aktywizację zawodową z budowaniem spójnego systemu usług społecznych. Cel ten zostanie osiągnięty przez opracowanie koncepcji, przetestowanie i wdrożenie modelu współpracy między instytucjami realizującymi zatrudnienie socjalne i podmiotami świadczącymi usługi społeczne w trzech obszarach: 1) Zaspokajanie potrzeb kadrowych realizatorów usług społecznych (podmiotów ekonomii społecznej - PES). 2) Przygotowanie osób do tworzenia podmiotów ekonomii społecznej specjalizujących się w usługach społecznych. 3) Wykonywanie zleceń w określonych usługach społecznych. W ramach projektu usługi społeczne są rozumiane jako takie, które: o służą bezpośredniemu zaspokojeniu ludzkich potrzeb, a nie wytwarzaniu dóbr materialnych, o adresatem usług są jednostki i rodziny, choć jakość i dostępność tych usług wpływa także na funkcjonowanie szerszych zbiorowości i grup społecznych, o mogą być finansowane, organizowane i dostarczane zarówno przez instytucje publiczne, jak i niepubliczne, o odbiorcy usług otrzymują je bezpłatnie albo za całkowitą lub częściową odpłatnością. Na użytek analizy wskazano następujące obszary usług społecznych: pomoc społeczna i opieka nad dzieckiem, integracja społeczno-zawodowa, ochrona zdrowia, edukacja, kultura, sport. Instytucje Zatrudnienia Socjalnego to centra i kluby integracji społecznej, o których mowa w ustawie z dn.13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (tj.: Dz. U. z 2019, poz. 217), a więc podmioty, które: o przygotowują osoby zagrożone wykluczeniem społecznym lub już wykluczone do kolejnych etapów usamodzielniania ekonomicznego, w tym do tworzenia własnych miejsc pracy w ramach spółdzielczości socjalnej (przygotowywanie uczestników zajęć reintegracyjnych do świadczenia usług), o mogą przygotowywać na potrzeby już działających podmiotów ekonomii społecznej, wykonujących usługi społeczne odpowiednie grupy osób do wykonywania określonych specjalności zawodowych (np. opiekunowie dzieci, opiekunowie osób starszych etc.), o mogą być zleceniobiorcami wybranych usług społecznych na obszarze gminy lub powiatu, wykonując je w ramach programów reintegracji zawodowej. W ramach projektu zrealizowane zostało badanie ankietowe CAWI z przedstawicielami IZS (Instytucji Zatrudnienia Socjalnego), PES (Podmiotów Ekonomii Społecznej - spółdzielni socjalnych, organizacji pozarządowych, społecznych organizacji wyznaniowych i spółek non-profit), JST (Jednostek Samorządu Terytorialnego), ROPS (Regionalnych Ośrodków Polityki Społecznej). Treść pytań ankietowych wraz z kafeteriami dla każdej z wymienionych wyżej kategorii znajduje się w załączniku nr. 7. Dane, jakimi będzie dysponował wykonawca (cztery osobne zbiory w formacie spss i/lub xls) obejmują łącznie 1099 przypadków; rozkład liczby przypadków dla każdej z kategorii badanych jest następujący: ROPS (po jednym w każdym z województw) 16 IZS 212 JST (dobrane ze względu na występowanie IZS na terenie jednostki) 408 PES (dobrane ze względu na fakt świadczenia usług społecznych; realizacja w podmiotach w powiatach, w których udało się przeprowadzić choć jedną ankietę z IZS) 463 Zadaniem Wykonawcy jest przygotowanie trzech komplementarnych raportów: Raport analityczny 1: Funkcjonowanie IZS w środowisku lokalnym Raport analityczny 2: Lokalne rynki usług społecznych Raport analityczny 3: Zaspokajanie potrzeb kadrowych realizatorów usług społecznych Każdy z raportów powinien powstać na podstawie danych z każdego z dostarczonych zbiorów. Wykonawca może łączyć zbiory, jeśli uzasadnia to przyjęty schemat analizy. Zleceniodawca oczekuje, że przeprowadzone zostaną analizy wielozmiennowe (a nie wyłącznie dwuzmiennowe i na podstawie omówienia rozkładów brzegowych poszczególnych zmiennych). Zapewnienie sprzętu i oprogramowania analitycznego leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca może odwoływać się do innych, prowadzonych w Polsce w ostatnich latach analiz obejmujących problematykę usług społecznych, ekonomii społecznej, współpracy międzyinstytucjonalnej i trzeciego sektora. Wykonawca zobowiązuje się do: - przedstawienia do skonsultowania z Zamawiającym i przedstawienia do akceptacji szczegółowego spisu treści i schematu analizy w terminie 7 dni od podpisania umowy; - uzupełnienia dostarczonych przez Zamawiającego zbiorów o dane BDL GUS obejmujące podstawowe charakterystyki społeczne i gospodarcze JST, na terenie których znajdują się badane podmioty; wybór danych BDL będzie przedmiotem konsultacji; - przedstawienia - do akceptacji przez Zamawiającego - na piśmie wstępnych wniosków z analizy i rekomendacji wraz z ich empirycznym uzasadnieniem w terminie 20 dni od podpisania umowy - informowania Zamawiającego na bieżąco o przebiegu realizacji poszczególnych czynności analitycznych; - współpracy i konsultowania problemów realizacyjnych i sposobów ich rozwiązywania. - dostarczenia zwartych opracowań w postaci trzech komplementarnych raportów do akceptacji przez Zleceniodawcę. część I Raport analityczny 1: Funkcjonowanie IZS i PES w środowisku lokalnym część II Raport analityczny 2: Lokalne rynki usług społecznych część III Raport analityczny 3: Zaspokajanie potrzeb kadrowych realizatorów usług społecznych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 73110000-6
Dodatkowe kody CPV: 79300000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: część 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15665.70
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: K Konsulting Agnieszka Kilijanek-Cieślik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14760
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: część 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14333.30
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: K Konsulting Agnieszka Kilijanek-Cieślik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13530
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: część 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13666.70
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: K Konsulting Agnieszka Kilijanek-Cieślik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11070
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.13.2025 ewaluacja podsumowująca efekty realizacji Programu NPRCz 2.0. na l. 2021-2025
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja postępów realizacji FEPW 2021-2027".
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Szacowanie wskaźnika rezultatu długoterminowego EFS pn. "Liczba osób znajdujących się w lepszej sytuacji na rynku pracy sześć miesięcy po opuszczeniu programu (...)
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.